Jonkun toisen auto parkkiruudussa jo toista päivää, mitä tehdä?
Hemmetti kun ärsyttää. Laput ei auta mitään. Paikka on hyvässä kohdassa ovien lähellä ja se ilmeisesti on kutsu parkeerata toisen maksamalle paikalle.
Tätä tapahtuu jo niin usein että en ala maksamaan enää rekisterinumerotiedustelusta. Kokemuksia?
Kommentit (16)
Minulla sama ongelma. Maksan paikasta 35 euroa kuussa ja jo monesti saanut laittaa kiekolliselle vieraspaikalle auton kun paikalla joku toinen. Onko teillä pysäköintivalvontafirmaa käytössä?
Laitat autosi sen toisen auton perään, viereen tms niin ettei se pääse pois, puhelinnumerosi tämän auton tuulilasiin, että soittaa sulle sitten kun haluaa pois. Jos teillä on taloyhtiön parkkipaikka, niin kunnallinen pysäköinninvalvonta ei auta, eikä poliisikaan tällaisissa tapauksissa.
Itse tein niin, että selvitin rekkarin avulla omistaja ja soitin sille sellaisen puhelun että se ei enää pysäköi meidän paikalle.
Meillä on ulkoistettuna palveluna Parkkipate ja hyvinkin mielellään tulevat lyömään sakkolapun ikkunaan kun teet netissä valvontapyynnön. Tuo kannattaa selvittää löytyykö tämmönen vastaava palvelu
Jossain ketjussa joku oli selvittänyt omistajan nimen ja puhelinnumeron ja laittanut sitten auton ikkunoihin laput "myytävänä" yhteystietoineen.
Jos pysäköinninvalvontafirma valvoo paikkoja, ilahtuvat kovasti soitosta, koska ovat provisiopalkalla.
Osalla on netti-ilmoituslomakekin, johon voi liittää kuvan autosta
Kyllä mä selvittäisin kenen auto se on ja marssin juttusille laskun kanssa. Että koska ollut sun ruudussa, maksua tulemaan.
Ja jos ei siirry asap pois siitä, niin kytät paikalla.
Ei liity tähän, mutta tein juuri viime viikolla itse parkkipatelle valvontapyyntöilmoituksen rumasta ruosteisesta pakettiautosta, joka lojui melkein 2 päivää rumentamassa ikkunanäköalaani pihalla parkkikieltoalueella. Joutuin saapuivat sakottelemaan. Taisi saada vielä toisenkin lapun, ennen kuin tajusi siirtää koslansa vieraspaikalle
Mun paikkaa on alettu käyttämään kätevästi silloin kun olen ollut töissä 7-16 välisenä aikana. Nyt lomalla tuli huomattua kun en saanutkaan autoa omalle paikalle. Lappua ikkunaan ja jos ei auta niin pakkohan se numero on selvittää ja laittaa vihaista viestiä!
Pullollinen uretaania pakoputkeen. Testattu, toimii.
Kyllä poliisi auttaa, ainakin näin Turussa! Soitin hätänumeroon ja kaksi poliisia saapui paikalle. Menivät naapurin oven taakse ja juttelivat ja soittivat vielä miehen peräänkin. Mentiin asiasta oikein oikeuteen asti. Eipä uskaltanut enää autoaan siihen jättää.
Soita isännöitsijälle ja hinauta auto pois.
Ota autosta rekkarinumero ja anna tiedot..
Näin meillä tehtiin ja lasku autonomistajalle. Hinausyhtiön lisäksi pyydetään talohuolto ja poliisi ja auto viedään kaulungin varikolle ja auton omistaja saa autan, maksettuaan kulut. Ei monta kertaa parkkeeraa toisten parkkipaikalle kun saa 1500€ laskun.
Emma K. kirjoitti:
Mikäli autopaikka vapaa se vapaassa käytössä. Kenelläkään ei sanomista siihen. Vaikka kuinka olisi minun paikka.
Mitä ihmettä. Jokainen parkkipaikan vuokraaja maksaa siitä laskun, vaikka ei auto pitäisi 24/7 ja parkkipaikan hinta on 50-600€/kk.
Ei todella kuka voi pysäköidä toisten paikoille, vaikka se olisi tyhjä.
Emma K. kirjoitti:
Mikäli autopaikka vapaa se vapaassa käytössä. Kenelläkään ei sanomista siihen. Vaikka kuinka olisi minun paikka.
Sulla taas säteilee! Olen kauppareissulla, sä tulet mun parkkiin koska se on vapaa!
Viisaus -noobeli sulle pitää hankkia!
Hinauta se hemmettiin siitä.