Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten mä voisin unohtaa mun ex-poikaystävän?

Vierailija
16.05.2007 |

Meidän seurustelusta on useita vuosia (n. 12 vuotta) ja edelleen ajattelen, että olin idiootti typerys, kun päästin tuon aarteen menemään. Olimme tuolloin vielä nuoria, joten en yhtään tiedä minkälainen hän olisi mahdollisena puolisona ollut.

Hän oli kaikki mitä voi mieheltä toivoa, mutta minä itsekkäänä halusin kokea ja mennä. Nyt mietityttää mistä jäin paitsi ja teinkö väärän valinnan. Olemme edelleen kavereita, tosin mies vieläkin varovainen suhteeni, " ei päästä lähelleen" .

Olen kaikkia miesystäviäni verrannut tähän mieheen ja suhteet on mennyt nurin juuri tämän vuoksi, en ole siis löytänyt hänen kaltaistaan. Elänköhän jossain haavekuvassa, vai pitäisikö rohkeasti ehdottaa miehelle uusintaa ja kokeilla onko hän oikeasti niin ihana kuin muistan? (mistä edes voisin tietää haluaako hän samaa)

Tuntuu vain, että en pääse eteenpäin elämässäni muuten... Välillä toki on aikoja jolloin en edes ajattele häntä, mutta tunne palaa aina ja usein voimakkaampana kuin ennen. Osaako kukaan auttaa?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan se pitänyt arvata, ei kai kukaan normaali ja tervejärkinen elä menneisyydessä.. =(

Vierailija
2/2 |
16.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olette, niin miksi ihmeessä et yrittäisi hänen kanssaan uudelleen? Voit kertoa juuri noin kuin täällä kerroit, että et ole saanut häntä ajatuksistasi vaikka vuosia on jo kulunut. Että hän tuntuu olevan paras kaikista, ja ehkäpä sinulle juuri se oikea. Sitten näet, mitä hän vastaa!

Jos taas olette varattuja, niin anna olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla