Huoltomies käytti vessaani
Soitin pari päivää sitten huoltoon, koska parvekkeeni oven kahvan vieteri hajosi. Käyn päivisin töissä, joten annoin luvan yleisavaimen käyttöön. Noh, tänään tulin töistä, niin huoltomies oli juuri asunnossani, mutta hän tuli vessasta kun astuin sisään?! Vaihtoi pari sanaa ja lähti pois, koska oli jo korjannut oven, mutta päätti kuitenkin käydä kakalla vessassani (huomasin hajusta).
Onko tämä mitenkä normaalia, eikö huoltomiehillä ole muita paikkoja käydä vessassa kuin asukkaiden kotona?? Onko palstalla ketään huoltomiestä, onko tähän annettu mitään ohjetta firman puolelta?
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Seuraavan kerran kun tulen asuntoosi, kusen kukkaruukkuun enkä vessaan.
Tallennut turvakameraan ja päädyt someen. Mietis vielä.
Vierailija kirjoitti:
No on tämä itsekkyys mennyt pitkälle. Edes omaa vessaa ei saisi toinen käyttää hädässä.
onko sulla omaa vessaa ? en tykkäis minäkään. ei se sielä paskallla kehtais käydä mun aikana niin miksi pitää seläntakana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkossa sanon asiakkaalle että käyn kotonani vessassa ja hän maksaa siitä ajasta palkan minulle.
Laskussa toki lukee erikseen että asiakas ei ollut järjestänyt asianmukaisia tauko/wc tiloja.
Ruokatauon aikana tuon evääni asiakaan pöydälle ja syön ne siinnä.
Ei kai minun pidä 20 asteen pakkasessa jääkylmässä pakettiautossa niitä syödä.
Syö missä syöt, mutta asiakkaan kotona et syö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä et varmaan töissä käy vessassa ?
Huoltomiehillä on ihan omat taukotilansa joissa kahvittelevat ja käyvät tarpeillaan. Asiakkaan vessaan ei ole mitään asiaa.
Ja kuka käy työaikana pas kalla? Itse käyn harvoin edes pissalla.
Ei-ap
Käydään silloin, kun hätä on. Ei kaikkien suoli toimi vain kotona ollessa. Ja pissalla käyminen noin harvoin ei ole terveellistä, juot ihan liian vähän.
Onko huoltomiehet ja rempoamiehwt jotenkin suolivammasia, kun näköjään kokoajan on kusihätä tai paskahätä? Miten olis vaippa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä et varmaan töissä käy vessassa ?
Huoltomiehillä on ihan omat taukotilansa joissa kahvittelevat ja käyvät tarpeillaan. Asiakkaan vessaan ei ole mitään asiaa.
Ja kuka käy työaikana pas kalla? Itse käyn harvoin edes pissalla.
Ei-ap
Käydään silloin, kun hätä on. Ei kaikkien suoli toimi vain kotona ollessa. Ja pissalla käyminen noin harvoin ei ole terveellistä, juot ihan liian vähän.
Käyn pissalla 3-4 kertaa vuorokaudessa. Se on aikuiselle ihmiselle ihan sopiva määrä.
Ja paskalla ei todellakaan käydä ventovieraiden ihmisten asunnoissa ilman lupaa. Miksei aikuinen osaa säädellä paskomistaan?
Itse kusen joskus asukkaan lavuaariin. Varsinkin vuokralaisten. T: Huoltomies
Olen huoltomies, sairastan suolistosairautta, minulla on vessapassi ja joudun useasti käymään wc:ssä päivän aikana. Taloyhtiöissä ei ole huoltomiehille erillistä taukotilaa saati wc:tä. Tukikohtaan on niin pitkä matka ja ajallisesti ruuhkassa Helsingin keskustassa en ehdi siellä käydä hädän iskiessä.
Onko kohtaloni jäädä yhteiskunnan elätiksi kotiin vaivani vuoksi?
Göntsä, sinäkö? 🤓
On selvä, että muutaman
tunnin työn jälkeen saattaa pisuhätä
inehmolle iskéä. Jopa kakkonen.
On varmasti ihan
ok antaa työntekijän käyttää vessaa.
Ei hän varmasti ala køprofiilin touhuja
toteuttaa eli syödä omia jätteitään, jos
kohtuuterve mies on päästään.
En koskaan säilytä likapyykkejä
kh:ssä. Ei löydy sukkia tai alusvaatteita
pervolle. (Jotkut tonkivat likakoreja.
Näin kertoo urbaanilegenda..)
Kannattanee siirtää likapyykkikori
pois rempan ajaksi, jos yksinasuva nainen
keittiötä laitattaa ja alkaa ahdistaa.
Emme kukaan ahdisteluja kaipaa. x
Vierailija kirjoitti:
Olen huoltomies, sairastan suolistosairautta, minulla on vessapassi ja joudun useasti käymään wc:ssä päivän aikana. Taloyhtiöissä ei ole huoltomiehille erillistä taukotilaa saati wc:tä. Tukikohtaan on niin pitkä matka ja ajallisesti ruuhkassa Helsingin keskustassa en ehdi siellä käydä hädän iskiessä.
On. Joskus niin vaan on oarempi.
Vierailija kirjoitti:
Hankkiudu töihin johonkin konttoriin jossa on vessa. Hyi helvetti, tuollaisen ripuliper seen ei todellakaan kuulu päästä paskomaan muiden koteihin.
Tervetuloa rakennusalalle. WC:nä usein pusikko tai talon nurkka.
Ruokailu suoritetaan pölyn ja paskan seassa maalipöntöllä istuen.
Vatsa jos vähänkin reistaa kannattaa jäädä kotiin....
Minulta vain #71.
Ei vatsaongelmia tähän ikään.
Terve suolisto. Krooninen Crohn
kuitenkin on jo kolmekymppisten
keskuudessa yhä yleistyvä sairaus.
Monella on tuo vessapassi mukana
kaikkialla. Myötätuntoni heille. x
Olisit tilannut WCn täydellisen desifioinnin ja heittänyt hammasharjat,hantuukit ym. jätteisiin. Ostanut uudet ja lähettänyt laskun putkimiehen firmalle.
Meillä vieraatkin yrittää käyttää joskus vessaamme.
Viimeksi 50 vuotis juhlissani olin laittanut WC: oveen lapun "Käyttö kielletty". Silti joku yritti mennä sinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli keittiöremppa. Nämä duunarit päättivät sit käyttää mun vessaani kun kerran luulivat etten sitä huomaisi.
Montako tunyia heidän tulee pidätellä ennenkuin on lupa käyttää pyhää posliini-istuintasi?
Kun itsellä oli parveke ja ikkunaremppa niin jätin niille konvehteja ja lapun että saa kahvitkin keittää.
Karkit oli kai kelvannut, mutta eipä ne itse remppaa enemmän sotkua tehneet. Joltain oli jäänyt huppari, palautin sen heidän taukohuoneen oveen roikkumaan.
Kirjoititko myös lappuun, että olkaa kuin kotonanne? Kai jätit kätevästi näkösälle myös pankkitunnarit ja salasanat? Voi että sinä olet sitten niin ihanan empaattinen valoisa ja siis niin söötti.
Ei minulta.
..
Joku vakiolukija siellä taustalla on
kaiketi tietoinen tällä alustalla
perässäni hiihtävästä nuoremmasta
køprofiilista, joka on jo noin kuuden
kuukauden ajan kirjoitellut perääni aivan
tolkutonta tørkyä. Sisällössään toistuu
toive saada palvoa/palvella naiseuttani
minun henk.koht. wc-istuimenani toimien.
Voin rehellisesti sanoa, että toleranssi
minkäänlaiseen seksuaal./muuhun hàiriköintiin on madaltunut epäterveiden
ja epäkunnioittavien toimien jatkuttua kovin pitkään melko holtittomina. Olen ollut
todella kärsivällinen hänen kanssaan.
Näin erään 20 vuotta nuoremman
naishenkilön kirjoittavan kyseiselle
miehelle välittömästi kimpaantuneita éutànasia-toivotuksia
jo heti ensimmäisellä kerralla, kun nuori nainen oli törmännyt miehen uløstekirjoituksiin. Tämä ihan vain vertailuna kahden eri ihmisen toleranssista
ja pinnan pituudesta. x
Vierailija kirjoitti:
Hirveän usein ap:lla kyllä ramppaa näitä kakkahätäisiä huoltomiehiä.
oiskohan syynä se että pihan pojanvintiöt laittoivat kostoksi sen rappuun yleisöwc merkin ja nuolen näyttäämään ap:n ovelle...
"Saanko käydä paskalla vessassanne. Minulla on krooninen ripuli"
Kirjoititko myös lappuun, että olkaa kuin kotonanne? Kai jätit kätevästi näkösälle myös pankkitunnarit ja salasanat? Voi että sinä olet sitten niin ihanan empaattinen valoisa ja siis niin söötti.