Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole varma haluaako miesystäväni että muutan hänen luokseen

Vierailija
09.06.2026 |

Olen siis muuttamassa pois kämpästäni johtuen siitä että minulla ei ole enää varaa maksaa vuokraa. Olen seukannut jo pitemmän aikaa miesystäväni kanssa, ja kämpän tyhjennys on edessä. Miesystäväni eilen auttoi kun piti viedä ser-jätteisiin tavaraa. Olin jo aiemmin vihjannut että käännän osoitteen sitten hänen luokseen, jossa olen jo muutenkin ollut, ja melkein asunut. Yhtäkkiä tänä aamuna mies alkaa sössöttämään että laitanko osoitteen poste restanteen. Olin todella järkyttynyt. Ihmettelin hänelle että minähän olin puhunut että voin maksaa hänelle asumiskuluja. Eikö tuo ole jo aika selvää puhetta? Vai onko selvää puhetta mieheltä etten ole tervetullut? En ole edes katsellut uutta kämppää, koska luotin siihen että muutan miesystävän luo. Olemme seukanneet todella kauan niin en ymmärrä mitä eroa siinä olisi jo osoite olisi samassa paikassa. Mitä helvettiä mies sekoilee? Harkitsen jo eroa. Sekö tässä on ainoa mahdollisuus? Ja miksi mies tekee noin? Hullua.

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olemme seukanneet todella kauan" tarkoittaa mitä?

Vierailija
2/63 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saakos miesystävä itsekin jotain tukia? Jos saa ja muutat samaan asuntoon virallisesti, hänen tukensa pitää tarkistaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toisen luo muutto ole vain ilmoitusasia, olisit keskustellut asiasta etkä tehnyt oletuksia. Hommaa oma kämppä.

Vierailija
4/63 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies mitään sekoile. Sinä sekoilet ja olet alusta saakka tehnyt ihan omia johtopäätöksiäsi kysymättä ja keskustelematta itse miehen kanssa pitäen häntä ja yhteenmuuttoa itsestäänselvyytenä. 

Vierailija
5/63 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa mies on alkanut laskea että hänen tulonsa eivät riitä teidän molempien menoihin. Joskus opiskelin ja vähän vastaavasti asuin paljon yhden naisen luona. Hän töissä ja minä vain lomilla töissä. Minulla oli aina rahaa ja hänellä ei. Juttelimme asunnon ostamisesta ja sanoin että miksi hän ei saa mitään nyt säästöön. Sanoi että sitten saa kun on asunto laina. Eli aiemmin oli tavoitteena kuluttaa kaikki. Ei jatkoon 

Vierailija
6/63 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta takaisin vanhemmille, kuulostat tosi nuorelta. Etsit sieltä käsin sitten uuden asunnon. Joo, ootte seuranneet jo keväästä eli tosi kauan, mutta ei se mies nyt halua sua sinne omaan kotiinsa ja tuon suoremmin ei saa sanottua.

Vierailija
7/63 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuta takaisin vanhemmille, kuulostat tosi nuorelta. Etsit sieltä käsin sitten uuden asunnon. Joo, ootte seuranneet jo keväästä eli tosi kauan, mutta ei se mies nyt halua sua sinne omaan kotiinsa ja tuon suoremmin ei saa sanottua.

Heh! En ole tosi nuori. Tosi nuoret eivät edes ole ehtineet seukata tosi kauan. Ap

Vierailija
8/63 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa mies on alkanut laskea että hänen tulonsa eivät riitä teidän molempien menoihin. Joskus opiskelin ja vähän vastaavasti asuin paljon yhden naisen luona. Hän töissä ja minä vain lomilla töissä. Minulla oli aina rahaa ja hänellä ei. Juttelimme asunnon ostamisesta ja sanoin että miksi hän ei saa mitään nyt säästöön. Sanoi että sitten saa kun on asunto laina. Eli aiemmin oli tavoitteena kuluttaa kaikki. Ei jatkoon 

Lupasin maksaa osan kuluistani. Eli en asuisi täysin ilmaiseksi. Miksikkään siipeilijäksi en aio ruveta. Miksi oletat niin etten maksaisi mitään? Jos sinulle on käynyt näin niin kaikille käy niin? Ap.

Vierailija
9/63 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saakos miesystävä itsekin jotain tukia? Jos saa ja muutat samaan asuntoon virallisesti, hänen tukensa pitää tarkistaa. 

Ei saa Kelalta toimeentulotukia. Sehän on ainut tuki nykyään mihin avopuolison tuet vaikuttaa. Sitten on jotkut lapsiin liittyvät tuet, mutta ei ole lapsia. Ap

Vierailija
10/63 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh! En ole tosi nuori. Tosi nuoret eivät edes ole ehtineet seukata tosi kauan. Ap

No ainakin kuulostat nuorelta, olet muuttamassa pois asunnostasi mutta et edes tiedä minne. Ja olette seurustelleet "tosi kauan" mutta ette pysty edes keskustelemaan yhteenmuutosta kuten aikuiset.

Vierailija
11/63 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat verenilmijältä ja loiseläjältä. Mies ei halua sinua luokseen asumaan ja that's it.

Vierailija
12/63 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lupasin maksaa osan kuluistani. Eli en asuisi täysin ilmaiseksi. Miksikkään siipeilijäksi en aio ruveta. Miksi oletat niin etten maksaisi mitään? Jos sinulle on käynyt näin niin kaikille käy niin? Ap.

Siis olette käyneet jonkun keskustelun, missä lupaat maksaa osan kuluistasi (kuka loput kulusi muuten maksaa, poikkis vai vanhemmat?), mutta ette silti ole selkeästi puhuneet yhteen muutosta? Nyt kipin kapin käymään se keskustelu, täytyyhän sinun tietää mihin olet muuttamassa, ja jos et voi muuttaa poikaystävälle, niin sinun pitää keksiä joku muu ratkaisu.

Vierailija
13/63 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei ole pyytänyt sinua muuttamaan luokseen, niin ei todellakaan halua sinun muuttavan. On aivan eri asia, että joku on on ns. kylässä kuin että asuu virallisesti samassa osoitteessa, jolloin toista ei voi häätää halutessaan heti pois.

Vierailija
14/63 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen luokse änkeäisit väkisin asumaan, jos sinulla ei ole varaa maksaa vuokraa ja jos et seukkaisi (kukaan aikuinen ihminen ei käytä sellaista sanaa)?

Vierailija
15/63 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö tästä muutosta olisi ollut hyvä keskustella ajoissa?

Vierailija
16/63 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä luki "keväästä asti"?

Vierailija
17/63 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko siis päättänyt yksipuolisesti muuttaa hänen luokseen? 

Vierailija
18/63 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis et ole varma haluaako mies sinun muuttavan luokseen? Jo ihan tuon lyhyen aloituksen perusteella on kaikille selvää, että ei, hän ei halua sinun muuttavan luokseen.

Vierailija
19/63 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olemme seukanneet todella kauan" tarkoittaa mitä?

Ap, vastaisitko kysymykseen.

Vierailija
20/63 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksen on pakko olla provo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän