Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole varma haluaako miesystäväni että muutan hänen luokseen

Vierailija
09.06.2026 |

Olen siis muuttamassa pois kämpästäni johtuen siitä että minulla ei ole enää varaa maksaa vuokraa. Olen seukannut jo pitemmän aikaa miesystäväni kanssa, ja kämpän tyhjennys on edessä. Miesystäväni eilen auttoi kun piti viedä ser-jätteisiin tavaraa. Olin jo aiemmin vihjannut että käännän osoitteen sitten hänen luokseen, jossa olen jo muutenkin ollut, ja melkein asunut. Yhtäkkiä tänä aamuna mies alkaa sössöttämään että laitanko osoitteen poste restanteen. Olin todella järkyttynyt. Ihmettelin hänelle että minähän olin puhunut että voin maksaa hänelle asumiskuluja. Eikö tuo ole jo aika selvää puhetta? Vai onko selvää puhetta mieheltä etten ole tervetullut? En ole edes katsellut uutta kämppää, koska luotin siihen että muutan miesystävän luo. Olemme seukanneet todella kauan niin en ymmärrä mitä eroa siinä olisi jo osoite olisi samassa paikassa. Mitä helvettiä mies sekoilee? Harkitsen jo eroa. Sekö tässä on ainoa mahdollisuus? Ja miksi mies tekee noin? Hullua.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet sanonut. Se ei ole mitään selvää puhetta. Miten mies on aiemmin reagoinut sanomisiisi? 

Vierailija
62/67 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa mies on alkanut laskea että hänen tulonsa eivät riitä teidän molempien menoihin. Joskus opiskelin ja vähän vastaavasti asuin paljon yhden naisen luona. Hän töissä ja minä vain lomilla töissä. Minulla oli aina rahaa ja hänellä ei. Juttelimme asunnon ostamisesta ja sanoin että miksi hän ei saa mitään nyt säästöön. Sanoi että sitten saa kun on asunto laina. Eli aiemmin oli tavoitteena kuluttaa kaikki. Ei jatkoon 

Lupasin maksaa osan kuluistani. Eli en asuisi täysin ilmaiseksi. Miksikkään siipeilijäksi en aio ruveta. Miksi oletat niin etten maksaisi mitään? Jos sinulle on käynyt näin niin kaikille käy niin? Ap.

Kyllä yhteen muutetaan lähtökohtaisesti joista muista syistä kuin, että se on itselle helppoa tai asiat ovat siten halvempia. 

Itselläni on perhe ja lapsia mieheni kanssa, jonka kanssa en ole koskaan asunut yhdessä. Ei tulisi mieleenkään alkaa tuputtaa itseäni ja lapsiamme vain hänen nurkkiinsa, on päivän selvää ollut alusta lähtien että hän tarvii oman tilan myös. Toista ei kannata pakottaa tai painostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin käy kun asioista ei puhuta. Jos muutat jonnekin niin kysy etukäteen selvästi mitä toinen haluaa. Seurustelu ei automaattisesti tarkoita yhteen muuttamista. Puhukaa ihmiset.

Vierailija
64/67 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset suomi-akan itsestään selvyytenä pitämiset ja manuaaliset hämmästymiset.

Toivottavasti jää asunnottomaksi ja kadulle asumaan, niin oppii olemaan, varmistamaan asioita ja vähemmän olettamaan niitä. 

Vierailija
65/67 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi on niin vaikeaa keskustella asioista yhdessä? Noinkin iso asia ei ole mikään ilmoitus asia.

Vierailija
66/67 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa mies on alkanut laskea että hänen tulonsa eivät riitä teidän molempien menoihin. Joskus opiskelin ja vähän vastaavasti asuin paljon yhden naisen luona. Hän töissä ja minä vain lomilla töissä. Minulla oli aina rahaa ja hänellä ei. Juttelimme asunnon ostamisesta ja sanoin että miksi hän ei saa mitään nyt säästöön. Sanoi että sitten saa kun on asunto laina. Eli aiemmin oli tavoitteena kuluttaa kaikki. Ei jatkoon 

Lupasin maksaa osan kuluistani. Eli en asuisi täysin ilmaiseksi. Miksikkään siipeilijäksi en aio ruveta. Miksi oletat niin etten maksaisi mitään? Jos sinulle on käynyt näin niin kaikille käy niin? Ap.

Sinun pitää maksaa kaikki sinusta aiheutuvat kulut sekä puolet asumiseen liittyvistä kuluista. Ihan todellako ehdotit, että maksat vaan osan kuluistasi?

Vierailija
67/67 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli haluat tuhlata rahasi johonkin muuhun kuin asumiseen? Toivottavasti mies ei tosiaan ota tuollaista loista kirjoille asuntoon, vaikeaa päästä eroon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi