Eikö näille veronkorotuksille ole oikeasti vaihtoehtoa?
Onpa seuraavassa hallituksessa ketä tahansa, jokainen puolue lupaa vain korottaa veroja. Miljarditolkulla.
Mutta minä en aio enää maksaa yhtään enempää veroa. Mitta on tullut täyteen. Meillä on jo maailman korkein verotus, eikä sillä pääse edes lääkäriin.
Koska äänestäjälle ei ole vaihtoehtoja veronkorotuksille, lakkaan tästä hetkestä maksamasta yhtään veroa jonka voin välttää. Jatkossa tilaan tai haen kaiken mahdollisen ulkomailta. Jopa ruoat, jotka säilyy. En vie yhtään killinkiä suomalaisiin tapahtumiin, kahviloihin, kauppoihin, ravintoloihin, palveluihin. Tähän asti olen tehnyt niin tukeakseni kotimaisia yrityksiä. Nyt riitti tämä korruptiolandia. Koska en saa vastinetta rahoillani, en enää suostu maksamaan.
Kommentit (53)
Hammaslääkäristä saa jo pulittaa saman kuin yksityisellä, lisättynä puolen vuoden odotusajalla. Otan jatkossa lautan Viroon.
Joka ostos kaupassa sisältää käytönnössä 2/3 veroa. Pitäköön tavaransa. Ostan Vintedistä ja Torista.
Maksan kiinteistöveroa vanhasta mörskästä, sähköveroa, ylevetoa, alvia, hulevesiveroa, palkkaveroa, autoveroa, haittaveroja, veronveroja jne jne jne. Jopa koirasta jotain ruokaveroa, vaikka en aio syödä koiraani. Ja vielä pitäisi maksaa lisää!! Veroaste on jo noin 60% joka on aivan tolkuton.
Miten olisi säästäminen ja holtittoman tuhlaamisen loppu, kuten meillä kotitalouksissakin joudutaan tekemään.
Nyt otan vinkkejä vastaan mistä Suomen ulkopuolelta kannattaa tilata ruokaa.
Säästöä alkaa tulla oitis kun m a m u t sun muut ulkolaiset heitetään v i t t u u n täältä Suomesta..
No jos yritysten ja rikkaiden verotusta ei olisi jatkuvasti laskettu. Vuosikymmeniä. Meillö ei olisi talous kuralla.
Mutta vanha sananlasku kertoo että kokkari ei opi eikä persu osaa
Vaihtoehtona olisi laskea veroja, purkaa suomalaisia ryöstävät kartellit ja saada näin kotimainen kulutus toimimaan ja sitä kautta ihmiset töihin. Mutta kun ei. Mitään uutta ei uskalleta eikä osata kokeilla, jos se ensi alkuun tekee loven valtion lompakkoon. Sama kuin minä kieltäytyisin ostamasta velaksi autoa, jolla pääsisin huomattavasti nykyistä paremmin palkattuun työhön.
Vierailija kirjoitti:
Hammaslääkäristä saa jo pulittaa saman kuin yksityisellä, lisättynä puolen vuoden odotusajalla. Otan jatkossa lautan Viroon.
Joka ostos kaupassa sisältää käytönnössä 2/3 veroa. Pitäköön tavaransa. Ostan Vintedistä ja Torista.
Maksan kiinteistöveroa vanhasta mörskästä, sähköveroa, ylevetoa, alvia, hulevesiveroa, palkkaveroa, autoveroa, haittaveroja, veronveroja jne jne jne. Jopa koirasta jotain ruokaveroa, vaikka en aio syödä koiraani. Ja vielä pitäisi maksaa lisää!! Veroaste on jo noin 60% joka on aivan tolkuton.
Miten olisi säästäminen ja holtittoman tuhlaamisen loppu, kuten meillä kotitalouksissakin joudutaan tekemään.
Eilen soitin hml:n ajanvaraukseen ja huomiseksi sain ajan. Nopeaa toimintaa meillä päin ja ihan julkisella puolella.
Vierailija kirjoitti:
Säästöä alkaa tulla oitis kun m a m u t sun muut ulkolaiset heitetään v i t t u u n täältä Suomesta..
Ja sinä menet töihin.👍
3 Vaihtoehtoa
1.Säästä enempi rahaa valtiolle. Leikkaukset.
2.Tienaa enempi rahaa valtiolle. Nosta veroja.
3.Keksi kolmas osapuoli mistä tienata tuloja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä menet töihin.👍
Ei suomessa töihin pääse kun nössö pomot ei uskalla edes laittaa omia työpaikkojaan yleishakuun. Piilossa pitävät omat firmansa ja suhteilla yrittävät saaha työntekijöitä ja uikuttavat sitten kun ei ole työvoimaa. :D
Vierailija kirjoitti:
Hyvä alku on joo, mutta ei riitä sekään. 20 miljardia vuodessa liikaa. Byrokratian ja maailman suurimman julkisen sektorin purku. Poliittiset virat pois, joita pelkästään sotessa 1500. Tunnin junat pois jne.
Kukaan ei kuitenkaan tee tätä. Ainut keinoni on verokapina, kun äänestämällä täällä ei voi enää vaikuttaa. Onpa seuraava hallitus mikä tahansa, ne eivät enää minun rahojani vie. Vien rahani itse ulkomaille.
Kyllä maksat tai itket ja maksat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä alku on joo, mutta ei riitä sekään. 20 miljardia vuodessa liikaa. Byrokratian ja maailman suurimman julkisen sektorin purku. Poliittiset virat pois, joita pelkästään sotessa 1500. Tunnin junat pois jne.
Kukaan ei kuitenkaan tee tätä. Ainut keinoni on verokapina, kun äänestämällä täällä ei voi enää vaikuttaa. Onpa seuraava hallitus mikä tahansa, ne eivät enää minun rahojani vie. Vien rahani itse ulkomaille.
Hei hei ei tule ikävä.
Vierailija kirjoitti:
3 Vaihtoehtoa
Rahaa voi antaa valtiolle.
Jos aikuiset ihmiset maksaisivat yli 1000€ vuodessa menevät terveydenhuoltomenonsa itse, voitaisiin veroja laskeakin rajusti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä menet töihin.👍
Kuule minä olen töissä. Sehän tässä vatuttaa, että elintaso on suunnilleen sama kuin toimeentulotuella elävällä kaverillani. Kun maksaa itse asumisensa, lääkärinsä, sähkönsä, vetensä, vakuutuksensa ja joka ostoksen mukana nämä järjettömät verot.
Vierailija kirjoitti:
Jos aikuiset ihmiset maksaisivat yli 1000€ vuodessa menevät terveydenhuoltomenonsa itse, voitaisiin veroja laskeakin rajusti.
Millä tuloilla net sen maksaa? Kyse on sairaista ihmisistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3 Vaihtoehtoa
Rahaa voi antaa valtiolle.
Luulet että on jotenkin käypä ratkaisu? :D eihän täällä ihmiset halua maksaa edes veroja.
Vierailija kirjoitti:
Entä nämä jotka saa tuhansien hammasremontit ilmaiseksi. Lääkärimaksut maksetaan, kaikki lääkkeet maksetaan, osa vieläpä yksityisellä. Ei huolta 70€ poliklinikkamaksuista.
Jäädään kaikki työttömäksi ja antaa muiden maksaa. Kauan tälläinen voi toimia.
Persut eivät halua korottaa veroja. Heillä on vaihtoehdot säästöille, mutta muut puolueet eivät halua leikata näiltä suojateiltaan rahaa.
Onhan niille.
IMF ja megaleikkaukset.