Anni Polvan Tiina-kirjat
Kommentit (64)
Mikä kamala se kirja oli jossa Tiina löysi jonkun miehen halvaantuneena mökistään ja hän alkoi pestä sen kuivuneita kakkakikkareita
Tiina kesälaitumilla. Myös Tiinan uusi ystävä.
Suhde Juhaan oli aika toksinen. Karmeinta kun Tiina jätti menemättä kauan odotetulle luokkaretkelle kun Juha oli niin mustasukkainen.
Mulla alkoi olla orastavaa miesvihaa sen Juhan vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Mikä kamala se kirja oli jossa Tiina löysi jonkun miehen halvaantuneena mökistään ja hän alkoi pestä sen kuivuneita kakkakikkareita
Tiina eksyy, ilm. 1981.
Mulle ei ole jäänyt mikään kirjoista erityisesti mieleen sieltä lapuudesta. Mutta tämä on tosi kiinnostava! https://www.suomalainen.com/products/suomen-nuijituin-nainen-anni-polva…;
Pidin niistä kaikista. Maalaislapsella oli paljon yhteistä kaupunkilaisen Tiinan kanssa, mutta ei sitä lapsena ajatellut, kuinka paljon oli erojakin.
Tiina epäilee Juhaa. Mua ärsytti se ankeuttaja-äiti, isänsä oli kiva.
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei ole jäänyt mikään kirjoista erityisesti mieleen sieltä lapuudesta. Mutta tämä on tosi kiinnostava! https://www.suomalainen.com/products/suomen-nuijituin-nainen-anni-polva…;
No jaa. Lähteenä käytetty Annin omaelämäkerrallisia tekeleitä Kun olin pieni, elettiin kotirintamalla jne. eikä yhtäkään Annin lasta eikä lastenlasta jne. haastateltu. Annin tytär oli ollut parisen vuotta ennen tuon kirjan julkaisua kuuntelemassa tuon "tietokirjailijan" kertomaa tuosta tulevasta kirjastaan ja kun oli tilaisuuden jälkeen ihan hyvässä hengessä mennyt tervehtimään herra tietokirjailijaa korjatakseen muutaman disinformaation äidistään, tämä herra "tietokirjailija" oli tylysti vain todennut:" Minä olen tavannut Annin." ja lampsinut tiehensä.
Annin tytär ei viitsinyt esitellä itseään eikä kertoa olevansa Annin tytär.
Asiasta kuultu Annin toiselta tyttäreltä.
Eli en hirveästi painoarvoa tuolle tekeleelle itse pysty antamaan. Kiva, jos joku tykkää.
Anni Polvasta on areenassa. Esim. Kullervonkadun Anni Polva areena, kertoo Tiina-kirjoista. Anni Polva Elettiin kotirintamalla areena, myös haastattelu.
Tiina saa lapsen, mutta kuka on isä?
Ja YouTubessa Carlos II -kanavalla on video nimeltä 20 vuotta Anni Polvan kuolemasta, jonka hänen tyttärenpoikansa tehnyt. Hakee videon nimellä niin löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Tiina epäilee Juhaa. Mua ärsytti se ankeuttaja-äiti, isänsä oli kiva.
Joo se äiti oli tosi tiukkis. Muistan kun aina oli heti tyrkyttämässä vilustumiseen mustaherukkamehua, jos Tiina vaikka kerran aivasti. Ja Tiina inhosi sitä mehua. Miksiköhän tämä on jäänyt mieleen? 😊
Tiinalta loppui kuukautiset yllättäin.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin muistan tämän, oli jotenkin tosi ahdistava lukukokemus
Pidän niistä Tiina-kirjoista, joissa Tiina matkustaa maalle. Esim. Tiina kesälaitumilla. Toinen Tiinalla on hyvä sydän. Ensimmäinen Tiina-kirja on myös hyvä.