Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pitää meillä kuntopyörää keskellä olohuonetta.

Vierailija
08.06.2026 |

Se ei sisutuksellisesti sovi siihen ja mies haluaa katsoa tv tä aina kun polkee. Minä en tykkää mutta siinä se on eikä mies suostu sitä mihinkään muualle laittamaan koska ei ole oikein tilaa kuulemma.

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitko mieluummin, että mies makaisi lihavana sohvalla ja mässyttäisi herkkuja? Sopisiko se sisustukseen paremmin?

Sinulla ei ole mitään oikeutta muuttaa yhtään kenenkään kotia kuntosaliksi tai karsinaksi. Itsekkään on parempi röhnötellä keskenään, kun viestiesi perusteella aiot tavalla toisella aiheuttaa harmia kanssaeläjille.

Onko tuo lainaamasi kommentoija menossa aapeen tai sinun tai jonkun toisen kotiin muuttamaan näitä koteja kuntosaliksi?

Sulla on isot harhat.

Vierailija
82/89 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kodin esteettisyys ja siisteys on tärkeä viihtyvyystekijä. Meillä ei mokoma härveli olisi olohuoneessa hetkeäkään, ellei sitä saisi johonkin nurkkaan vaikka portaiden alle piiloon. Miksi ihmeessä innokas pyöräilijä ei vedä lenkkejä oikealla pyörällä ulkona? Osta hänelle upea pyörä lahjaksi ja myy se ruma härveli.

Eli miehellä ei ole oikeutta olla kotonaan niinkuin haluaa, pitää tehdä niinkuin nainen sanoo? Miksi se pitää ajaa ulos talostaan? 

Tuo kuntopyöräily voi johtaa ajan myötä myös muuhun liikuntaan, aloittelijalle se on helppo eikä tarvitse muita kalliita välineitä kuten ulkona. 

Ymmärtäisin jos se olis joku juoksumatto, mikä pitää mekkalaa mutta ei tuosta nyt kenellekään haittaa ole. Varmaan sänkyelämäkin saattaa parantua kunnon noustessa. 

Pitäis osata suhteessa myös niitä kompromisseja ja ajatella toista. 

Olen samaa mieltä.

Mun mies saa kyllä pitää pyörän keskellä olkkaria.

Hän on taitava korjausrakentaja, ja sen takia hänellä on runsaasti työvälineitä remppoihin ja nikkarointeihin. Joten hänen työvälineita saa olla vähän joka huoneessa.

Lisäksi verstas on hänen järjestelemä. Siellä en liikauta yhtäkään hänen tavaraansa.

Takkejaankin löytyy niin eteisestä, pannuhuoneesta, verstaasta, puuvarastosta ja ruokakomerosta kuin myös vaatehuoneesta.

Ei tämä minua haittaa. Koti on hänenkin koti.

Kiitos! Juuri näin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun yksiössä ja minulla on kuntopyörä tuossa aika keskellä olohuonetta. Arkkupakastin on tuolla nurkassa.

Vierailija
84/89 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä keskellä olkkaria oli soutulaite :D nyt se onneksi muutti kellariin kun siirrettiin vanha telkkarikin sinne.

Hengästytti istua sohvalla kun toinen veti siinä viiden sentin päässä jotain soutusessiota. Ja sohvalle piti aina hypätä soutulaitteen yli.

Vierailija
85/89 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vaimo nostaisi pyörän samantien ulos. Tietää etten voi tai tee asialle mitään. Ei kuuntele minua ollenkaan ja en ole väkivaltainen, niin uskaltaa tehdä joka asiassa oman päänsä mukaan.

Vierailija
86/89 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä laiskuuden huippu jos ei jaksa pyöräillä katsomatta telkkaria. Sano sille, että pyöräilee ulkona ja kuuntelee samalla vaikka äänikirjaa. Ei pallojakaan heitellä sisällä.

Meiliä on soutulaite tv:n edessä ja kyllä vaan sitä  tulee käytettyä paljon enemmän ohjelmia katsellen, kuin jos se jossain nurkassa olisi.  Äänikirjoja kuuntelen lenkkeillessä ja autoa ajaessa. 
Tosin meillä tv ei ole olohuoneessa, siellä seurustellaan muuten vaan eikä tuijoteta telkkaria. 

Vierailija
87/89 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä laiskuuden huippu jos ei jaksa pyöräillä katsomatta telkkaria. Sano sille, että pyöräilee ulkona ja kuuntelee samalla vaikka äänikirjaa. Ei pallojakaan heitellä sisällä.

Liikunta on laiskuuden huippu? 

Itsellä ainakin liikuntavälineet on esillä, niin niitä tulee käytettyä. Crosstrainerikin on vaikka asun yksiössä, kovassa käytössä on eikä jää liikunta kiinni säistä eikä tarvitse pähkäillä vaatetuksen kanssa. Säästää myös aamuisin aikaa kun ei tarvitse etsiä oikeita vaatteita millä tänään on hyvä lenkkeillä ja puljata ees taas, voi vetää treenit vaikka alusvaatteissa jos siltä tuntuu ja ulkona sataa tai on pakkasta tai liian kuuma. 

Miksi akat on aina kitisemässä kaikessa, antaisin sen miehen vaan polkea ja kohottaa kuntoa jos on löytänyt mieleisen tavan liikkua, se harrastus saattaa siitä edetä sinne uloskin vielä. 

Itse jaksan ihan mennä ulos asti liikkumaan tai kuntosalille. Et tukehdu vaikka veritulppaasi, mutta et häiritse minua millään läskimobiileilla.

Myös 30 asteen pakkasella tai 30 asteen helteellä, säällä kuin säällä? 

No sit kyl aika kova oot, mä ainakin joudun jo 20 asteessa  lenkillä himmailemaan ja jos niillä lukemilla vielä paistaa tuutin täydeltä niin suosiolla liikun viileämpään aikaan. 

Kovilla pakkasilla pukeutuminen on hieman vaikeaa, ainakin naama tuppaa jäätymään ja sit se helkatin huivi on aina märkänä ja ehtii välillä jäätymään. 

Enemmän saa tehoja irti kun urheilee sisällä. 

Tämähön se just on. Säövaihtelut on niin suuret täällä Suomessa, että kivahan se on sisällä pyöräillä ja stepata niinä päivinä kun ulkona

- sataa vaakasuoraan

- on lumimyräkkä

- pääkallokelit

- hellettä 

- jeesuksen kylmä ydintalvi

- tai hengen vaarallinen rekkatie on ainoa liikuntareitti

Vierailija
88/89 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei todellakaan saisi tuoda mitään kuntopyörää keskelle taloa! Varastossa saa polkea talvella, kun ulkona on liian tympeät kelit. En minäkään tuo juoksumattoa, vaan lähden salille juoksemaan. Joku järki.

Vierailija
89/89 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee itsellesi kauniisti sisustettu olohuone johonkin muuhun tilaan.

Juuri näin. Ihan toiseen osoitteeseen, jopa toiselle puolelle maata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi