Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies pitää meillä kuntopyörää keskellä olohuonetta.

Vierailija
08.06.2026 |

Se ei sisutuksellisesti sovi siihen ja mies haluaa katsoa tv tä aina kun polkee. Minä en tykkää mutta siinä se on eikä mies suostu sitä mihinkään muualle laittamaan koska ei ole oikein tilaa kuulemma.

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitko mieluummin, että mies makaisi lihavana sohvalla ja mässyttäisi herkkuja? Sopisiko se sisustukseen paremmin?

Sinulla ei ole mitään oikeutta muuttaa yhtään kenenkään kotia kuntosaliksi tai karsinaksi. Itsekkään on parempi röhnötellä keskenään, kun viestiesi perusteella aiot tavalla toisella aiheuttaa harmia kanssaeläjille.

Onko tuo lainaamasi kommentoija menossa aapeen tai sinun tai jonkun toisen kotiin muuttamaan näitä koteja kuntosaliksi?

Sulla on isot harhat.

Vierailija
82/82 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kodin esteettisyys ja siisteys on tärkeä viihtyvyystekijä. Meillä ei mokoma härveli olisi olohuoneessa hetkeäkään, ellei sitä saisi johonkin nurkkaan vaikka portaiden alle piiloon. Miksi ihmeessä innokas pyöräilijä ei vedä lenkkejä oikealla pyörällä ulkona? Osta hänelle upea pyörä lahjaksi ja myy se ruma härveli.

Eli miehellä ei ole oikeutta olla kotonaan niinkuin haluaa, pitää tehdä niinkuin nainen sanoo? Miksi se pitää ajaa ulos talostaan? 

Tuo kuntopyöräily voi johtaa ajan myötä myös muuhun liikuntaan, aloittelijalle se on helppo eikä tarvitse muita kalliita välineitä kuten ulkona. 

Ymmärtäisin jos se olis joku juoksumatto, mikä pitää mekkalaa mutta ei tuosta nyt kenellekään haittaa ole. Varmaan sänkyelämäkin saattaa parantua kunnon noustessa. 

Pitäis osata suhteessa myös niitä kompromisseja ja ajatella toista. 

Olen samaa mieltä.

Mun mies saa kyllä pitää pyörän keskellä olkkaria.

Hän on taitava korjausrakentaja, ja sen takia hänellä on runsaasti työvälineitä remppoihin ja nikkarointeihin. Joten hänen työvälineita saa olla vähän joka huoneessa.

Lisäksi verstas on hänen järjestelemä. Siellä en liikauta yhtäkään hänen tavaraansa.

Takkejaankin löytyy niin eteisestä, pannuhuoneesta, verstaasta, puuvarastosta ja ruokakomerosta kuin myös vaatehuoneesta.

Ei tämä minua haittaa. Koti on hänenkin koti.

Kiitos! Juuri näin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan