Mies pitää meillä kuntopyörää keskellä olohuonetta.
Se ei sisutuksellisesti sovi siihen ja mies haluaa katsoa tv tä aina kun polkee. Minä en tykkää mutta siinä se on eikä mies suostu sitä mihinkään muualle laittamaan koska ei ole oikein tilaa kuulemma.
Kommentit (80)
Ei sitä kannata pitää uima-altaan reunallakaan...
Mitä jos hankkisitte omat asunnot?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asutteko siis jossain korvessa missä ette pääse kuntosalille?
-eri
Meillä on ne stepperi ja kuntopyörä olkkarissa. Todellakin asumme korvessa. Ja ydintalvella ei ollut mitään asiaa ulos pyöräilemään tai lenkille. Pakkaset huiteli miinus 38 asteessa.
No tuo on sitten se hinta minkä maksaa siellä asumisesta!
Yhteen huoneista meinaan hankkia soutulaitteen. On 4 huonetta ja keittiö plus sauna.
On uusi piharakennus. Sinne mahtuu lisää miu mau mukkaan.
Meillä on juoksumatto ja muut kuntoiluvälineet ns. työhuoneessa (korona-aikaan se huone oli mun etätyöhuoneena, nyt sitä ei siihen tarkoitukseen tarvita). Olkkariin en kyllä antais tuoda mitään kuntoiluvälineitä sisustusta pilaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asutteko siis jossain korvessa missä ette pääse kuntosalille?
-eri
Meillä on ne stepperi ja kuntopyörä olkkarissa. Todellakin asumme korvessa. Ja ydintalvella ei ollut mitään asiaa ulos pyöräilemään tai lenkille. Pakkaset huiteli miinus 38 asteessa.
Voitko avata mitä tarkoitat? Minulla on ollut kuntolaitteita myös kaupungissa asuessa.
Meidän mies on sellainen virtahepo että se polkee sähköt koko korttelille. Meillä on jääkaapissa niin paljon proteiinirahkaa ettei mun pinaattiletut edes mahdu sinne. Rasvaprosentti sillä on nolla ja sen aivot on jo valunu hien mukana lattialle. Se on polkenut lukuisia kertoja maailmanympäri mutta ei ole vielä kertaakaan käynyt mulle kaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos hankkisitte omat asunnot?
Kuntopyörän takia? Oma asunto kuntopyöräilyyn?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sisustus menee tärkeysjärjestyksessä miehen terveyden edelle? Ehkä sunkin kannattas koittaa.
Hienoa, että pyörä on käytössä, useilta jää ne vaatetelineiksi.
Ja kyllä, niiden pitää olla esillä että ne tulee käytetyksi. Jos se pitäis erikseen raahata jostain joka kerta niin helposti jää käyttämättä.
Telkkua katsellessa tulee huomaamatta liikuttua, oisko parempi jos mies istuu van sohvalla?
No itse en kyllä enää vaivautuisi sisustamaan jos sitä noin paljon, suorastaan kärpäsen kakan verran arvostetaan😂
Naiset "sisustaa" huoneen, jossa ei voi tehdä mitään, koska esteettisyys häiriintyy.
Vierailija kirjoitti:
Ihan molempia asunto tämä on. Seinän vieressä on sohva, toisen seinä vieressä on tv ja tv taso. Ei viittis sohvaa siirtää ainakaan T: ap
Monilla on ihan ulkona käytettävä polkupyörä olohuoneessa, teillä vain sisällä käytettävä. Hyvä vaan että mies liikkuu. Vai olisiko kivempi että istuisi sohvalla kaljatölkki kädessä ja toinen käsi housuissa
Sorry en pystyisi. Minä tai pyörä😅
Vierailija kirjoitti:
Meillä on juoksumatto ja muut kuntoiluvälineet ns. työhuoneessa (korona-aikaan se huone oli mun etätyöhuoneena, nyt sitä ei siihen tarkoitukseen tarvita). Olkkariin en kyllä antais tuoda mitään kuntoiluvälineitä sisustusta pilaamaan.
Niin, onko kiva muka istua sohvalla kun toinen huohottaa ja hikoilee vieressä? Vai treenaako edes kunnolla vaan pelkästään uskottelee itselleen, että tekee jotain hyödyllistä?
Kävin kerran yökylässä sellaisen naisen luona, joka oli rakennuttanut olohuoneeseensa juoksumaton. Ihan kummallinen nainen oli kyllä muutenkin, vaikka timmi vartalo olikin.
Mies on sioittanut työhuoneeseemme kaksi lattialla olevaa kitara telinettä, niihin molempiin kitarat, kitaralaukut ja kaikenmaailman pientä sälää kuten, langattomat kaijuttimet, kapoja, johtoja, ja plektroja. Pöydillä nuotteja ym.
Mihinkään ei saa koskea. Vaikea sopia sekaan TYÖhuoneeseen.
Vierailija kirjoitti:
Meidän mies on sellainen virtahepo että se polkee sähköt koko korttelille. Meillä on jääkaapissa niin paljon proteiinirahkaa ettei mun pinaattiletut edes mahdu sinne. Rasvaprosentti sillä on nolla ja sen aivot on jo valunu hien mukana lattialle. Se on polkenut lukuisia kertoja maailmanympäri mutta ei ole vielä kertaakaan käynyt mulle kaupassa.
Hupaisaa. Mun eksä istui sohvalla olipa arki tai pyhä, kesä tai talvi, niin ei sekään käyny koskaan ruokaostoksilla. Minä sain jumppaa tehden kotityöt ja lasten kaikenpuolisen hoitamisen ml. ulkoilut kuten pyöräily, luistelu, hiihto ja uinti. Itse siis yhtäaikaa uin, hiihdin, luistelin ja pyöräilin
Kodin esteettisyys ja siisteys on tärkeä viihtyvyystekijä. Meillä ei mokoma härveli olisi olohuoneessa hetkeäkään, ellei sitä saisi johonkin nurkkaan vaikka portaiden alle piiloon. Miksi ihmeessä innokas pyöräilijä ei vedä lenkkejä oikealla pyörällä ulkona? Osta hänelle upea pyörä lahjaksi ja myy se ruma härveli.
Vierailija kirjoitti:
Ai kumpaa pitää polkea?
Vierailija kirjoitti:
Älähän nyt, hänhän se vasta mies on, kun jaksaa sinun lisäksesti väliajat polkea myös polkupyörää.
Se vasta muuttaisi asian, jos se olisi joku 16-vaihteinen maastopyörä ja se ajelisi olohuoneen pöytää ympäri spandexit päällä ja vvatisi olohuoneen asfaltointia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, onko kiva muka istua sohvalla kun toinen huohottaa ja hikoilee vieressä? Vai treenaako edes kunnolla vaan pelkästään uskottelee itselleen, että tekee jotain hyödyllistä?
Mukavaahan siinä on keskustella samalla siitä meneillään olevasta tv-ohjelmasta.
Vierailija kirjoitti:
Ostanut pyörän, jolla ei pääse mihinkään...?
Kuvaa heidän elämäntyyliään laajemminkin