IL: Frans Frangén joutuu oikomaan usein: ”En ole poika”
Miksi tällaista soopaa tulee telkkarista?
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/e6616087-cd39-4caf-b795-392647a…
Kommentit (1089)
Hyvin tämä aivopesu nuoriin uppoaa.
No, jos tuolla nuorella ihmisellä on munat, niin kyllähän tuo poika on tai oikeammin mies. Ihan sama, miten hän itse itsensä ajattelee mutta biologiaa hän ei voi muuttaa vaikka miten sitä yrittäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen jotenkin niin kyllästynyt näihin. Mitä jos vain annetaan jokaisen kutsua itseään miksi tykkää, mutta ei pakoteta muita kutsumaan häntä miksi hän haluaa. Jokaisella oma vapaus päättää mitä ajattelee itsestään ja muista. Fransinkin turha valittaa jos ulkopuoliset eivät näe häntä kuten hän itse näkee.
Eihän hän ole pyytänyt kutsumaan itseään yhtään miksikään. Hän on vaan esittänyt toiveen, ettei häntä kutsuttaisi mieheksi. Ei ole kovin vaikeaa jättää yhtä sanaa sanomatta. Kysytkö homoiltakin onko heillä tyttöystävää, koska olisi niin vaikeaa muuttaa perinteitä, koska mieheltä nyt vaan kuuluu kysyä onko tällä tyttöystävää.
No, jos mies käyttää mekkoa, todennäköisesti karkottaa luotaan miehistä kiinnostuneita naisia. Kullekin mielenkiintonsa mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen jotenkin niin kyllästynyt näihin. Mitä jos vain annetaan jokaisen kutsua itseään miksi tykkää, mutta ei pakoteta muita kutsumaan häntä miksi hän haluaa. Jokaisella oma vapaus päättää mitä ajattelee itsestään ja muista. Fransinkin turha valittaa jos ulkopuoliset eivät näe häntä kuten hän itse näkee.
Eihän hän ole pyytänyt kutsumaan itseään yhtään miksikään. Hän on vaan esittänyt toiveen, ettei häntä kutsuttaisi mieheksi. Ei ole kovin vaikeaa jättää yhtä sanaa sanomatta. Kysytkö homoiltakin onko heillä tyttöystävää, koska olisi niin vaikeaa muuttaa perinteitä, koska mieheltä nyt vaan kuuluu kysyä onko tällä tyttöystävää.
mutta jos sanoja ajattelee hänen olevan mies, niin sitten hänellä on niin oikeus ajatella ja sanoa. Ei Frans voi määritellä miten sanoja kokee miehen määrittelyn.
Lähinnä ihmettelen miksi haluaisit hieroa tätä asiaa muunsukupuolisen naamaan. Itse elän stealthina ja hoidot onnistuivat kohdallani, joten ihmiset mieltävät minut mieheksi automaattisesti. Jos kuitenkin saisit tietää minun olevan transmies en ymmärrä miksi tulisit erikseen kertomaan minulla olleen aikoinaan emätin, asia, jonka tiedän itsekin. Toki voisimme puhua siitä faktasta, jos ehdottomasti haluaisit. Voisimme puhua myös siitä, että minulla on xx-kromosomit ja siitä, että olen ollut juridinen nainen. Kaikki ne ovat faktoja, joita en tietenkään kiistä. Olen kuitenkin mies sosiaalisesti, hormonaalisesti ja juridisesti, joten minun kutsumiseni naiseksi olisi hieman hämäävää. Yhtä outoa olisi nyt vaikka kysyä koko ikänsä adopioperheessä asuneelta teiniltä meneekö hän nyt kotiinsa adoptiovanhempiensa luokse. Soittiko adoptioäitisi? Vietätkö joulua adoptioperheesi kanssa? Kävitkö elokuvissa sen adoptiosiskosi kanssa?
Vierailija kirjoitti:
No, jos tuolla nuorella ihmisellä on munat, niin kyllähän tuo poika on tai oikeammin mies. Ihan sama, miten hän itse itsensä ajattelee mutta biologiaa hän ei voi muuttaa vaikka miten sitä yrittäisi.
Eiväthän muusumiehet mene hoitoihin. Milloin hän on väittänyt, ettei ole biologisesti mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meriläinen ja poika ajavat transkultin asiaa. Sukupuolen "korjausta" hakevien määrä on Suomessakin kasvanut noin 40-kertaiseksi 20 vuodessa. Kyse on joukkohysteriasta ja sosiaalisesta tartunnasta, ei siitä, että niitä oikeita transseksuaaleja, joita varten hoidot kehitettiin,olisi yhtä äkkiä moninkertainen määrä. Media ja aktivistit jotka levittävät gender-ideologiaa kannustavat psyykeongelmaisia nuoria "korjauksiin", jotka tuhoaavat kehon ja tulevaisuuden.
Onko sille mitään lähteitä että trans haluaisi vaihtaa sukupuolensa tytöksi
Naarasmuusuilla esiintyy usein halu myös kehollisiin muokkauksiin ja muususkenellä on omat esteettiset ihanteet, joita tavoitellaan, kuten litteää rintakehää (terveiden rintojen amputointi), matalampaa ääntä ja viiksihaivenia. Moni naarasmuusu haluaa näyttää androgyyniltä aasialaiselta poikapopparilta, mutta lopputulos muistuttaa kovin usein puutarhatonttua tai punakkaa Pertti-enoa, sillä hormoneiden vaikutuksia ei voi valita eikä ennakoida. Valitettavasti mitää pois amputoitua ei saa takaisin, jos katumus iskee. Lyhytaikaisenkin testosteronin käytöt ovat yleensä pysyviä: kaljuuntuminen, robottisammakon ääni, karvoitus ei-toivotuissa paikoissa, alapään kuivahtaminen ja jättiklitta. Jos sisärojut poistetaan, niin seuraus on steriliteetti ja usein inkontinenssi.
Urosmuusuille yleensä riittää koltun käyttö, erikoisen värinen huulipuna tai kynsilakka. Naiset ja tytöt häviävät tässä muusuleikissäkin.
Miespuoliselle muusulle ei tietääkseni ole mahdollista mennä hoitoihin. Ellei asia ole muuttunut ihan hiljattain. Ja mitä hoitoja he itse asiassa edes toivoisivat? Estrogeenin käytöstä ilman testosteronin salpaajaa ei ole mitään hyötyä ja testosteronin salpaaja vie erektion, ja sitä he eivät taida haluta. Yhteiskunta ei kustanna sikoneja binäärisille transnaisillekaan, joten ei tietenkään muusuillekaan.
Naarasmuusut eivät pyrikään binääriseen miehuuteen joten vajaaksi jääneet testosteronihoidot saattavat heillä aiheuttaa esim. äänen jäämisen murrosikäisen pojan tasolle.
Siitä, että sisärojujen poisto aiheuttaisi pidätysongelmia en ole kuullut. Itselläni ei ainakaan vielä 18 vuotta leikkausten jälkeen ole tällaista ollut. Olisin toisaalta mennyt leikkaukseen joka tapauksessa vaikka aiheuttaisikin.
Minkähä tähe nykyään on kaikenlaisii muusui? Ouvoks o ihmiskunta männy, miehet mekkolois kulkeep ynnämuuta hömppää näkkyy Helsingi suunnal oleva.
T. Pappa Kiviapajalt
En tiedä kirjoititko tosissasi, mutta onhan transvestiitteja ja supermaskuliinisia lesboja ollut kautta aikojen. Tämä päivänä heillä on enemmän vaihtoehtoja.
Transvestiitit ja maskuliiniset lesbot voivat olla yksinkertaisesti sukupuolirooleista poikkeavia ihmisiä. Sukupuolirooleista poikkeavan ei ole pakko olla "muunsukupuolinen". Transaatteella on kovin ahtaat näkemykset. Mies ei ole vähemmän mies pinkissä mekossa tai nainen vähemmän nainen tyttöystävän ja rekkakortin kanssa.
Mutta sitten taas teikäläiset saavat slaagin, kun nyt vaikka transmies meikkaa ja on homo, koska jos identifioituu mieheksi pitäisihän sitä nyt olla kiinnostunut naisista...
Vai sellaisen unen näit "meikäläisistä", keitä lienemme. Etkö osaa vastata asiallisesti ilman panettelua? Tietysti, jos tarkoitus on vain öyhöttää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mutta jos sanoja ajattelee hänen olevan mies, niin sitten hänellä on niin oikeus ajatella ja sanoa. Ei Frans voi määritellä miten sanoja kokee miehen määrittelyn.
Lähinnä ihmettelen miksi haluaisit hieroa tätä asiaa muunsukupuolisen naamaan. Itse elän stealthina ja hoidot onnistuivat kohdallani, joten ihmiset mieltävät minut mieheksi automaattisesti. Jos kuitenkin saisit tietää minun olevan transmies en ymmärrä miksi tulisit erikseen kertomaan minulla olleen aikoinaan emätin, asia, jonka tiedän itsekin. Toki voisimme puhua siitä faktasta, jos ehdottomasti haluaisit. Voisimme puhua myös siitä, että minulla on xx-kromosomit ja siitä, että olen ollut juridinen nainen. Kaikki ne ovat faktoja, joita en tietenkään kiistä. Olen kuitenkin mies sosiaalisesti, hormonaalisesti ja juridisesti, joten minun kutsumiseni naiseksi olisi hieman hämäävää. Yhtä outoa olisi nyt vaikka kysyä koko ikänsä adopioperheessä asuneelta teiniltä meneekö hän nyt kotiinsa adoptiovanhempiensa luokse. Soittiko adoptioäitisi? Vietätkö joulua adoptioperheesi kanssa? Kävitkö elokuvissa sen adoptiosiskosi kanssa?
En tulisi sanomaan sinulle että sinulla on emätin. En menisi myöskään sanomaan Fransille, että hänellä on penis, tai ylipäänsä kellekään mitään hänen sukupuolielimistään. Todennäköisesti sanoisi sinulle sinut nähdessäni, että kenenkäs poika sinä olet. Fransille sanoisin samoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se vaan on, vaikka äitinsä yrittää tuputtaa. Isänsäkin saattaa olla kommari.
S. Frangén ei ole koskaan toiminut puoluepolitiikassa eikä ole minkään puolueen jäsen, vaan hän on keskittynyt uraansa koomikkona ja käsikirjoittajana. Hänet on kuitenkin totuttu liittämään Vihreisiin, sillä hän oli pitkään avoliitossa entisen vihreiden kansanedustajan ja politiikan vaikuttajan R. Meriläisen kanssa.
Kyllä, R. Meriläinen oli joka suhteessa oikein tyypillinen vihreäpoliitikko.
Jos ei ole varma onko miehet poikia, sanoo tytöt? Tai muunsukupuoliset?