IL: Frans Frangén joutuu oikomaan usein: ”En ole poika”
Miksi tällaista soopaa tulee telkkarista?
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/e6616087-cd39-4caf-b795-392647a…
Kommentit (1089)
Uskon, mutta Fransin kannattaisi todeta en ole poika, vaan paskantärkeilijä, kun en keksi kenellekään mitään tähdellistä sanottavaa.
On kyllä metkaa, että pitää oikeutenaan mennä kummankin sukupuolen vessaan. Sanoisin, että härski tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Juu ei. https://images.sanoma-sndp.fi/ddb5e5d310444030255eddbb7d9a11a2/normal/9…
Sirot luut ja rinnat törröttää, kuten naisilla
Frans, sukupuoli on siellä jalkovälissä. Olet poika.
MIes sitten, kun aikuistut niin, että uskallat kohdata todellisuuden. Siltä vastuuttomat vanhempasi sinua suojelivat ja tekivät hirveän karhunpalveluksen.
Vierailija kirjoitti:
MIes sitten, kun aikuistut niin, että uskallat kohdata todellisuuden. Siltä vastuuttomat vanhempasi sinua suojelivat ja tekivät hirveän karhunpalveluksen.
👍
Fransille on niin monta kertaa vanhempien (äidin?) taholta toistettu että frans on erityinen lumihiutale että frans itsekin uskoo tuon olevan totta. Oikeasti frans on yksi itsestään liikoja luuleva tavallinen tallukka jolla vaan on tavallista oudommat vanhemmat.
Vierailija kirjoitti:
Hän ei pidä itseään poikana/miehenä. Entä sitten? Hirveä kitinä täällä yhden nuoren ihmisen kokemuksesta omasta identiteetistään. Hänen oma asiansa.
Ei pidä täysin oma-asianaan, kun pitää maailmalle jatkuvasti kailottaa ja muistutella.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä metkaa, että pitää oikeutenaan mennä kummankin sukupuolen vessaan. Sanoisin, että härski tyyppi.
Jos ei ole hoksannut tarkistaa jalkovälistä asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä hän tietää biologisen sukupuolensa. Sukupuoli-identiteetti taas on vähän sama kuin vaikka se, ettet kärsi oppimisvaikeuksista. Jos mun pitäisi selittää miltä se tuntui, kun menin kouluun ja opin kaiken ilman ongelmia en pystyisi siihen. Sehän oli itsestäänselvyys ja jos ei olisi ollut erityisluokkia eikä oppimisvaikeuksista olisi koskaan puhuttu olisin luullut muiden olevan täysin samanlaisia - ja sitten ne nelosia saavat olivat vaan laiskoja. Samoin kuin te, joille sp-identiteetti on niin itsestäänselvyys, ettette huomaa sen olemassaoloa ja haukutte transsukupuoliset ja muunsukupuoliset erikoisuudentavoittelijoiksi. Toki pakkaa sekoittaa sitten se, että muunsukupuolisissa on myös paljon erikoisuudentavoittelijoita. Miespuoliset muusut taitavat olla vähän sama kuin takavuosien transvestiitit.
Mielenkiintoista, kun hän sanoi kuulevansa miestenvessoissa huutelua, että mitä sinä täällä teet. Kun huutelijat ovat varmasti niitä, joiden mielestä peniksen kanssa syntynyt kuuluu aina miestenvessaan, jopa silloinkin, kun penis ja kivekset on leikattu pois.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista, kun hän sanoi kuulevansa miestenvessoissa huutelua, että mitä sinä täällä teet. Kun huutelijat ovat varmasti niitä, joiden mielestä peniksen kanssa syntynyt kuuluu aina miestenvessaan, jopa silloinkin, kun penis ja kivekset on leikattu pois.
Jos menee miestenvessaan mekossa niin totta kai huudetaan.Ja mies on mies,vaikka kaikki leikattaisiin pois,itse saa toki kuvitella mitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tämä tapsus tee vaan pr hommaa yrittäen tehdä itsestään jotenkin tärkeän ja siten seurattaisiin joka tuutista. Elannon sillä hankkisi vai luuleko joku hänen opiskelevan ihan oikean ammattin vaikka lääkäriksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos menee miestenvessaan mekossa niin totta kai huudetaan.Ja mies on mies,vaikka kaikki leikattaisiin pois,itse saa toki kuvitella mitä haluaa.
En huutelua sinänsä ihmettele vaan kyselyä mitä hän siellä tekee. Sukupuolen kun kuitenkin näkee kilometrin päästä ja penis haaroissa syntynyt kuuluu miestenvessaan, joten kysymys lienee tarpeeton?
Logiikkaa miksi silikonirinnat hankkinut ja peniksen ja kivekset leikkauttanut henkilö kuuluisi miesten suihkutiloihin en ymmärrä, vaikka toki geneettinen mies onkin.
Frans Frangen ei kuvien ja juttujen perusteella ole muunsukupuolinen vaan mies joka ristiinpukeutuu eli on transvestiitti.
En tiedä onko se jotenkin noloa olla nykyisin transvestiitti? Pukeudun itsekin hameeseen joskus satunnaisesti muta en halua että minua pidetään muunsukupuolisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tämä tapsus tee vaan pr hommaa yrittäen tehdä itsestään jotenkin tärkeän ja siten seurattaisiin joka tuutista. Elannon sillä hankkisi vai luuleko joku hänen opiskelevan ihan oikean ammattin vaikka lääkäriksi.
Taitaa olla kyllä niin, ettei hän itse varsinaisesti tyrkytä itseään mediaan vaan hänestä tehdään juttuja, koska miespuolisia muunsukupuolisia on toistaiseksi ollut julkisuudessa hyvin vähän.
Vierailija kirjoitti:
Frans Frangen ei kuvien ja juttujen perusteella ole muunsukupuolinen vaan mies joka ristiinpukeutuu eli on transvestiitti.
En tiedä onko se jotenkin noloa olla nykyisin transvestiitti? Pukeudun itsekin hameeseen joskus satunnaisesti muta en halua että minua pidetään muunsukupuolisena.
Mitä olen sivusta seurannut niin tuntuu, että transvestisuus on iäkkäämmille ja nuoremmat alkavat sitten muunsukupuolisiksi. Nykyisin Amerikassa maskuliiniset lesbotkin saavat jo käyttää - ja monet haluavat - testosteronia. Nämä ovat mielenkiintoisia ilmiöitä.
Itse siis olen ihan tylsä, tavallinen binäärinen heteromies, jolla nyt sattuu olemaan transtausta. Ja tätä en todellakaan tuo ilmi edes ystävilleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja vastasi tavallaan itse kysymykseensä. Juuri ahdasmielisten ja suvaitsemattomien takia on tärkeää, että erilaisuus myös näkyy ja kuuluu. Lapsellista räksytystä. Pinnat ylelle ja muille medioille, joissa puhutaan suvaitsevaisuuden ja yhdenvertaisuuden puolesta.
Ja kuitenkin näillä on niitä mt ongelmia ja aina on kaikki niille vaikeaa,kyse ei ole erilaisuudessa tai suvaitsevaisuudesta vaan äärivaarallisesta agendasta jossa aivopestään lapset luulemaan että ovat aivan muuta kuin syntymäsukupuolensa ja vielä sairaampaa sanoa ettet ole mitään sukupuolta koska sellaista kuin musu ei yksinkertaisesti ole olemassa.
Muusut nyt on vähän eri asia, koska pyrkivätkin siihen, etteivät näytä selkeästi miehiltä tai naisilta. Mutta transsukupuolisia on tänä päivänä maa väärällään, ihan tavallisina naisina ja varsinkin miehinä, sellaisia joita et vuosia hoitojen jälkeen tunnista mistään. Elävät täysin tavallista perhe-elämää työssä käyden. Eivät mainosta taustaansa ja siksi asenne on, ettei heitä ole olemassakaan. Ja siksi käsityksesi perustuu niihin erikoisiin, jotka tunnistat.
vaikuttaa samanlaisilta kuin nämä will smithin omituiset lapset.