IL: Frans Frangén joutuu oikomaan usein: ”En ole poika”
Miksi tällaista soopaa tulee telkkarista?
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/e6616087-cd39-4caf-b795-392647a…
Kommentit (203)
Vierailija kirjoitti:
Kun olin nuori, niin Suomessa ei ollut yhtäkään ainutta muunsukupuolista. Tämä johtuu siitä ettei niitä ollut kukaan edes keksinyt siinä vaiheessa ja muutenkin olisi siihen aikaan tehty naurunalaiseksi tällaisista puheista. Olisipa nykyäänkin niin.
Naurunalaiseksi ja hoitoonkin passittaminen oli lähellä.
Enkä tarkoita tässä transhoitoja yhteiskunnan piikkiin...
Voihan olla että oikeasti kannattaa oikeistoa ja tämä on vain tämmöstä larppausta äänestäjien kosiskelemiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Frans-lapsi.
Frans-poika, otan osaa. Äitiään ei voi valita. Ei kukaan. 🙂
Moni alkaa kapinoida vanhempiaan vastaan.
Fransilla se tarkoittaisi mekkojen ja identiteettisekoilun nurkkaan heittämistä ja ihan normaalin nuoren miehen elämää.
Olisihan se nyt ihan shokki äidille: fransu miehistyisi ja alkaisi normaaliksi!
Äiti ei sitä kestäisi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Vaikka kaikki tietävät, hän itse mukaan lukien, että hän on poika, pitäisi silti teeskennellä, että hän ei ole poika.
Mitä sitten? Vaikuttaako tuo sinun elämääsi jotenkin?
Jännä, että käännät asian koskemaan minua sen sijaan, että pohtisit itse ilmiötä. Esim. sitä, miksi pitäisi teeskennellä, että joku poika ei ole poika, ja ennen kaikkea, miten tuo vaikuttaa poikaan itseensä.
Mitä kaikkia muita asioita pitäisi tuolla tavalla teeskennellä ja kenen kohdalla?
Kyllä, yleensä nämä kuormittaa vanhempana Suomen mielenterveyspalveluja.
Niin, sinähän sen tiedät.
Transidentifioituvien ihmisten elämästä on olemassa laajoja rekisteritutkimuksia: vähä vanhempi Ruotsissa tehty, joka koskee aikuisia, ja tuore Suomessa tehty, joka koskee nuoria. Tutkimuksen mukaan transidentifioituvat ihmiset tarvitsevat verrokkiryhmään verrattuna huomattavasti enemmän tukea ja psykiatrisia palveluja eli voivat siis huonommin.
Varmaan äiti on aivopessyt koko ikänsä miten valkoinen heteromies on paha, niin ei ihme, että lapsi hakee rakkautta sitten näin sekoamalla.
Vierailija kirjoitti:
Ja tämä on ap:lle ja teille muille oikeistova ja keil le ongelma, koska....?
Mitä jos jätätte tämän lapsen rauhaan kasvamaan omaksi itsekseen ettekä möyhää hänen identiteetistään.
#kasvurauha
Lapsen?
Vierailija kirjoitti:
Harrastukset sangen väkivaltaisia.
Jos hän ei ole poika miksi hän kisaa helsingin nuorten miesten kristillisen yhdistyksen sarjassa 🤔
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos jätätte tämän lapsen rauhaan kasvamaan omaksi itsekseen ettekä möyhää hänen identiteetistään.
#kasvurauha
Eihän tuo nimenomaan ole saanut kasvaa rauhassa vaan hänen päähänsä on syötetty ajatus ettei hän ole poika vaikka hän selvästi on poika.
Vierailija kirjoitti:
#kasvurauha
1) "Lapsi" on julkisuudessa ja kertoo asiasta itse.
2) Jos hän oikoo muiden käsityksiä, sehän tarkoittaa, että hän olettaa muidenkin osallistuvan tuohon leikkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän ei pidä itseään poikana/miehenä. Entä sitten? Hirveä kitinä täällä yhden nuoren ihmisen kokemuksesta omasta identiteetistään. Hänen oma asiansa.
Sinä kohtaa siitä tulee muiden asia, kun muut joutuvat osallistumaan leikkiin teeskentelemällä, että hän ei ole poika. Johan otsikossakin sanotaan, että hän joutuu usein oikomaan muiden käsityksiä.
Tää levinnyt niin että pridekin vaatii jatkuvaa 24/7 huomiota
Kyllä mun normaali päivä menee niin, ettei kukaan yritä saada minua osallistumaan sukupuolisuus-leikkiin tai antamaan huomiota pridelle. Missä ja millaista elämää te elätte, jos teiltä näitä asioita jatkuvasti vaaditaan?
Kyllä ottaa fasisteille koville se, ettei jotkut kasva
- toksisiksi binäärisiksi sovinisteiksi
- matalaälyisiksi oikeistolaisiksi (https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/22222219/)
https://www.Cansalaisaloite.fi/fi/aloite/17364
C--->k
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harrastukset sangen väkivaltaisia.
#antifakunto
Pakko olla ettei tule käkättimeen noista puheista.
Äärioikeisto on taas heittämässä vääränlaista ihmistä katolta, ihan kuin ihailemansa Taleban.
Vierailija kirjoitti:
#kasvurauha
Itsehän tuo identiteettejään tuli koki kansan naamaan hieromaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän ei pidä itseään poikana/miehenä. Entä sitten? Hirveä kitinä täällä yhden nuoren ihmisen kokemuksesta omasta identiteetistään. Hänen oma asiansa.
Sinä kohtaa siitä tulee muiden asia, kun muut joutuvat osallistumaan leikkiin teeskentelemällä, että hän ei ole poika. Johan otsikossakin sanotaan, että hän joutuu usein oikomaan muiden käsityksiä.
Onko joku pakottanut sinut osallistumaan leikkiin ja teeskentelemään? Kommentaistasi päätellen niin ei ole käynyt.
Olen eri, mutta itselläni on kokemusta paristakin transista että vaativat muita kutsumaan itseään vastakkaisen sukupuolen nimellä. Ei, mun ei tarvitse osallistua toisen harhaluuloon, olen kutsunut alkuperäisellä nimellään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ottaa fasisteille koville se, ettei jotkut kasva
- toksisiksi binäärisiksi sovinisteiksi
- matalaälyisiksi oikeistolaisiksi (https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/22222219/)
https://www.Cansalaisaloite.fi/fi/aloite/17364
C--->k
Mutkun fasistit :D :D :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Vaikka kaikki tietävät, hän itse mukaan lukien, että hän on poika, pitäisi silti teeskennellä, että hän ei ole poika.
Mitä sitten? Vaikuttaako tuo sinun elämääsi jotenkin?
Jännä, että käännät asian koskemaan minua sen sijaan, että pohtisit itse ilmiötä. Esim. sitä, miksi pitäisi teeskennellä, että joku poika ei ole poika, ja ennen kaikkea, miten tuo vaikuttaa poikaan itseensä.
Mitä kaikkia muita asioita pitäisi tuolla tavalla teeskennellä ja kenen kohdalla?
Kyllä, yleensä nämä kuormittaa vanhempana Suomen mielenterveyspalveluja.
Niin, sinähän sen tiedät.
Transidentifioituvien ihmisten elämästä on olemassa laajoja rekisteritutkimuksia: vähä vanhempi Ruotsissa tehty, joka koskee aikuisia, ja tuore Suomessa tehty, joka koskee nuoria. Tutkimuksen mukaan transidentifioituvat ihmiset tarvitsevat verrokkiryhmään verrattuna huomattavasti enemmän tukea ja psykiatrisia palveluja eli voivat siis huonommin.
Paskanmarjat, kaikki on vain omaa kuvitelmaa. Mitä muutakaan?
Ei se minulta pois ole, että jokainen nuori saa olla omanlaisensa. Mutta jollain kummallisella tavalla se on teiltä tiukkapipoisilta pois. Miksi? Onko teillä siis haluja kohdistaa häneen pe do fi li aa tms ja häiriinnytte siitä, ettei hän täytä teidän haavekuvaanne optimaalisesta lapsiuhrista, stereotyyppisestä lettipäätytöstä tai polvihousupojasta?
Ihan ohiksena, eikö hän ole jo armeijaiässä? Mitenköhän kutsunnat meni? Jos ei ole siis mies, niin intti, eikä siviilipalvelus taida koskea häntä. Hmmmm..
#kasvurauha