4kk sitten silikoonit ottanut vastailee jos jotain haluat kysyä :)
Kommentit (49)
en tiedä turhamainen vai en,mutta nyt olen tyytyväinen :)
ei tarvitse uusia jos kaikki menee hyvin.
turvotus ja kipu haavat ja mustelmat olivat kamalia ja olin tosi kipeä, paranivat kuukaudessa täysin siis!
on kauniit ja luonnolliset, ei mitään arpia tietenkään ole!
alasti jos näen niin saatan tunnistaa, mutta en varmasti, riipuu paljon rinnan muodosta ja tietysti koosta, minulla tosi luonnolliset!
en ehdi koko aika anteeksi vastailla kun teen taas 100 asiaa kerralla ;)
lihaksen alle ja tuntuu ihan luonnollisilta!
Kiinnostais vaan, ku mulla on ollu sellai mielikuva, ettei suomessa missään laiteta silkkareita noin halvalla..!?
kyllä, hieman hidastavat kirjoittamista, kun jatkuvasti tiellä. Olen harkinnut, että laitattaisin vielä isommat, niin rinnat voisi heittää olan ylitse selkäpuolelle häiritsemästä kirjoittamista.
en voi kertoa tuo9ta paikkaa koska tietyistä syistä hinta oli minulle spesiaalisti suunniteltu :)
niin minulla on 2 lasta.
toimi samalla lailla kuin pyörän kumen pumppaaminen Silikoni oli kuumennettu ja olin maksanut 3:sta litrasta. Ylijäänyt silikoni laitettiin pakaraan, koska siellä oli niin voimakkaat raskausarvet. Valitettavasti vain toiseen pakaraan riitti. Onneksi nukun yleensä samalla kyljellä.
olen happy näistä, ei edes vittuilunne saa minua pahalle tuulelle ;)
joo, kerran näin unta, että olin Amazonilla ja kuristajakäärme hyökkäsi kimppuuni. heräsin aivan hikisenä ja havaitsin että rintani olivat kiertyneet kaulani ympärille. Kyllä pelotti. mutta mitäpä sitä ei oman ulkonäkönsä eteen tekisi.
-ap-
Annica