4kk sitten silikoonit ottanut vastailee jos jotain haluat kysyä :)
Kommentit (49)
onko sulla kenties kärpäslätkät?
miten niin millä kyljellä?? ihan normaalisti mahallaankin, nämä oat ihan osa mua, ei tipu minusta vaikka päälläni seisoisin :)
käytän rintojani kirkossa soittaessani urkuja. painelen niillä jalka pedaaleja. olen kehittänyt hyvin erikoisen soittotekniikan!
silikoneja imetyksen jälkeen, kuppikoko nyt aa,, siksipä kyselen että kuinka suuri riski että kapseloituvat tai mitä kaikkea riskejä nykyään olemassa? Maksaako korjaukset vai korjataanko ilmaseksi jos leikkaus epäonnistuu? Mihin et ole ollut tyytyväinen? Laittasitko vielä, kun tiedät paranemisprosessin ja lopputuloksen jne..? Miten lähipiiri on reagoinu..(siis muut ku mies:))? Mitä pitäis ottaa huomioon ku laittoa suunnittelee? Kiitos!
mutta sinulle 35:
menet eka klinikalle ja sinulle tehdään suunnotelma, rintasi tutkitaan tarkasti ja käydään läpi kaikki mahdollinen ja mhdoton, riskit ym, ja saat kysellä kaiken.
sopimukseen tuiee ylös KAIKKI, eli komplikaatiot, virheet ym, eli jos jotain ilmenee, on kaikki paperissa ylhäällä.
ottaisin ehdottomasti uudelleenkin :) kipeetä teki paraneminen, mutta on sen arvoiset, 2 lasta imetin ja kannoin ja se näkyi, vaan ei näy enään :)
kaikki ovat suhtautuneet kivasti, keille olen kertonut, mies sanoi että päätös on minun. kyllä se näistä kovasti vaan tykkää ;)
väitteessä, että rintaimplanttien pitäminen haittaa oikeakirjoitusta, mikä ilmenee varsinkin vokaaleista?
Mitä hyötyä siitä on, että kaikki komplikaatiot ja ongelmat on kirjattu etukäteen paperille ylhäälle?
että sinulle on ne kerrottu ymmärrettävästi :)
mieheni on normaali kuten minäkin ja meidän pojat :)
ja minulla on lepakoita vintissä. sahalla käytän palojon koneita, mm. jyrsintä.
mutta tein ALV-vähennyksen rinnoistani verotoimistoon eli koska olen yksitysyrittäjän sainlaittaa 22% hinnasta verotimistonALV-ilmoitukseen. Toimin stripparina iltaisin ja kanttorina sunnuntaisin - nämähän ovat siis työvälineet, joiden hankintaan käytetyt varat voi hyvittää verotuksessa!