Apua! Lapsi ei suostu syömään ketsuppia, koska emme tee sitä itse
Onko kenelläkään kokemuksia asiasta? Pitääkö meidän nyt oikeasti valmistaa ketsuppi itse?
Kommentit (31)
Lapsesi valuu hitaasti mutta varmasti tuolla ketsupittomuudellaan kohti kuolemaa.
Ketsuppi on tomaattia, etikkaa sokeria.
Vierailija kirjoitti:
Onko muilla kokemuksia nirsomman puoleisista lapsista? Tähän mennessä on pitänyt itse valmistaa vanukkaat ja appelsiinimehu, mutta nyt listaan ilmestyi ketsuppi. Alkaa oikeasti itkettämään. Täytyyhän lapsen syödä. Ap
Minun täytyi itse valmistaa mies syömään kaapista lapsen vanukkaat, ja se oli jo työlästä. Siitä lähdetään liikkeelle, että keskiaikaiset homunculus-ohjeet ovat järjestään latinaksi! Nykyään sujuu latina ja käsin kirjoitetun fraktuuran tulkitseminen. Jos tarvitset reseptin itse tehtyyn vanukkaansyöjämieheen, niin ilmoita vain minulle!
N34
Outo provo.oken aina inhonnut sekä ketsuppia että sinappia. Ne peittää ruuan maun ja maistuu pahalle. Tietty jos ruoka on pahaa niin sitten kai ne kävis mutta meillä ei tehdä pahaa ruokaa.
Etsi Googlesta yhdysvaltalaisia perinnereseptejä. Alunperin ketsuppi oli jotain ihan muuta kuin sokeritomaattimoskaa.
Vierailija kirjoitti:
Outo provo.oken aina inhonnut sekä ketsuppia että sinappia. Ne peittää ruuan maun ja maistuu pahalle. Tietty jos ruoka on pahaa niin sitten kai ne kävis mutta meillä ei tehdä pahaa ruokaa.
Ei oo provo. Ilman ketsuppia ruoka on hivenen mautonta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenenkään ei tarvitse syödä vanukkaita eikä ketsuppia, ilman pärjää.
Mistä sitten proteiini, kasvikset jne? Ap
Meilläpäin menehtyi kokonaisia koululuokkia kwashiorkoriin, kun lähikoulun ketsuppipullo meni tukkoon :’((
Ikuinen muisto!
Nyt heti ja viimeistään nyt, kannattaa alkaa ketsuppipuskan istuttamispuuhiin!
Heinäkuussa on jo myöhäistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenenkään ei tarvitse syödä vanukkaita eikä ketsuppia, ilman pärjää.
Mistä sitten proteiini, kasvikset jne? Ap
Meilläpäin menehtyi kokonaisia koululuokkia kwashiorkoriin, kun lähikoulun ketsuppipullo meni tukkoon :’((
Ikuinen muisto!
Mikä on kwashiorkori? Ap
Vierailija kirjoitti:
Huono kysyä tältä palstalta. Et saa ikinä hyvää vastausta.
Tai siis huono provoilla.
Kysy siltä tuomari ukilta neuvoa 😂