Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei ole aikeissa lähteä kesälomareissulle minun ja lapseni kanssa

Vierailija
07.06.2026 |

Ollaan nyt oltu yhdessä noin puolisen vuotta. Minulla on yksi lapsi entisestä liitostani. Lapsi tietää tästä nykyisestä miehestäni ja on jokusen kerran nähnytkin. Nyt olisi sitten edessä kesälomareissu kysyin, että lähtisikö mies minun ja lapseni mukaan. Mies kieltäytyi kohteliaasti ja sanoi, että viettäkää mukava reissu, mutta hän ei tahdo liikaa tuppautua meidän elämäämme.

Mitä tästä pitäisi ajatella? En oikein itsekään tiedä, että pitäisikö miehen komentti ottaa negatiivisesti vai positiivisesti. Haluaako hän ajatella hyvää, vai ikään kuin luistaa ja pitää etäisyyttä, joka ei kyllä pitkässä juoksussa mielestäni suhteelle hyvää tee. Meillä muutoin menee ihan hyvin, eikä ole esim isompia riitoja tms noin yleisesti ottaen.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekoittaisit lapsesi elämään jonkun random miehen? Vuoden äiti.

Vierailija
22/27 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrankin miehellä omaa aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin tuoreessa suhteessa ei todellakaan mitään reissuja yhdessä. Mä en olisi vielä edes esitellyt lapselle uutta deittiä. 

Me oltiin jo asuttu tuossa vaiheessa monta kuukautta saman katon alla.

Uusperheenä? 

Niin.

Vierailija
24/27 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaako kuitenki matkan?

Vierailija
25/27 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksaako kuitenki matkan?

Miksi ihmeessä hän sen maksaisi?

Vierailija
26/27 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhemmat erosivat kun mä olin 2v. Äitini löysi uuden miehen kun olin 5v ja hyvin nopeassa tahdissa mies tuli kuvioon täysillä mukaan, ensin arkeen ja sitten lomareissuille ja sitten jo muuttikin kokonaan meille. En minä kokenut sitä mitenkään negatiivisena asiana, enkä ollut mustasukkainen äidistäni. Eivät kaikki lapset ole vanhemmissaan roikkuvia itkupillejä, jotka vastustavat vanhempiensa uusia kumppaneita. Osa meistä on jopa iloisia uudesta perheenjäsenestä.

Vierailija
27/27 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun vanhemmat erosivat kun mä olin 2v. Äitini löysi uuden miehen kun olin 5v ja hyvin nopeassa tahdissa mies tuli kuvioon täysillä mukaan, ensin arkeen ja sitten lomareissuille ja sitten jo muuttikin kokonaan meille. En minä kokenut sitä mitenkään negatiivisena asiana, enkä ollut mustasukkainen äidistäni. Eivät kaikki lapset ole vanhemmissaan roikkuvia itkupillejä, jotka vastustavat vanhempiensa uusia kumppaneita. Osa meistä on jopa iloisia uudesta perheenjäsenestä.

Tässä kuitenkin mies ajattelee toisin. Ap kiirehtii ja jos puolen vuoden suhteessa on riitojakin ollut niin ei hyvältä kuulosta.