Kertokaa teille tapahtuneita yliluonnollisia juttuja 🤩
Kummituksia, omaisen kuoleman hetkellä pysähtynyt kello, lapsi joka muistaa aiempia elämiään, mitä tahansa, mutta hyytävää!
Kommentit (22)
Mulla lurpsahti eilen naisen kanssa, oli kyllä yliluonnollinen kokemus.
Vierailija kirjoitti:
Mulla lurpsahti eilen naisen kanssa, oli kyllä yliluonnollinen kokemus.
Ihan oikein sulle.
Saattohoidin isäni. Kun hän kuoli niin olin hyvin rikki surusta. Illalla itkin ikävääni. Itkun keskellä kuulin selkeästi hänen äänensä vierelläni sanoen, että "Täällä" ja samantien tunsin suurta lohdutusta ja isompi itku hellitti siltä istumalta.
Olin vaikeassa elämäntilanteessa, stressaantunut ja epätoivoinen. Otin päiväunta, kun kukkamaljakko poksahti rikki pään vieressä. Tämän jälkeen tavarat ovat alkaneet liikkumaan itsekseen asunnossa. Aiemmin olin skeptikko, mutta nyt olen alkanut tutustumaan okkultismiin ja se on antanut paljon vastauksia.
Vierailija kirjoitti:
Näin Speden kaupungilla Hesassa 1980 luvulla.
Minä en ole nähnyt Spedeä livenä. Olen nähnyt Jörn Donnerin livenä Berliinissä vuonna 1994.
Vierailija kirjoitti:
En viitsi kirjoittaa tarinaa, koska joku voisi tunnistaa.
Sinusta nyt ei ole kiinnostunut kukaan.
Sori siitä.
Yhteen aikaan tunsin usein öisin tai illalla televisiota katsellessa selvän viileän puhalluksen niskassani, kuin joku olisi puhaltanut niskaan. Sitä ei ole nyt tapahtunut pitkiin aikoihin mutta on jäänyt mieleen, kun oli niin outoa.
Työpaikalla kerran tulin tosi aikaisin töihin ennen muita, kun kuulin salista aivan selvästi liikkumisen ääniä. Menin katsomaan ja kiersin koko talon. Kaikki ovet olivat lukossa ja valot pois. Ketään ei löytynyt. Kun kerroin tästä myöhemmin työkaverille niin hän sanoi, että hänelle oli käynyt samoin. Kun kerroimme tarkemmin millaisia ääniä olimme kuulleet, toinen työkaveri meni kummallisen ja vähän pelokkaan näköiseksi ja kertoi että taloon oli kauan sitten kuollut ihminen jonka työtehtävät aiheutti kyseiset äänet. Emme tienneet tästä kuolemasta mutta oli aika jännä että toisistamme tietämättä olimme kuulleet ne samat äänet.
Vierailija kirjoitti:
Reps
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori siitä.
Pahoitin mielesi, koska en jakanut tarinaa. Anteeksi. <3
Tein joulun alla työkeikkaa suurkeittiössä. Se on rakennettu vanhan tehtaan paikalle.
Eräs kokeista kertoi, että tiskihuoneessa kävelee joku kun se on pimeänä.
Askeleet loppuvat kun kävelijälle puhuu.
Aloin yhtäkkiä kuulemaan enkelten puhetta. Jatkunut tähän päivään asti. Hyvin yliluonnollisen tuntuista edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori siitä.
Ei kysellä kiinnostavien kertojien, vaan kertomusten perään. Sori siitä.
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin ja joku heitti sille ohimennen että "voi eh-rähmän eh-rähmä, siis" eikä Spede tykännyt yhtään, mulkaisi vain vihaisesti.
Vaatekaapin ovi alkoi liikkua itsekseen keskellä kirkasta päivää, liikettä säesti oveen ripustetun henkarin kolina.
Sain melkein naista eilen illlalla.
Horror.