Mies ei ole aikeissa lähteä kesälomareissulle minun ja lapseni kanssa
Ollaan nyt oltu yhdessä noin puolisen vuotta. Minulla on yksi lapsi entisestä liitostani. Lapsi tietää tästä nykyisestä miehestäni ja on jokusen kerran nähnytkin. Nyt olisi sitten edessä kesälomareissu kysyin, että lähtisikö mies minun ja lapseni mukaan. Mies kieltäytyi kohteliaasti ja sanoi, että viettäkää mukava reissu, mutta hän ei tahdo liikaa tuppautua meidän elämäämme.
Mitä tästä pitäisi ajatella? En oikein itsekään tiedä, että pitäisikö miehen komentti ottaa negatiivisesti vai positiivisesti. Haluaako hän ajatella hyvää, vai ikään kuin luistaa ja pitää etäisyyttä, joka ei kyllä pitkässä juoksussa mielestäni suhteelle hyvää tee. Meillä muutoin menee ihan hyvin, eikä ole esim isompia riitoja tms noin yleisesti ottaen.
Kommentit (27)
Ei tuossa vaiheessa ole syytä lähteä lomille yhdessä. Hätäilet liikaa. Mieheltä hyvä vastaus.
Ei ole isompia riitoja. No jos on riitaa niin ei kannata enää seurustella. Pienestä riidasta tulee iso yhtäkkiä.
Mies nusauttelee salarakastaan sillä välin.
Mies ei välitä parisuhteesta kanssasi, mutta on kiva välillä saada seksiä ja läheisyyttä.
Noin tuoreessa suhteessa ei todellakaan mitään reissuja yhdessä. Mä en olisi vielä edes esitellyt lapselle uutta deittiä.
Vierailija kirjoitti:
Mies ei välitä parisuhteesta kanssasi, mutta on kiva välillä saada seksiä ja läheisyyttä.
Parisuhde ja perhe-elämän leikkiminen on kaksi eri asiaa. Ap ja lapsi on perhe. Mies on ulkopuolinen ja pitää tuoda vaiheessa ollakin.
Ap on väärässä, kun vaatii jo osallistumaan miestä perhe-elämään.
Vierailija kirjoitti:
Naisen logiikalla taas vedetään 🤣
Reissut kannattaa tehdä yhdessä lapsen kanssa senkin jälkeen kun suhteesta tulee vakava. Lapsi tarvitsee aikaa sinulta, ei sitä et sun huomio on uudessa kumppanissa.
Siis miksi ihmeessä haluat yhteiselle lomalle, kun mies ja lapsi eivät edes vielä tunne juuri toisiaan?
Mies nyt ei ole velvollinen todellakaan lähtemään reissuun.
Vierailija kirjoitti:
Onko jossain vaiheessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhde ja perhe-elämän leikkiminen on kaksi eri asiaa. Ap ja lapsi on perhe. Mies on ulkopuolinen ja pitää tuoda vaiheessa ollakin.
Vaatiko hän jotain? Eikö hän vain kysynyt, lähtisikö mies mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko jossain vaiheessa?
Ei välttämättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaatiko hän jotain? Eikö hän vain kysynyt, lähtisikö mies mukaan.
Tuntuu närkästyneen miehen vastauksesta. Mies on lapselle vieras ihminen. Ap nyt hätäilee. Onneksi mies on rauhallisempi.
Vierailija kirjoitti:
Noin tuoreessa suhteessa ei todellakaan mitään reissuja yhdessä. Mä en olisi vielä edes esitellyt lapselle uutta deittiä.
Me oltiin jo asuttu tuossa vaiheessa monta kuukautta saman katon alla.
Rakastunut mies lähtisi ilomielin kesälomareissulle. Luiskaan.
Vierailija kirjoitti:
Rakastunut mies lähtisi ilomielin kesälomareissulle. Luiskaan.
Eipä se noin mene. Joillain on aikuisuutta ja järki päässä kuitenkin. Tässä on myös lapsi, joka on otettava huomioon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me oltiin jo asuttu tuossa vaiheessa monta kuukautta saman katon alla.
Uusperheenä?
Kun miehet lomailee, niin kakarat ja eukot on vain tiellä.