Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teinimurhaaja on nykyään aviossa ja äiti

Vierailija
07.06.2026 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011891284.html

Postailee perhekuvia ja silleen.

En pääse lukemaan juttua, joka vihjaa jotain synkkää.

Kommentit (169)

Vierailija
161/169 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa kerrotaan, että vankilassa on jäänyt aikuisten peruskoulu kesken ja myöhemmin myös amis keskeytynyt. Lapsensa isä on joku 3-kymppinen rikollinen, eri tyyppi kuin mur ha kaveri. Naisella myös ulosotossa esim. korvaukset uhrin läheiselle ja jotain muutakin. Olkaa hyvä.

Eli tämä ei kuntoutunut, kuten joku kukkahattitäti  väitti  

 

Tämä ei sopeudu yhteiskuntaan koskaan, pelkkä elätti tämmöinen on. Eikä olisi koskaan pitänyt vapautua. Tosin mihinpä seepra taidoistaan pääsisi ....

Vierailija
162/169 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan mukavaa nähdä näitä otsikoista omaisten perheestä, joka ei koskaan päässyt näkemään tyttärensä kasvua aikuiseksi ja mahdollisia lastenlapsia.

Uhri oli 28 v

ai, no sittenhän se murhaaminen olikin ihan ok.

oikeuslaitos näyttää olevan samaa mieltä, kun tekijä on jo vapaalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/169 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vankilavuorokausi 225 e. Vuodessa 82125e. Ja jos loppuelämäksi haluatte kerrotaan tuo vaikka viidelläkymmelle, kun 15 vuotias kyseessä.


Halvemmaksi tulee yhteiskunnallekin saada heidät kuntoutettuna takaisin yhteiskuntaan.

Paitsi jos on psykopaatti niin ne ei kuntoudu koskaan ja muut ovat aina vaarassa.

Aikuinen psykopaatti voi kuitenkin oppia, ettei murhailu ole hänen oman etunsa mukaista

Ei välttämättä, pyskopaattitappaja tykkää tappaa eikä pääse siitä koskaan eroon.

Joku voi myös kerran ihmisen tapettuaan todeta, ettei se ollutkaan millään tavalla tyydyttävää ja odotusten mukaista, ja lopettaa siihen. 

Sähän sekaisin olet. Normaali ihminen ei pysty tappamaan toista  

 

Lisäksi tuo jorina odotuksista kertoo, että puhut m.urhast.a mikä on ihan eriasia, kuin että tuikataan ryyppykaveria puukolla. 

 

Kerro nyt vielä, millaisia odotuksia ja fantasioita sulla asian suhteen on, kun selvästi olet asiaa kovasti miettinyt.

Vierailija
164/169 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon kaltaisten paikka ei ole yhteiskunnassa eikä koneistomme ikuisuushoidossa vaan pari metriä mullan alla. Kaikki rikokset ei oikeuta uuteen elämään. 

 

Suomessa murhaaja saa paremmannuuden elämän kuin velkaantunut. Tämä on sitä sosialistitanttojen unelmaa.

Voit lohduttautua sillä, että murhaajat usein miten velkaantuvat, kun ei ole millä maksaa korvauksia uhreille. Kuten tämän ketjun tapauksessakin.

Vierailija
165/169 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nämä teinimurhajat pitää saada elinkautisiin myös takautuvasti... uhri lapsi/teini ei saa koskaan enää elää mutta nämä saavat tehdä perheitä... aivan käsittämätöntä... koko Suomen oikeusjärjestelmä on aivan mädäntynyt ja pitää heti rakentaa kokonaan uudelleen...

Miksi? Eikö vankeinhoitolaitos ole onnistunut, jos on saanut kuntoutettua tyypistä kunnon työssäkäyvän kansalaisen?

jos tämä hirviö olisi tappanut sinun lapsesi olisitko samaa mieltä? kiva kun saa perheen?

Haluaisin tietysti, että toinen kuntoutuu töihin maksamaan korvauksia. 

Ei siltä korvauksia peritä kun katsottu että mt-ongelmia ollut, päätä vain silitellään. Pelkkiä kulujahan tuosta saas tasta on vaan ollut. Karma osuu vielä kohdalleen ja hyvä näin.

Enpä tiedä siitä karmasta. Kertoisitko muutaman rikollisen, jolle karma on kostanut?

Vierailija
166/169 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nämä teinimurhajat pitää saada elinkautisiin myös takautuvasti... uhri lapsi/teini ei saa koskaan enää elää mutta nämä saavat tehdä perheitä... aivan käsittämätöntä... koko Suomen oikeusjärjestelmä on aivan mädäntynyt ja pitää heti rakentaa kokonaan uudelleen...

Miksi? Eikö vankeinhoitolaitos ole onnistunut, jos on saanut kuntoutettua tyypistä kunnon työssäkäyvän kansalaisen?

jos tämä hirviö olisi tappanut sinun lapsesi olisitko samaa mieltä? kiva kun saa perheen?

Haluaisin tietysti, että toinen kuntoutuu töihin maksamaan korvauksia. 

Ei siltä korvauksia peritä kun katsottu että mt-ongelmia ollut, päätä vain silitellään. Pelkkiä kulujahan tuosta saas tasta on vaan ollut. Karma osuu vielä kohdalleen ja hyvä näin.

Enpä tiedä siitä karmasta. Kertoisitko muutaman rikollisen, jolle karma on kostanut?

Kyllä monet rikolliset kuolevat väkivallan seurauksena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
167/169 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nämä teinimurhajat pitää saada elinkautisiin myös takautuvasti... uhri lapsi/teini ei saa koskaan enää elää mutta nämä saavat tehdä perheitä... aivan käsittämätöntä... koko Suomen oikeusjärjestelmä on aivan mädäntynyt ja pitää heti rakentaa kokonaan uudelleen...

Miksi? Eikö vankeinhoitolaitos ole onnistunut, jos on saanut kuntoutettua tyypistä kunnon työssäkäyvän kansalaisen?

jos tämä hirviö olisi tappanut sinun lapsesi olisitko samaa mieltä? kiva kun saa perheen?

Niinpä.Toivottavasti tuo muija saa kokea itse saman.Ei koskaan tullut teininä mieleen ketään tappaa.

Vierailija
168/169 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan mukavaa nähdä näitä otsikoista omaisten perheestä, joka ei koskaan päässyt näkemään tyttärensä kasvua aikuiseksi ja mahdollisia lastenlapsia.

Uhri oli 28 v

ai, no sittenhän se murhaaminen olikin ihan ok.

oikeuslaitos näyttää olevan samaa mieltä, kun tekijä on jo vapaalla.

Odotellaan seuraavaa uhria. Lässytysarmeija jo kädet ojossa taas parantelemaan tekijän takaisin yhteiskuntakelpoiseksi.

 

Mielestäni murhan pitäisi olla poistaminen yhteiskunnasta lopullisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
169/169 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa kerrotaan, että vankilassa on jäänyt aikuisten peruskoulu kesken ja myöhemmin myös amis keskeytynyt. Lapsensa isä on joku 3-kymppinen rikollinen, eri tyyppi kuin mur ha kaveri. Naisella myös ulosotossa esim. korvaukset uhrin läheiselle ja jotain muutakin. Olkaa hyvä.

No ylläri. Ja erittäin mukava tietää 🙂 Elää sysipaskaa elämää, juuri tällaisetkin postaa eniten niitä kiiltokuviaan someen kuten tuokin tehnyt. Köyhä ja kurja l u u s e r i jota kukaan ei koskaan tule rakastamaan. Tosin lasta käy kyllä sääliksi

Lapsi ei säälittä. Perii psykopatian,  kun molemmat vanhemmat on rikollisia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän