Teinimurhaaja on nykyään aviossa ja äiti
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011891284.html
Postailee perhekuvia ja silleen.
En pääse lukemaan juttua, joka vihjaa jotain synkkää.
Kommentit (169)
Seinäjoen murhaaja Hanna sai perheen. Uhri Oona ei. Suomen oikeusjärjestelmä on 💩
Vierailija kirjoitti:
Tuossa kerrotaan, että vankilassa on jäänyt aikuisten peruskoulu kesken ja myöhemmin myös amis keskeytynyt. Lapsensa isä on joku 3-kymppinen rikollinen, eri tyyppi kuin mur ha kaveri. Naisella myös ulosotossa esim. korvaukset uhrin läheiselle ja jotain muutakin. Olkaa hyvä.
No ylläri. Ja erittäin mukava tietää 🙂 Elää sysipaskaa elämää, juuri tällaisetkin postaa eniten niitä kiiltokuviaan someen kuten tuokin tehnyt. Köyhä ja kurja l u u s e r i jota kukaan ei koskaan tule rakastamaan. Tosin lasta käy kyllä sääliksi
Naiset haluavat AINA jännämiehen. Poikkeuksia ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Seinäjoen teinimurhaaja joka murhasi julmasti harkiten ja eri tapoja koittaen hyvän kaverinsa, oli mustasukkainen...
On selvää,että tällaisella henkilöllä on persoonallisuushäiriö, ja hän tulee aina olemaan vahingollinen läheisilleen. Yksinkertaisesti siksi, että noin empatiakyvytön, itsekäs, ehkä jopa psykopaatti ihminen ei ole terve
Vierailija kirjoitti:
Vankilavuorokausi 225 e. Vuodessa 82125e. Ja jos loppuelämäksi haluatte kerrotaan tuo vaikka viidelläkymmelle, kun 15 vuotias kyseessä.
Halvemmaksi tulee yhteiskunnallekin saada heidät kuntoutettuna takaisin yhteiskuntaan.
K.u.o.l.e.m.a.ntuomio ratkaisisi tämän kustannus ongelman. Eipä ole kouluttamassa yhteiskunnan rahoja.
Tosin maksan mielelläni veroja siitä, että tällaiset eivät vapaudu koskaan. Kustannuksia saa myös pienemmäksi sillä, ettei siellä linnassa ole niin kivaa. Jos ei vapaudu, ei tarvi mm. Kuntouttaa, opiskella tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukahan tällaisen kanssa on pariutunut ja tietääkö lainkaan minkälaisen kanssa?
No eiköhän aika moni meistä ole nuorempana vähän tyhmäillyt. Oletko itse sama henkilö kuin teininä?
Oletko itse "vähän teininä tyhmäillyt" ja tappanut ihmisen ?! Olen töppäillyt ja paljon kyllä mutta tappanut en ole ketään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nämä teinimurhajat pitää saada elinkautisiin myös takautuvasti... uhri lapsi/teini ei saa koskaan enää elää mutta nämä saavat tehdä perheitä... aivan käsittämätöntä... koko Suomen oikeusjärjestelmä on aivan mädäntynyt ja pitää heti rakentaa kokonaan uudelleen...
Miksi? Eikö vankeinhoitolaitos ole onnistunut, jos on saanut kuntoutettua tyypistä kunnon työssäkäyvän kansalaisen?
jos tämä hirviö olisi tappanut sinun lapsesi olisitko samaa mieltä? kiva kun saa perheen?
Haluaisin tietysti, että toinen kuntoutuu töihin maksamaan korvauksia.
Ei siltä korvauksia peritä kun katsottu että mt-ongelmia ollut, päätä vain silitellään. Pelkkiä kulujahan tuosta saas tasta on vaan ollut. Karma osuu vielä kohdalleen ja hyvä näin.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa kerrotaan, että vankilassa on jäänyt aikuisten peruskoulu kesken ja myöhemmin myös amis keskeytynyt. Lapsensa isä on joku 3-kymppinen rikollinen, eri tyyppi kuin mur ha kaveri. Naisella myös ulosotossa esim. korvaukset uhrin läheiselle ja jotain muutakin. Olkaa hyvä.
Siis kuka tämä on? Ei ainakaan Seinäjoen Hanna joka suoritti lukion vankilassa ja sittemmin valmistui yliopistostakin.
Vierailija kirjoitti:
Seinäjoen murhaaja Hanna sai perheen. Uhri Oona ei. Suomen oikeusjärjestelmä on 💩
Ei Hannalla mitään lapsia ole.
Näin se menee 😁
Vain vahvat selviytyvat ja lisääntyvät 😃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa kerrotaan, että vankilassa on jäänyt aikuisten peruskoulu kesken ja myöhemmin myös amis keskeytynyt. Lapsensa isä on joku 3-kymppinen rikollinen, eri tyyppi kuin mur ha kaveri. Naisella myös ulosotossa esim. korvaukset uhrin läheiselle ja jotain muutakin. Olkaa hyvä.
Siis kuka tämä on? Ei ainakaan Seinäjoen Hanna joka suoritti lukion vankilassa ja sittemmin valmistui yliopistostakin.
Varmaan tämä tapaus
Salo, lokakuu 2018: Poliisi on epäillyt 23-vuotiasta miestä ja 15-vuotiasta tyttöä pyörätuolin varassa olleen naiseen murhasta. Surmateon epäillään tapahtuneen 28-vuotiaan uhrin asunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nämä teinimurhajat pitää saada elinkautisiin myös takautuvasti... uhri lapsi/teini ei saa koskaan enää elää mutta nämä saavat tehdä perheitä... aivan käsittämätöntä... koko Suomen oikeusjärjestelmä on aivan mädäntynyt ja pitää heti rakentaa kokonaan uudelleen...
Miksi? Eikö vankeinhoitolaitos ole onnistunut, jos on saanut kuntoutettua tyypistä kunnon työssäkäyvän kansalaisen?
jos tämä hirviö olisi tappanut sinun lapsesi olisitko samaa mieltä? kiva kun saa perheen?
Rankka aihe. Senkin ihmiset ajattelee monella tapaa. Mä en pysty tuommoiseen jossitteluun, että jos lapseni olisi kuollut murhaajan käsissä.. niin ei ole tapahtunut. Eikä ole tarvetta mitään niin kammottavaa alkaa ajattelemaankaan.
Mä olen sitä mieltä, että hyvä, että tämä murhaaja sai rangaistuksensa, sovitti sen ja sai samalla apua.. että hänestä saadaan mahdollisimman yhteiskuntakelpoinen.. Rangaistukset tietty voisi olla pidempiä.
Suurinosa vangeista vapautuu ja toivon todella, että kukin on läpikäynyt jotkut terapiat ja katumisharjoitteet ennen kuin kadulle päästetään.
ohis
Sun ja sun kaltaisten kohdalla todella toivois, että sun lapsi on se seuraava uhri. Vois vähän herätellä suakin
Vierailija kirjoitti:
Varmaan mukavaa nähdä näitä otsikoista omaisten perheestä, joka ei koskaan päässyt näkemään tyttärensä kasvua aikuiseksi ja mahdollisia lastenlapsia.
Uhri oli 28 v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nämä teinimurhajat pitää saada elinkautisiin myös takautuvasti... uhri lapsi/teini ei saa koskaan enää elää mutta nämä saavat tehdä perheitä... aivan käsittämätöntä... koko Suomen oikeusjärjestelmä on aivan mädäntynyt ja pitää heti rakentaa kokonaan uudelleen...
Miksi? Eikö vankeinhoitolaitos ole onnistunut, jos on saanut kuntoutettua tyypistä kunnon työssäkäyvän kansalaisen?
Vankila ei ketään mielisairasta paranna. Sen parantaa hyvällä tuurilla pakkohoito, eikä sekään tapahdu muutamassa vuodessa. Tuosta tullaan vielä kuulemaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukahan tällaisen kanssa on pariutunut ja tietääkö lainkaan minkälaisen kanssa?
No eiköhän aika moni meistä ole nuorempana vähän tyhmäillyt. Oletko itse sama henkilö kuin teininä?
Aika harva on tyhmäillyt niin että toisilta olisi henkiä lähtenyt
Vierailija kirjoitti:
Joensuunko?
Ei ollut teini
Muisteleekohan tuollaiset myöhemmin elämässään sitä tekohetkeä kun toinen kuoli?
tämmöisiä ne suomiäidit ovat.
toisessa päivän uutisessa suomimamma vei taas pikkulapsensa järveen.
kuntoutettua? hah.
ei suomen "oikeuslaitos" anna mitään rangaistusta naisille. naiset ovat aina uhreja. tuokin uhrinainen tulee vielä tappamaan muita ja saa siitä vain päänsilittelyä.