Nainen, voisitko seurustella miehen kanssa, joka äänestää perussuomalaisia?
Kommentit (221)
Aika moni mies äänestää persuja salaa, ja kommentoi naisen poliittisiin näkemyksiin vain että hmm, joo, näinhän se on
Vierailija kirjoitti:
Missään nimessä en voisi seurustella sellaisen ihmisen kanssa, joka tuomitsee pelkän poliittisen kannan perusteella. Sellaisen päässä ei sitten paljoa muuta liiku. Eikä sellainen näe poliittisen aivopesun läpi laisinkaan. Luultavimmin siis lähes palvoisi oman puolueensa poliitikkoa, kun valtaan pääsisi. Hyväksyisi varmaan myös täyden diktatuurin uskossaan, että palvomansa poliitikko "on pahaa vastaan"... juu eivät ole. Sanovat mitä tahansa saadakseen äänestäjiä.
Kun sanoo "persu paha, vihervassari hyvä" niin äänet ropisee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa lapsellinen aloitus. Tuhannet ja tuhannet tavalliset suomalaiset niitä äänesti. Niin minäkin. Olen nainen.
Enpä usko, että olisit nainen !
Ei kaikki naiset ole vihervassareita, vaikka iltapaskassa niin väitettiin, v*tun vammainen putkiaivoautisti.
Juuri tällaista kieltä käyttävät perussuomalaiset sopivat todella hyvin toislleen. <3
Vierailija kirjoitti:
Aika moni mies äänestää persuja salaa, ja kommentoi naisen poliittisiin näkemyksiin vain että hmm, joo, näinhän se on
No näimpä minäkin teen esim. tiettyjen sukulaisten seurassa, koska en näe mitään pointtia väitellä siitä ja vaan tulla haukutuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En.
Miksi?
En jaa heidän arvomaailmaansa. Impivaaralaisuus ei ole minun juttuni.
Eli siis Islam on sinun juttusi? Haluat vetää säkin päälle ja olla koiraakin kurjempi?
Kuinka yksinkertainen ihmisen täytyy kuvitella jos ei näe muuta vaihtoehtoa impivaaralaisuudelle kuin islamin äärimmäisen muodon.
Miksi vastaat omiin paskoihin baitteihisi? Niin ja voit lopettaa sen persujen mustamaalaamisen.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti.
Meidän koko laaja suku on Perussuomalaisia <3
Meillä ei hipit hillu :)
N47
Hyvä, että tällä kertaa muutit edes ikää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa lapsellinen aloitus. Tuhannet ja tuhannet tavalliset suomalaiset niitä äänesti. Niin minäkin. Olen nainen.
Ei kaikki naiset ole vihervassareita, vaikka iltapaskassa niin väitettiin, v*tun vammainen putkiaivoautisti.
Juuri tällaista kieltä käyttävät perussuomalaiset sopivat todella hyvin toislleen. <3
Eikö ollu tarpeeks fresh?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Värkin kuvaako olet vailla todisteeksi?
-Noin viidesosa (noin 18–20 %) perussuomalaisten äänestäjistä on naisia.-
-eri
Täällähän on moni persu pahoittanut mielensä kun jotkut eivät halua seurustella persun kanssa. Miksi ihmeessä, eivätkö nämä ihmiset kannata ihmisten vapautta valita?
Persuista vain 25 prosenttia on naisia, joten eiköhän aika moni niistä joudu kiukuttelemaan ihan yksin, ihan vaikka 500 000 "naista" ilmoittautuisi täällä persun vaimoksi.
Vierailija kirjoitti:
Sun näkemyksesi mukaan moni mies on betavässykkä, joka ei uskalla tuoda mielipiteitään julki. Rohkenen olla eri mieltä kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Rasistit vääntävät silmiään, ammuskelevat kadulla ja lyövät toisiaan vasaralla päähän. Miksi haluaisin olla missään tekemisissä tuollaisten kanssa seurustelusta puhumattakaan?
Mutta eivätpä sentään lahtaa kissoja.
Riippuu hyvin paljon siitä, kuinka vahvasti persu hän on, ja mitä puolueen agendoja hän kannattaa ja onko tiettyjen asioiden suhteen kriittinen vai vastainen.
Ja tämä pätee myös sinne vasempaan suuntaan. Itse olen vasemmalla enemmän, mutta en myöskään pystyisi seurustelemaan sen ideologian ääripään edustajan kanssa.
Maailma kun ei ole mustavalkoinen.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti, soijapoika ei nappaa.
Usko nyt sinäkin, ettet ole nainen!
Tämä keskusteluketju on kyllä hyvä esimerkki että hommaforumin ja Ylilaudan väki ovat siirtyneet tänne.
Vierailija kirjoitti:
Naiset sen keskimäärin ovat äänestyskäyttäytymisellään näyttäneet jo moneen otteeseen, että lisää pelihetkiä kaivataan. Ja niitähän myös saadaan.
Perussuomalaisia äänesti myös naiset. 13,5 prosenttia naisista äänesti perussuomalaisia ja miehistä 26 prosenttia.
Eli 13 naista sadasta naisesta äänesti persuja. Ja miehillä 26 miestä sadasta miehestä äänesti perussuomalaisia.
Ja sitten saman voisi laittaa muista puolueista, mutta en jaksa. Pointtina että kyllä kaikkia puolueita äänestää sekä miehet että naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä minä tiedän ketä puoliso milloinkin äänestää?
No puhumalla sen puolison kanssa se varmaan selviää?! 🤷🏼 Huomaa kyllä, että Suomessa on paljon sosiaalisesti kömpelöitä autisteja kun ei edes puolison kanssa osata puhua 🤦🏼
No miksi puolison kanssa pitäisi puha siitä ketä sinä nyt äänestät?
En, olen naimisissa ja perussuomalaisia molemmat. Uskottomuus on minulle vastenmielinen ja mahdoton ajatus.