Nainen, voisitko seurustella miehen kanssa, joka äänestää perussuomalaisia?
Kommentit (221)
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän persuilla mielessä enemmän tuontisulhasen varustus kuin naiset.
Mene sinne silakoiden keskusteluihin homottelemaan ihmisiä.
En oikein tykkää persujen homofobiasta ja suomalaisten köyhien kyykyttämisestä (saksien heiluttelu jne.), joten en tykkäisi että mies äänestäisi tuollaisia.
Vierailija kirjoitti:
En voi. Sakset menee kiinni jos ei äänestä sinimustia.
Sakset? Meinaatko Purra?
Vierailija kirjoitti:
Onpa lapsellinen aloitus. Tuhannet ja tuhannet tavalliset suomalaiset niitä äänesti. Niin minäkin. Olen nainen.
Sinänsä kyllä on validi kysymys, persut kun ovat sellainen puolue joka toistuvasti nousee esiin eniten inhotuista puolueista.
En usko. Minulla ja persuilla on ihan erilainen arvomaailma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai. Olen naimisissa sellaisen kanssa.
Tapa ittes natsipas ka.
En varmasti! 😁
Tinderissä valitettavasti naisia jotka kertoo profiilissa, että persuja äänestävä mies menee hylkyyn.
Muistakaa kaikki jotka ette tykkää persuista että olette vihervassareita. Tämä on fakta eikä mielipide.
Vierailija kirjoitti:
En usko. Minulla ja persuilla on ihan erilainen arvomaailma.
Olet siis vihervassari.
Rasistit vääntävät silmiään, ammuskelevat kadulla ja lyövät toisiaan vasaralla päähän. Miksi haluaisin olla missään tekemisissä tuollaisten kanssa seurustelusta puhumattakaan?
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä valitettavasti naisia jotka kertoo profiilissa, että persuja äänestävä mies menee hylkyyn.
Eikö se ole vain hyvä, että heti kertoo?
Vierailija kirjoitti:
No eipä tuo yllätä kun keskiverto Tinder nainen on trendien perässä juokseva lammas, joten tottakai sellaiselle on uponnut myös valtamedian "persut paha" -narratiivi.
Vierailija kirjoitti:
Sehän on vain hyvä että kertoo heti suoraan. Ei tule kellekään paha mieli.
Voin kunhan ei ole rasisti. Rasittavaa katsoa sellaisen kanssa urheilua telkkarista. Maahanmuuttopolitiikasta saa olla omaa mieltä. Itselläkin on siihen mielipiteet. Vaikka en ps äänestä ikinä sadasta muusta syystä. Nehän osittain vihaavat suomalaisia. Siinä yksi hyvä syy jättää äänestämättä. Ukko voi äänestää vaikka kirkkovenettä.
En . Enkä vasemmistolaista. Vihreätkin kiikun kaakun. Ääärivihreä on ehdoton ei.
No puhumalla sen puolison kanssa se varmaan selviää?! 🤷🏼 Huomaa kyllä, että Suomessa on paljon sosiaalisesti kömpelöitä autisteja kun ei edes puolison kanssa osata puhua 🤦🏼