Nainen, voisitko seurustella miehen kanssa, joka äänestää perussuomalaisia?
Kommentit (215)
Vierailija kirjoitti:
Aika heteronormatiivinen toi sun tulokulma. Taidat itse olla joku persujuntti.
Väitätkö ettei homo voi olla persu? Oleko homoja vastaan?
Vierailija kirjoitti:
En. Se kertoo typeryydestä ja vihaisuudesta.
Vihavasemmisto on tunnettu maanpetoksista, terrori-iskuista, pedofiliasta ja rasismista valkoisia ihmisiä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En.
Miksi?
En jaa heidän arvomaailmaansa. Impivaaralaisuus ei ole minun juttuni.
Eli siis Islam on sinun juttusi? Haluat vetää säkin päälle ja olla koiraakin kurjempi?
Kuinka yksinkertainen ihmisen täytyy kuvitella jos ei näe muuta vaihtoehtoa impivaaralaisuudelle kuin islamin äärimmäisen muodon.
Miksi vastaat omiin paskoihin baitteihisi? Niin ja voit lopettaa sen persujen mustamaalaamisen.
Persuja ei tarvitse kenenkään mustamaalata. Ihan ovat itse oman maineensa sössineet.
Vierailija kirjoitti:
En. Persut vain öyhöttävät ja vastustavat kaikkea eivätkä kannata mitään. Ovat aina olleet oppositiopuolue ja tottuneet öyhöttämään ja vastustamaan kaikkea, nyt hallituksessa eivät osaa tehdä mitään.
Sun kommentti pelkkää öyhötystä ja vastustusta, ei perusteita millekään väitteellesi.
Vierailija kirjoitti:
Täällähän on moni persu pahoittanut mielensä kun jotkut eivät halua seurustella persun kanssa. Miksi ihmeessä, eivätkö nämä ihmiset kannata ihmisten vapautta valita?
Ehkä enemmän siinä ärsyttää kuinka valtamedia on saanut runnottua "persut paha" -narratiivinsa läpi. Se myös turhauttaa kun huomaa kuinka pieni osa ihmisistä oikeasti osaa ajatella omilla aivoillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eduskunnassa eniten neekerihomoilua harrastavia on juuri persuissa. Ei minusta kovin heteronormatiivinen puolue.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa lapsellinen aloitus. Tuhannet ja tuhannet tavalliset suomalaiset niitä äänesti. Niin minäkin. Olen nainen.
Enpä usko, että olisit nainen !
Värkin kuvaako olet vailla todisteeksi?
-Noin viidesosa (noin 18–20 %) perussuomalaisten äänestäjistä on naisia.-
-eri
Älä nyt ole mikään eri vaan laita se värkkisi kuva tänne! 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En.
Miksi?
Tämäko kuulostaa raikkaan kansainväiseltä: tuhannet muslimit huutavat ettei ole muuta jumalaa kuin allah ja muhammad on hänen lähettiläänsä. Mikä on sinun asemasi tällaisessa Suomessa kun saavat tahtonsa läpi?
Kuvattu aivan Hgin ydinkeskustassa Kampissa Mannerheimintien tuntumassa. Video julkaistu alunperin tiktokissa jonkun muslimin tilillä
https://pt-media.org/2023/11/01/video-tuhannet-muslimit-huutavat-allahi…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rasistit vääntävät silmiään, ammuskelevat kadulla ja lyövät toisiaan vasaralla päähän. Miksi haluaisin olla missään tekemisissä tuollaisten kanssa seurustelusta puhumattakaan?
Mutta eivätpä sentään lahtaa kissoja.
Persujengi, joka värkkäsi kotiteollisuutena pyssyjä, käytti kissaa harjoitusmaalina.
En voisi, koska arvomaailma päinvastainen kuin minulla.
Äänestämme mieheni kanssa aina persuja.
DI+DI
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällähän on moni persu pahoittanut mielensä kun jotkut eivät halua seurustella persun kanssa. Miksi ihmeessä, eivätkö nämä ihmiset kannata ihmisten vapautta valita?
Ehkä enemmän siinä ärsyttää kuinka valtamedia on saanut runnottua "persut paha" -narratiivinsa läpi. Se myös turhauttaa kun huomaa kuinka pieni osa ihmisistä oikeasti osaa ajatella omilla aivoillaan.
Kyllä te olette ihan hyvin jalkautuneet siten, että monellakin on ihan henkilökohtaista persukokemusta.
Vierailija kirjoitti:
Tämä keskusteluketju on kyllä hyvä esimerkki että hommaforumin ja Ylilaudan väki ovat siirtyneet tänne.
Ahdasmielistä vihervassaria harmittaa kun tämä ei enää ole vihervassareiden kaikukammio 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. Joku Teuvo Hakkarainen, Jani Mäkelä tai Mauri Peltokangas ovat niitä suuria ajattelijoita joita valtamedia vain potkii päähän. Puhumattakaan Tynkkysestä tai Vornasesta. Tämänkaltaiset ihmiset ovat syynä persujen surkeaan maineeseen, ei valtamedia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä minä tiedän ketä puoliso milloinkin äänestää?
No puhumalla sen puolison kanssa se varmaan selviää?! 🤷🏼 Huomaa kyllä, että Suomessa on paljon sosiaalisesti kömpelöitä autisteja kun ei edes puolison kanssa osata puhua 🤦🏼
No miksi puolison kanssa pitäisi puha siitä ketä sinä nyt äänestät?
No miksi sen pitäisi olla joku tabu mistä ei saisi puhua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En.
Miksi?
Tämäko kuulostaa raikkaan kansainväiseltä: tuhannet muslimit huutavat ettei ole muuta jumalaa kuin allah ja muhammad on hänen lähettiläänsä. Mikä on sinun asemasi tällaisessa Suomessa kun saavat tahtonsa läpi?
Kuvattu aivan Hgin ydinkeskustassa Kampissa Mannerheimintien tuntumassa. Video julkaistu alunperin tiktokissa jonkun muslimin tilillä
https://pt-media.org/2023/11/01/video-tuhannet-muslimit-huutavat-allahi…
Taas tätä inttämistä. Ei, se ettei jaa persujen impivaaralaisuutta ei tarkoita että kannattaisi islamin äärimmäistä tulkintaa.
En. Mutta mulle sopis väestönvaihto: persut pihalle ja muualta maailmasta sivistyneitä ihmisiä tilaĺe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eduskunnassa eniten neekerihomoilua harrastavia on juuri persuissa. Ei minusta kovin heteronormatiivinen puolue.
Niin? Yrittäkää nyt vassarit jo päättää, onko homous hyvä vai huono asia. Jostain syystä persujen kohdalla se tuntuu aina olevan lyömäase.
Vierailija kirjoitti:
En voisi, koska arvomaailma päinvastainen kuin minulla.
Eli arvosi on pedofilian harjoittaminen ja valkoisten lasten vihaaminen.
Homo persu höpöttää...