Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, voisitko seurustella miehen kanssa, joka äänestää perussuomalaisia?

Vierailija
06.06.2026 |

Kerroppa

Kommentit (215)

Vierailija
81/215 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihervassareita en huoli ,miehisyys puuttuu tyh,,, ämmiä kaikki.Miehen pitää olla Viiginki miehekäs aah,,,,,.

Homo persu höpöttää...

Vierailija
82/215 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika heteronormatiivinen toi sun tulokulma. Taidat itse olla joku persujuntti.

Väitätkö ettei homo voi olla persu? Oleko homoja vastaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/215 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Se kertoo typeryydestä ja vihaisuudesta.

Vihavasemmisto on tunnettu maanpetoksista, terrori-iskuista, pedofiliasta ja rasismista valkoisia ihmisiä kohtaan. 

Vierailija
84/215 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. 

Miksi?

En jaa heidän arvomaailmaansa. Impivaaralaisuus ei ole minun juttuni. 

Eli siis Islam on sinun juttusi? Haluat vetää säkin päälle ja olla koiraakin kurjempi?

Kuinka yksinkertainen ihmisen täytyy kuvitella jos ei näe muuta vaihtoehtoa impivaaralaisuudelle kuin islamin äärimmäisen muodon. 

Miksi vastaat omiin paskoihin baitteihisi? Niin ja voit lopettaa sen persujen mustamaalaamisen.

Persuja ei tarvitse kenenkään mustamaalata. Ihan ovat itse oman maineensa sössineet. 

Vierailija
85/215 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Persut vain öyhöttävät ja vastustavat kaikkea eivätkä kannata mitään. Ovat aina olleet oppositiopuolue ja tottuneet öyhöttämään ja vastustamaan kaikkea, nyt hallituksessa eivät osaa tehdä mitään.

Sun kommentti pelkkää öyhötystä ja vastustusta, ei perusteita millekään väitteellesi. 

Vierailija
86/215 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällähän on moni persu pahoittanut mielensä kun jotkut eivät halua seurustella persun kanssa. Miksi ihmeessä, eivätkö nämä ihmiset kannata ihmisten vapautta valita?

Ehkä enemmän siinä ärsyttää kuinka valtamedia on saanut runnottua "persut paha" -narratiivinsa läpi. Se myös turhauttaa kun huomaa kuinka pieni osa ihmisistä oikeasti osaa ajatella omilla aivoillaan.

Vierailija
87/215 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eduskunnassa eniten neekerihomoilua harrastavia on juuri persuissa. Ei minusta kovin heteronormatiivinen puolue.

Vierailija
88/215 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa lapsellinen aloitus. Tuhannet ja tuhannet tavalliset suomalaiset niitä äänesti. Niin minäkin. Olen nainen. 

Enpä usko, että olisit nainen !

Värkin kuvaako olet vailla todisteeksi? 

-Noin viidesosa (noin 18–20 %) perussuomalaisten äänestäjistä on naisia.- 

-eri 

Älä nyt ole mikään eri vaan laita se värkkisi kuva tänne! 😁

Vierailija
89/215 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. 

Miksi?

Tämäko kuulostaa raikkaan kansainväiseltä: tuhannet muslimit huutavat ettei ole muuta jumalaa kuin allah ja muhammad on hänen lähettiläänsä. Mikä on sinun asemasi tällaisessa Suomessa kun saavat tahtonsa läpi?

Kuvattu aivan Hgin ydinkeskustassa Kampissa Mannerheimintien tuntumassa. Video julkaistu alunperin tiktokissa jonkun muslimin tilillä 

https://pt-media.org/2023/11/01/video-tuhannet-muslimit-huutavat-allahi…

Vierailija
90/215 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rasistit vääntävät silmiään, ammuskelevat kadulla ja lyövät toisiaan vasaralla päähän. Miksi haluaisin olla missään tekemisissä tuollaisten kanssa seurustelusta puhumattakaan? 

Mutta eivätpä sentään lahtaa kissoja.

Persujengi, joka värkkäsi kotiteollisuutena pyssyjä, käytti kissaa harjoitusmaalina.

Vierailija
91/215 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi, koska arvomaailma päinvastainen kuin minulla.

Vierailija
92/215 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestämme mieheni kanssa aina persuja.

DI+DI

Vierailija
93/215 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällähän on moni persu pahoittanut mielensä kun jotkut eivät halua seurustella persun kanssa. Miksi ihmeessä, eivätkö nämä ihmiset kannata ihmisten vapautta valita?

Ehkä enemmän siinä ärsyttää kuinka valtamedia on saanut runnottua "persut paha" -narratiivinsa läpi. Se myös turhauttaa kun huomaa kuinka pieni osa ihmisistä oikeasti osaa ajatella omilla aivoillaan.

Kyllä te olette ihan hyvin jalkautuneet siten, että monellakin on ihan henkilökohtaista persukokemusta.

Vierailija
94/215 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä keskusteluketju on kyllä hyvä esimerkki että hommaforumin ja Ylilaudan väki ovat siirtyneet tänne. 

Ahdasmielistä vihervassaria harmittaa kun tämä ei enää ole vihervassareiden kaikukammio 😅

Vierailija
95/215 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Joku Teuvo Hakkarainen, Jani Mäkelä tai Mauri Peltokangas ovat niitä suuria ajattelijoita joita valtamedia vain potkii päähän. Puhumattakaan Tynkkysestä tai Vornasesta. Tämänkaltaiset ihmiset ovat syynä persujen surkeaan maineeseen, ei valtamedia. 

Vierailija
96/215 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä minä tiedän ketä puoliso milloinkin äänestää?

No puhumalla sen puolison kanssa se varmaan selviää?! 🤷🏼‍ Huomaa kyllä, että Suomessa on paljon sosiaalisesti kömpelöitä autisteja kun ei edes puolison kanssa osata puhua 🤦🏼‍

No miksi puolison kanssa pitäisi puha siitä ketä sinä nyt äänestät?

No miksi sen pitäisi olla joku tabu mistä ei saisi puhua?

Vierailija
97/215 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. 

Miksi?

Tämäko kuulostaa raikkaan kansainväiseltä: tuhannet muslimit huutavat ettei ole muuta jumalaa kuin allah ja muhammad on hänen lähettiläänsä. Mikä on sinun asemasi tällaisessa Suomessa kun saavat tahtonsa läpi?

Kuvattu aivan Hgin ydinkeskustassa Kampissa Mannerheimintien tuntumassa. Video julkaistu alunperin tiktokissa jonkun muslimin tilillä 

https://pt-media.org/2023/11/01/video-tuhannet-muslimit-huutavat-allahi…

Taas tätä inttämistä. Ei, se ettei jaa persujen impivaaralaisuutta ei tarkoita että kannattaisi islamin äärimmäistä tulkintaa. 

Vierailija
98/215 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mutta mulle sopis väestönvaihto: persut pihalle ja muualta maailmasta sivistyneitä ihmisiä tilaĺe.

Vierailija
99/215 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eduskunnassa eniten neekerihomoilua harrastavia on juuri persuissa. Ei minusta kovin heteronormatiivinen puolue.

Niin? Yrittäkää nyt vassarit jo päättää, onko homous hyvä vai huono asia. Jostain syystä persujen kohdalla se tuntuu aina olevan lyömäase.

Vierailija
100/215 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voisi, koska arvomaailma päinvastainen kuin minulla.

Eli arvosi on pedofilian harjoittaminen ja valkoisten lasten vihaaminen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän