Nainen, voisitko seurustella miehen kanssa, joka äänestää perussuomalaisia?
Kommentit (215)
Persut on Hesarin suosiossa yhdessä kokoomuksen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä keskusteluketju on kyllä hyvä esimerkki että hommaforumin ja Ylilaudan väki ovat siirtyneet tänne.
Ahdasmielistä vihervassaria harmittaa kun tämä ei enää ole vihervassareiden kaikukammio 😅
Ah vanha klassikko! Ei kannata persuja, pakko olla vihervassari. Koska maailmassa ei ole kuin kaksi poliittista suuntausta, persut ja vihervassarit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset sen keskimäärin ovat äänestyskäyttäytymisellään näyttäneet jo moneen otteeseen, että lisää pelihetkiä kaivataan. Ja niitähän myös saadaan.
Perussuomalaisia äänesti myös naiset. 13,5 prosenttia naisista äänesti perussuomalaisia ja miehistä 26 prosenttia.
Eli 13 naista sadasta naisesta äänesti persuja. Ja miehillä 26 miestä sadasta miehestä äänesti perussuomalaisia.
Ja sitten saman voisi laittaa muista puolueista, mutta en jaksa. Pointtina että kyllä kaikkia puolueita äänestää sekä miehet että naiset.
Täähän se, mutta vihervassarilampaita ahdistaa kun kaikille ei mene läpi valtamedian mustavalkoinen "naiset vasemmistoliberaaleja, miehet oikeistokonservatiiveja" -narratiivi läpi 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihervassareita en huoli ,miehisyys puuttuu tyh,,, ämmiä kaikki.Miehen pitää olla Viiginki miehekäs aah,,,,,.
Homo persu höpöttää...
Vassarin parempaa homofobiaa
Vierailija kirjoitti:
En. Mutta mulle sopis väestönvaihto: persut pihalle ja muualta maailmasta sivistyneitä ihmisiä tilaĺe.
Vihervassarien ja demarien ansiosta Suomi on taantunut kehitysmaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En.
Miksi?
En jaa heidän arvomaailmaansa. Impivaaralaisuus ei ole minun juttuni.
Tämäko kuulostaa raikkaan kansainväiseltä: tuhannet muslimit huutavat ettei ole muuta jumalaa kuin allah ja muhammad on hänen lähettiläänsä. Mikä on sinun asemasi tällaisessa Suomessa kun saavat tahtonsa läpi?
Kuvattu aivan Hgin ydinkeskustassa Kampissa Mannerheimintien tuntumassa. Video julkaistu alunperin tiktokissa jonkun muslimin tilillä
https://pt-media.org/2023/11/01/video-tuhannet-muslimit-huutavat-allahi…
Helsinki on mehmettipaskojen saastuttama kaupunki. Kuka siinä läävässä enää asuu paitsi sairas vihervasemmisto.
Esimerkiksi Halla-aho. Eikös hän ole persujen keskuudessa aika keskeinen hahmo? Ei ole käsittääkseni ihan hetkeen Helsingistä mihinkään muuttamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En.
Miksi?
Eli siis Islam on sinun juttusi? Haluat vetää säkin päälle ja olla koiraakin kurjempi?
Kuinka yksinkertainen ihmisen täytyy kuvitella jos ei näe muuta vaihtoehtoa impivaaralaisuudelle kuin islamin äärimmäisen muodon.
Miksi vastaat omiin paskoihin baitteihisi? Niin ja voit lopettaa sen persujen mustamaalaamisen.
Persuja ei tarvitse kenenkään mustamaalata. Ihan ovat itse oman maineensa sössineet.
Silti täällä epätoivoisesti mustamaalaat persuja päivästä toiseen kun ei tuollaisella työttömällä loisella parempaakaan tekemistä ole 😆
Vierailija kirjoitti:
En. Mutta mulle sopis väestönvaihto: persut pihalle ja muualta maailmasta sivistyneitä ihmisiä tilaĺe.
Aina niitä, joiden takia olette nyt omaa taksiannekin suunnittelemassa?
Perskokkareiden takia Suomen hyvinvointivaltio on pilattu. Köyhät, sairaat, työttömät, lapset kaikilta viety elämisen mahdolllisuudet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En.
Miksi?
Tämäko kuulostaa raikkaan kansainväiseltä: tuhannet muslimit huutavat ettei ole muuta jumalaa kuin allah ja muhammad on hänen lähettiläänsä. Mikä on sinun asemasi tällaisessa Suomessa kun saavat tahtonsa läpi?
Kuvattu aivan Hgin ydinkeskustassa Kampissa Mannerheimintien tuntumassa. Video julkaistu alunperin tiktokissa jonkun muslimin tilillä
Taas tätä inttämistä. Ei, se ettei jaa persujen impivaaralaisuutta ei tarkoita että kannattaisi islamin äärimmäistä tulkintaa.
Mitä olet tehnyt estääksesi islamin äärimmäisen tulkinnan leviämistä Suomessa?
En. Liian suuri arvoristiriita.
Puolisoni äänesti kerran perussuomalaista. Olin niin pettynyt, että meinasin alkaa oikeasti itkeä. Sen jälkeen käytiinkin erittäin vakava keskustelu ensin puoluepolitiikasta ja sen jälkeen parisuhteemme tulevaisuudesta. En usko että olisin voinut jatkaa avioliittoa, jos sama olisi toistunut.
Musta tuntuu, että nykyinen somekeskustelukulttuuri ja puoluiden mediassa esiintyminen menee yli sen, mitä sitten siellä politiikassa sitten oikeasti tehdään.
Todellisuushan on se, että kaikki mediahuomio ja -hässäkkä on kunkin puolueen keino saada kannattajia. Ja nyky-yhteiskunnassa tuntuu olevan tärkeämpää se mediahuomio ja räväkät otsikot kuin itse se asia, mitä edustaa. Mikä on surullista.
Puolueet, oli sitten oikealla tai vasemmalla, näyttävät käyttävän eniten forcea siihen, että kenellä on hauskempi lippalakki, kuin siihen itse oman puolueen yhteiskunnallisten tavoitteiden eteen päin viemiseen.
En tiedä olenko jo liian vanha näin neljääkymmentä ikävuotta lähentävänä, mutta saisi mielestäni tämä sirkus loppua ja poliitikot voisi keskittyä enemmän siihen, mitä saadaan aikaan siellä käytännön tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällähän on moni persu pahoittanut mielensä kun jotkut eivät halua seurustella persun kanssa. Miksi ihmeessä, eivätkö nämä ihmiset kannata ihmisten vapautta valita?
Ehkä enemmän siinä ärsyttää kuinka valtamedia on saanut runnottua "persut paha" -narratiivinsa läpi. Se myös turhauttaa kun huomaa kuinka pieni osa ihmisistä oikeasti osaa ajatella omilla aivoillaan.
Joo. Joku Teuvo Hakkarainen, Jani Mäkelä tai Mauri Peltokangas ovat niitä suuria ajattelijoita joita valtamedia vain potkii päähän. Puhumattakaan Tynkkysestä tai Vornasesta. Tämänkaltaiset ihmiset ovat syynä persujen surkeaan maineeseen, ei valtamedia.
Persutkin ovat vain yksilöitä. Persujen pahanteoista valtamedia uutisoi orgasmeja saaden kun vihervassareiden teot pyritään salaamaan parhaimpansa mukaan.
En todellakaan. Mulle on tärkeää että arvot kohtaavat; persulaisuus ei kuulu minun arvoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rasistit vääntävät silmiään, ammuskelevat kadulla ja lyövät toisiaan vasaralla päähän. Miksi haluaisin olla missään tekemisissä tuollaisten kanssa seurustelusta puhumattakaan?
Mutta eivätpä sentään lahtaa kissoja.
Persujengi, joka värkkäsi kotiteollisuutena pyssyjä, käytti kissaa harjoitusmaalina.
Ovatko nuo rikolliset jossain asemassa puolueessa kuten Näkkäläjärvi? Vain vasemmisto valitsee eläimiä kaltoinkohtevan rikollisen vastuullisiin tehtäviin. Aikoinaan demareita ei haitannut Matti Putkosenkaan väkisinmakaamistuomio vähääkään, ukko jatkoi vastuullisissa luottamustehtävissä vielä yli 10 vuotta ennen kuin siirtyi persuihin demareiden lopullisesti hylättyä suomalaiset työläiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En.
Miksi?
Helsinki on mehmettipaskojen saastuttama kaupunki. Kuka siinä läävässä enää asuu paitsi sairas vihervasemmisto.
Ja heidän lisäksi ne pahimmat ma tut tajat eli kokoomuslaiset.