Nainen, voisitko seurustella miehen kanssa, joka äänestää perussuomalaisia?
Kommentit (221)
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän persuilla mielessä enemmän tuontisulhasen varustus kuin naiset.
Vähän kun pintaa raapaisee, tulee ilmi vassarin homofobia ja rasismi.
Vierailija kirjoitti:
En usko. Minulla ja persuilla on ihan erilainen arvomaailma.
Uskon sen.
Vasemmisto perseennuoleksijoineen päivineen haluaa suomeen lisää mm. kunniaväkivaltaa, kulttuurista äärimisogyniaa, pakkoavioliittoja, seksirikoksia, uskonnollisia vaarallisia fanaatikkoja, kehitysmaalaista osaamattomuutta, sosiopaatteja, jotka eivät halua sopeutua tai integroitua ja jotka pahimmassa tapauksissa vihaavat ja halveksuvat kantaväestöä.
What's not to like?
Huvittavaa, kun asiaa kysytään naisilta persut alapeukuttaa 🤭 ottaahan se varmasti koville, kun naiset eivät huoli heitä!
Ihan muut asiat merkitsevät pariutusssa. En edes tiennyt, ketä puolisoni äänestää, kun avioiduttiin.
Enkä oikeastaan vieläkään tiedä, eivät laske vaaliuurnalle kuin yhden ihmisen kerallaan.
Toki aika lailla samanlaiset elämän arvot meillä on.
Missään nimessä en voisi seurustella sellaisen ihmisen kanssa, joka tuomitsee pelkän poliittisen kannan perusteella. Sellaisen päässä ei sitten paljoa muuta liiku. Eikä sellainen näe poliittisen aivopesun läpi laisinkaan. Luultavimmin siis lähes palvoisi oman puolueensa poliitikkoa, kun valtaan pääsisi. Hyväksyisi varmaan myös täyden diktatuurin uskossaan, että palvomansa poliitikko "on pahaa vastaan"... juu eivät ole. Sanovat mitä tahansa saadakseen äänestäjiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En.
Miksi?
En jaa heidän arvomaailmaansa. Impivaaralaisuus ei ole minun juttuni.
Eli siis Islam on sinun juttusi? Haluat vetää säkin päälle ja olla koiraakin kurjempi?
Vierailija kirjoitti:
En oikein tykkää persujen homofobiasta ja suomalaisten köyhien kyykyttämisestä (saksien heiluttelu jne.), joten en tykkäisi että mies äänestäisi tuollaisia.
Olisi kyllä kohtalaisen koomista mainita äänestäneensä persujen julkisesti homoseksuaalista ehdokasta ja saada naiselta pyyhkeet homofobiasta :D
Vierailija kirjoitti:
Onpa lapsellinen aloitus. Tuhannet ja tuhannet tavalliset suomalaiset niitä äänesti. Niin minäkin. Olen nainen.
Enpä usko, että olisit nainen !
En. Persut vain öyhöttävät ja vastustavat kaikkea eivätkä kannata mitään. Ovat aina olleet oppositiopuolue ja tottuneet öyhöttämään ja vastustamaan kaikkea, nyt hallituksessa eivät osaa tehdä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Oikein hyvin, koska äänestän itsekin perussuomalaisia.
Taas yksi muka perussuomalainen nainen...
Vierailija kirjoitti:
En usko. Minulla ja persuilla on ihan erilainen arvomaailma.
Äänestyskäyttäytymisestä ei pysty juurikaan sanomaan mitään toisen arvomaailmasta. Itse asiassa saman puolueen edustajillakin arvomaailmat voivat poiketa toisistaan roimasti.
Tietysti.
Meidän koko laaja suku on Perussuomalaisia <3
Meillä ei hipit hillu :)
N47
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene sinne silakoiden keskusteluihin homottelemaan ihmisiä.
Eri, mutta persuissa on paljon homoja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa lapsellinen aloitus. Tuhannet ja tuhannet tavalliset suomalaiset niitä äänesti. Niin minäkin. Olen nainen.
Ei kaikki naiset ole vihervassareita, vaikka iltapaskassa niin väitettiin, v*tun vammainen putkiaivoautisti.
Tietenkin. Pikemminkin voisi sanoa etten muita huolisi.
En missään nimessä. Ei vaan arbot kohtaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki naiset ole vihervassareita, vaikka iltapaskassa niin väitettiin, v*tun vammainen putkiaivoautisti.
Näimpä! Missä feminismi nyt? Kaikkien naistenhan ei pitänyt olla samanlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En.
Miksi?
En jaa heidän arvomaailmaansa. Impivaaralaisuus ei ole minun juttuni.
Eli siis Islam on sinun juttusi? Haluat vetää säkin päälle ja olla koiraakin kurjempi?
Kuinka yksinkertainen ihmisen täytyy kuvitella jos ei näe muuta vaihtoehtoa impivaaralaisuudelle kuin islamin äärimmäisen muodon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene sinne silakoiden keskusteluihin homottelemaan ihmisiä.
Eri, mutta persuissa on paljon homoja!
Tiedän, en vain pidä siitä, että noiden silakoiden tekopyhät kaksoisstandardit sallivat erimielisten homottelun ja "sheimaamisen".