En halua nähdä 69-vuotiasta Assi Koivistoa alasti
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
En halua nähdä myöskään suomalaisia artisteja puolialasti, koska en mene keikalle lihatiskille ja tässä asiassa olen vanhanaikainen. Ainoastaan Britney ja Madonna saa olla puolialasti.
Ne ovatkin pelkkää jännettä. Madonna ei ollut edes nuorena kaunis.
Assi varmaan on ihan tyytyväinen itseensä. Sekö meitä ärsyttää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 62 en halua nähdä edes itseäni alasti.
Olen 65-v. mies ja lähetän mielelläni alastonkuvani, jos Hesari pyytää.
Ei tarvitse edes maksaa. Otan nyt Saska tästä koppi!
Minä haluaisin. T. Ville-Petteri 18.01v
Vierailija kirjoitti:
Entäs kelpaisiko 97-vuotiaan Tellervo Koiviston alastonkuvat?
Seela Sella olisi HOT.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kato Ilta-Sanomista Assin keppijumppaohje. Assi näyttää 45- vuotiaalta. Edes iho ei näytä 7-kymppisen iholta.
Valitsen kepin sijaan mieluummin porkkanan.
Porkkana on nimittäin kurkun ja banaanin tavoin monikäyttöinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua nähdä myöskään suomalaisia artisteja puolialasti, koska en mene keikalle lihatiskille ja tässä asiassa olen vanhanaikainen. Ainoastaan Britney ja Madonna saa olla puolialasti.
Oli kiusallista katsoa, kun Madonna kiemurteli Like a Virgin -videossa venetsialaisessa gondolissa ja yritti olla seksikäs. Ei ollut.
En ole tilaaja niin en näe, mutta vaatteet päällä kuvassa näyttää ainakin reilusti ikäistään nuoremmalta. Pitkien naisten etu; helpompi pysyä normaalipainossa tai hoikkana ja sitten jos vielä treenaa niin näyttää tosi hyvältä. Hyvä Assi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli kiusallista katsoa, kun Madonna kiemurteli Like a Virgin -videossa venetsialaisessa gondolissa ja yritti olla seksikäs. Ei ollut.
Vielä kiusallisempaa katseltavaa oli kun se muutama vuosi sitten kiemurteli perse pystyssä jonkun talk show juontajan pöydällä.
8-kymppiset ukot?