Kukaanko muu ei ole huomannut, että miesten podcastit käsittelee yhteiskunnallisia asioita, naisten jutut taas pyörii miesten ympärillä?
Seksiä ja parisuhteita ja arkisia juttuja joista puuttuu laajempi kuva. Ton Heikkalan kulmakarvat on häiritsevän prominentit. Joskus nähnyt pätkän salkkareita.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/595c6cd1-9d66-489d-b5ed-76cd5d…
https://www.iltalehti.fi/yleisurheilu/a/4625e4ce-314f-41d7-aa62-4ab7a3d…
Kommentit (67)
En ole. Podcasteja löytyy joka lähtöön, joten nuo sinun valintasi kertovat vain sinusta itsestäsi. Etsit aivan tietoisesti tuollaista sisältöä tuollaisilta tekijöiltä.
Itse en kuuntele lainkaan mitään ns vakavahenkistä sisältöä miehiltä, koska miehillä se tahtoo mennä tunteikkaaksi uhoamiseksi. Naiset tekevät parempaa sisältöä. Joskus naureskelen miesten deittijutuille.
No en ole. Olen kuunnellut naisen podcastia yhteiskunnasta ja miehen podcastia ihmissuhteista.
On merkki alikehittyneestä mielestä luulla että kaikki pyörii itsesi ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
No en ole. Olen kuunnellut naisen podcastia yhteiskunnasta ja miehen podcastia ihmissuhteista.
Esim. Lotta Vuorion historiapodcast on hyvä yhteiskuntapodcast
Olen huomannut saman, että yhyeiskunnalliset asiat eivät naisia täällä kiinnosta. Varsinkin jos siihen liittyy teknisiä asioita. Esim. tuo kiinalaisten rakentama akkutehdas saa päästää 290 tonnia sulfiitti ym. myrkkyjä suoraan puhdistamattoman Suomenlahteen, ei kiinnosta juuri ketään.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut saman, että yhyeiskunnalliset asiat eivät naisia täällä kiinnosta. Varsinkin jos siihen liittyy teknisiä asioita. Esim. tuo kiinalaisten rakentama akkutehdas saa päästää 290 tonnia sulfiitti ym. myrkkyjä suoraan puhdistamattoman Suomenlahteen, ei kiinnosta juuri ketään.
290 tonnia (290 000 kiloa) joka ikinen päivä suoraan mreen, puhdistamattomana. Sähköautojen akuthan ei saastuta maailmaa, eihän?
Vierailija kirjoitti:
Niin?
Kun pyörittää miehiä, pyörittää yhteiskuntaa.
Ei niitä miehiä tarvita siinä välissä ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Foliohattujutut ovat tosiaan kova sana persumiesten keskuudessa. Mites ne rokotteet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
290 tonnia (290 000 kiloa) joka ikinen päivä suoraan mreen, puhdistamattomana. Sähköautojen akuthan ei saastuta maailmaa, eihän?
Sähkö tulee pistorasiasta. Ja Aaltola olisi ollut niin komea presidentiksi. Ja Rehn presidentillinen..
En ole huomannut, sillä kuuntelen lähinnä asiaohjelmia. Usein naisten tekemiä, tai 50-50.
Eli itse olet kiinnostunut vain tuollaisista naisista joiden jutut pyörii miehissä (tyhmät naiset) ja pidät sitä sitten totuutena, koska itseäsi kiinnostaa sellaiset? Älykästä. Kertoo lähinnä sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Foliohattujutut ovat tosiaan kova sana persumiesten keskuudessa. Mites ne rokotteet?
Kaikki otettu, mutta sullekin soisin pari piikkiä.
Mielestäni demokratia on liian arvokas asia annettavaksi kansalle. Tälle kansalle.
En ole huomannut. Johtuu varmaan siitä, että en kuuntele podcasteja.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni demokratia on liian arvokas asia annettavaksi kansalle. Tälle kansalle.
Jos yhteiskunnalliset asiat ei kiinnosta, niin äänestysoikeus pois. Toisin sanoen niille äänestysoikeus jotka läpäisevät tietotestin. ns. äänestysajokortti.
Iltalehti-tason miesten päteminen on lähinnä huvittavaa. Niiden kanssa ei jaksa lähteä keskustelemaan oikeastaan ollenkaan, kun tietämys on niin ohutta ja käsitys maailmasta tasoa Iltalehti ja dokkarit. Ja joku pubissa jubailu toisten kaltaistensa kanssa.
Toki hyvä, että on kiinnostunut asioista, mutta näillä se tietämys on sen verran ohutta, ettei ole syntynyt ymmärrystä omasta pienuudesta.
Joo, näinhän tuo menee. Naiset podcastaavat pikulasten kurahaalareista, omien pilukarvojen leikkaamisesta tai deittailusta tai korkeintaan jostain intersektionaalisesta feminimistä. Miehet käsittelevät yleensä pelkästään isompia yhteiskunnallisia teemoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko tehtaan tuotanto n 60 000 tonnia / vuosi. Siis reilu 164 tonnia / vrk. Mistähän sinä sen 290 tonnia ja puhdistamattomana kehität?
En ole huomannut, koska kuuntelen ainoastaan sisällön perusteella. Suomalaista diibadaabaa en kuuntele lainkaan.