En halua nähdä 69-vuotiasta Assi Koivistoa alasti
Kommentit (59)
Aivan turha ketju koska ei kuvalinkkiä. Ja maksumuurin takana olevat eivät käy.
Ois Komulaisella heppi kovana vieläkin!
Kyl on Manu osannu Tellun kanssa lapsenteon!
Upeahan hän siinä kuvassa oli. Mutta hän on poikkeuksellinen, jos on muutamassa vuodessa kehittynyt painonnostossa MM-tasolle, vaikka ikänaisten sarjasta puhutaankin. Itse olen pari vuotta treenannut, eikä kyllä kovin paljon nouse vieläkään.
Vieläkö Assi harrastaa painonnostoa?
Onko se Komun Assi? Vai Assin Komu?
Hyvät geenit hänellä. Mauno ja Tellervo molemmat olivat/ovat todella karismaattisia ja näyttäviä piirteiltään.
Upean näköinen oli, menisi kolmevitosesta ilman vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Assi varmaan on ihan tyytyväinen itseensä. Sekö meitä ärsyttää?
On aiheellisesti tyytyväinen:
"Koivisto voitti Suomen mestaruuden painonnostossa 60-vuotiaiden naisten 55 kilon sarjassa vuoden 2019 huhtikuussa tempauksen ja työnnön yhteistuloksella 58 kiloa. Hän alkoi nostaa painoja kärsittyään selkäkivuista, joihin se auttoi. Vuonna 2022 hän voitti yli 65-vuotiaiden alle 55 kilon sarjassa maailmanmestaruuden." https://fi.wikipedia.org/wiki/Assi_Koivisto
Onkohan sillä äijää, lähtisiköhän treffeille?
Assi menee kyllä alle nelikymppisestä kevyesti
Vierailija kirjoitti:
Minä en lue koskaan niitä juttuja. En halua nähdä ketään julkkista alasti.
No et kokonaan näekään, on painonnostolevy edessä
Hieno kuva !
Vierailija kirjoitti:
On. Heikki Ilmari Allonen.
Ehkei jouda treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 62 en halua nähdä edes itseäni alasti.
Olen 65-v. mies ja lähetän mielelläni alastonkuvani, jos Hesari pyytää.
Yök, pidä se ruttuinen nakki piilossa, ei kukaan sitä halua nähdä
Vierailija kirjoitti:
Assi Koivisto on naimisissa Valtionyhtiö Patrian exjohtajan Heikki Allosen kanssa jolla on lapsia edellisestä avioliitostaan. Assi Koivistolla ei ole lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Tyylikäs kuva.
Ja mitkä käsivarret!
Itse olen naimisissa allieni kanssa, eivätkä varmaan lähde edes EM-mitalilla. :(
Nykyteiniä ärsyttää n.60 vuotias alaston nainen. Ja voi ihan vapaasti valita katsoako vai ei.
Samaan aikaan tiktokit, reelsit, shortit on pullollaan aivan luonnottoman näköisiä naisia; naamat turvonneena, etumus pumpattuna, filttereiden läpi jne. Näitä nykylapset ihailevat ja itkevät kun eivät ole samanlaisia.