Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään vinkkejä kuinka pystyisin lopettamaan tupakanpolton??

Vierailija
15.05.2007 |

Olen polttanut yli 10v ja nyt olen neljännellä kuulla raskaana. Olen yrittänyt lopettaa heti plussattuani, mutta en ole pystynyt :(

Edellisen raskauden ajan poltin myös, mutta nyt haluan tosissani irti tästä! (halusin toki silloinkin, mut se on niin vaikeaa!!)

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

stumppaat röökin etkä sytytä seuraavaa!

Idiootti.

Vierailija
2/12 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko mitään oikeasti asiallisia vinkkejä??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

päätöksen tupakanpolton lopettamisesta, niin sitten vaan toteutat sen. Oikeasti, ei se ole sen kummempaa! Mutta se päätös sulla on oltava tehtynä, se on ainoa vaatimus onnistumiselle. Liha on heikko, sehän tiedetään, mutta mä lupaan sulle, että fyysinen tupakan tarve (hermostuttaa, sydän jumputtaa, oisko nyt tupakkatauon paikka?..) loppuu KOKONAAN kolmen tupakattoman päivän jälkeen! Siis ajattele, kolme päivää ja nikotiini ei enää kiusaa sua! Psyykkinen tupakan himo voi kestää tietenkin pidempään, mutta se on ihan lasten leikkiä kestää (ei siinä edes ole oikeastaan mitään kestettävää) ilman sitä fyysistä riippuvuutta. Pointti tässä vaiheessa on se, että sä teit PÄÄTÖKSEN tupakoinnin lopettamisesta, sä et enää halua polttaa, sä olet ex-tupakoitsija! Tsemppiä, onnistut ihan varmasti! Ps. Itse lopetin tupakoinnin neljä kuukautta sitten

Vierailija
4/12 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vielä ennen kuin tiesin raskaudesta sain taas aivan kauheen flunssan, joita oli aina keväällä ja syksyllä. No päätin et nyt loppu ja sit tein vasta plussa testin. Mutta siihen jäi ja jäi myös flunssat

Vierailija
5/12 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tosin tiedä, saako niitä käyttää raskaana...

Vierailija
6/12 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

en tosin tiedä, saako niitä käyttää raskaana...

Tsempitykset ap:lle! Pystyt siihen!

Vierailija
7/12 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku espanjalainen tutkimus, tohtori fistä sen kai luin.

Kyllä se on vaan se päätös mikä auttaa. Itse vähensin ensin kolmeen päivässä ja sitten ennalta päätettynä päivänä lopetin kokonaan, olin polttanut 17 vuotta. Ei se helppoa ole, mutta ajan myötä tuska vähenee.

Vierailija
8/12 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääpähän ainakin häkä heti vauvan elämästä pois. Eli ostat heti aamulla nikotiinipurukumia ja syöt sitä vain sitten, kun meinaa taju lähteä tupakanhimosta. Laita tavoitteeksi, että 2 kk:n päästä et tarvi enää purkkaakaan... Ja lue samalla netistä vaikka keuhkoahtaumasta, tupakoinnin vaikutuksesta lapseen jne. Eli haet motivaatiota sieltä.

t: ex-tupakoitsija

Vierailija
9/12 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkkinä antaisin, että katsele netistä kuvia sen ikäisestä sikiöstä kuin sisälläsi on. Lue, mitä sen ikäinen jos tekee kohdussasi. Kuvittele hänet hauraana pienenä vauvana, jo syntyneenä täysiaikaisena lapsena. Et varmasti halua lapsesi vereen myrkkyä?

Minäkin poltin yli 10 vuotta ennen esikoisen odotusaikaa. Lopetin asteittain muutaman viikon aikana testituloksen saatuani. Alussa sovin niin, että saan joka ilta polttaa yhden tupakan (aikaisemman 10-15 sijasta) ja kahden viikon kuluttua lopetin kokonaan. En pystynyt polttamaan, kun tiesin lapseni saavan samat myrkyt.

Tsemppiä!!

Vierailija
10/12 |
15.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

savuttoman viikon kuluttua voi jo yrittää vieroittautua siitäkin.

Vierailija
11/12 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näistä ihme vastauksista huolimatta =) ?

Kolmen päivän jälkeen irti nikotiinista my ass....

t: viidettä päivää ilman (jälleen kerran), 24 v jälkeen...

Vierailija
12/12 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai oliskohan se uudempi painos ollu nimellä Stumppaa tähän. Se auttoi mua. Ja tsemppiä! Tiedän kuinka vaikeeta se voi olla!