Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meille tuli miehen kanssa riitaa tänään ja mies ilmoitti suutuspäissään miettineensä

02.05.2007 |

vakavissaan eroa. :( Meillä on ollut monenlaisia vaikeuksia viime aikoina, mutta olen kyllä ymmärtänyt, että mies haluaa jatkaa kaikesta huolimatta. Ilmeisesti hän ei sitten ole kovin rehellisesti tunnoistaan puhunut tähän asti, kun tänään hän rykäisi kerralla ulos kaiken mieltään painaneen. Myönnän että olen mokannut, mutta miehen sanat tuntuvat aika kohtuuttomilta. En tiedä mitä hän sitten minulta odottaa, mutta kadun tekoani ihan helvetisti ja näköjään se ei riitä! :' (

Ja minulle ei sitten tarvitse sanoa, että sitä saa mitä tilaa. Ihan kuin en tietäisi sitä itsekin!!

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen av-persoona you know.

Vierailija
2/24 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tähtivalo- nyt sun on aika niellä kaikki narinasi ja syödä keittämäsi soppa. olla tosi nöyrää vaan ja toivoa että selviätte. iso osahan ei koskaan selviä pettämisestä yrittämisestä huolimatta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut samassa tilanteessa ja voin kertoa, ettemme ikinä olisi pystyneet jatkamaan liittoamme ilman puolen vuoden terapiajaksoa. Jos miehesi on ulkomaalainen, löytyy myös tällaisiin liittoihin erikoistuneita terapeutteja, joilla on varmaan kielitaitokin kohdallaan. Katso Väestöliiton sivuilta lista perheterapeuteista.

Vierailija
4/24 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni ei kyllä sitä tekisi, enkä tiedä pystyisinkö itsekään...

Vierailija
5/24 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi te olette täydellisiä! Kyllä virheitä sattuu ja sen jälkeen on vaan päätettävä miten jatketaan, yhdessä vai erikseen. Molemmille osapuolille molemmat vaihtoehdot ovat raskaita...

Vierailija
6/24 |
03.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virheitä sattuu ja niistä joutuu usein myös maksamaan. Mutta mitäpä siitä sinua enää muistuttelemaan. Toivon kaikkea hyvää perheellesi.

Vierailija
7/24 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden eron kokenut..

Vierailija
8/24 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että hän odottaa kiltisti ja hiljaa, kun sinä rikot liittoanne? Rakastaisitko sinä täysillä enää sellaista ihmistä, joka on loukanut sinua todella pahasti? En usko! Täällä aina surkutellaan naisten kohtaloita, kun mies pettää ja on muutenkin huono mies, nyt on vain osat vaihtuneet...

Vierailija
9/24 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt ei kai auta kun yrittää parastaan. Ja miehen syyttäminen ei kuulosta siltä. Kaikkea hyvää teille!

Vierailija
10/24 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta silti tuntuu kohtuuttomalta, että hän vakavissaan harkitsee koko yhteisen menneisyytemme heittämistä roskikseen sen takia, että minä mokasin hetkellisesti. En silti todellakaan puolustele tekoani ja piru vie, tajuaisittepa miten sitä kadun. :(

Niin ja miksi petin? Ei siinä mitään syvällisiä selityksiä ole. Annoin periksi huumalle ja vetovoimalle, jota oli jatkunut jo pitkään.

Vierailija
11/24 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onhan miehelläsi oikeus vihaan ja eroonkin, koska hän tuntee itsensä ja liittonsa petetyksi. Mutta yrittäkää keskustella, menkää avioliittoterapiaan ja tehkää kaikkenne. Onko teillä muuten lapsia?

Vierailija
12/24 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaan aikaan miehesi hoitaa tytärtänne kotona, jotta sinä saat panna työkaveriasi. Minä olisin kuule miehenä jo lähtenyt! Ja ihmettelen jos sinun miehesi jää. Lapsesi tässä säälittää.

Vierailija
13/24 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin meillä tapaus on tuoreempi. Olen ihan rikki! Mies ei suostu puhumaan mulle mitään, enkä edes tiedä missä hän on.

Tiedän, että meille ero tulee...

Ja olo on tosi paska. Mutta oikeesti, sitä saa mitä tilaa. Peilistä se syyllinen meiltäkin löytyy.

Vierailija
14/24 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän voi pitää kuitenkin tilannetta niin ahdistavana, ettei ole löytänyt muuta ulospääsyä ja päätti päästää pahan olon nyt ulos..

Ei sinulla kyllä muita pelinappuloita ole kyllä kuin jutella miehesi kanssa hänen tunteistaan..

Vierailija
15/24 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettiikö mies tosiaan eroa kun olet raskaanakin??

Vierailija
16/24 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman lasta olisin jo romahtanut...

-17

Vierailija
17/24 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuollaisen erehdyksen menee tekemään, niin sen verran pitäisi olla järkeä, ettei sitä kerro!

Vierailija
18/24 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja sain keskenmenon reilu kuukausi sitten, eli se siitä raskaudesta.

Vierailija
19/24 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
20/24 |
02.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joka tapauksessa päättänyt jatkaa aviomieheni kanssa.