Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Japani haluaa muslimit ulos maastansa.

Vierailija
05.06.2026 |

Vitut sananvapaudesta. Laitetaas taas valitus eteenpäin.

sharia modet heränneet mutta jatketaan.

Siinä missä Euroopassa kultamunia toivotaan lisää, Japani heräsi ajoissa muslimien aiheuttamiin ongelmiin ja aikoo karkoittaa kaikki muslimit.

Japanin kansa on yleensä hyvin passiivista mutta nyt ovat heränneet oikein joukolla vastustamaan muslimeja:

Kommentit (266)

Vierailija
161/266 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Japanin väestöstä melkein puolet on sekulaareja/ateisteja. 

70 -80 % japanilaisista on uskonnottomia, siitä huolimatta suurin osa heistä käy temppeleissä, tapa kai kuuluu heillä hyviin tapoihin.

Uskonnoton ihminen voi kuitenkin olla hengellinen.

Vierailija
162/266 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Japanissa on väestökato. 
Sata vuotta tätä ja Japanilaisia ei enää ole enää olemassa.


Itseaiheutettua.

Tämä. 
Ei siinä mittään. Saari tyhjenee jos ei oteta ympäriltä työväkeä ja nuoria perheitä sisään. Se on valinta.

100 vuotta ja viimeinen sammuttaa valon. Se on japanilaisten valinta.

Japani on laskevan auringon maa.

Ennen Euroopan mutavyöryä puhuttiin Japanista huonona esimerkkinä talouskasvun suhteen. Japani oli väestön ikääntymisen vuoksi pitkän taantuman maa. Eurooppaan päätettin viisaina ottaa maamuja, jottei sama toistuisi. Nyt olisi kiva nähdä vaikka Sitran tms (veroeuroilla kustannettavan) raportti nyky tilanteesta. 

Eurooppa pissi omat murot pilalle, talous on kuralla. Japanilla pyyhkii paremmin ja murot ovat puhtaat. Japanilaiset ovat viisaita! Eurooppalaiset päättäjät tyhmiä!

Japanin valtion velat ovat silmittömät. Ei Suomella ole mitään velkoja kun noihin vertaa. 

Työväkeä otetaan ains mistä saadaan. Jos on rahaa niin Euroopasta (jos suostuvst), jos ei ole niin sitten mistä saadaan.


Japanin väestöstä ulkkiksia on  häviävän pieni määrä. Yrittävät nyt värvätä enemmän työntekijöitä ympäri Aasiaa mutta too little, too late.

Jenkkien velka Japanille on tähtitieteellinen. Japani voisi halutessaan pistää koko Jenkkilän talouden polvilleen vaatimalla velan maksua.

Elinyt kun USA:n talous kaatuu, se vetää Japanin mukanaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/266 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrittävät haalia työväkeä mistä vain voivat.. hah.

Lapseni on siellä juuri nyt. Valmistautuu toisen asteen japanin kielen kokeeseen, josta on päästävä läpi, jos aikoo hakea töitä Japanissa.

Tasoja on viisi, ja ensimmäinen aste on kovin.

Eli ei tunnu ollenkaan siltä, että haluavat haalia sinne ketään. Haluavat sen sijaan japaninkielen taitoisia yliopistokoulutettuja.

Hyvin siellä tuntuu yhteiskunta pyörivän ja tosiaan; ei ollut paljoa eri värisiä ihmisiä. Ainakaan Tokio-Kioto suunnalla.

Erittäin viihdyttävä ja ystävällinen paikka, oikeastaan salaa toivon, että lapsi jää sinne, niin on ”syy” matkustaa useammin.

Vanhuusköyhyys on Japanissa nousussa. Vanhukset joutuvat jatkamaan työn tekoa koska rahat ei riitä. 

Kyllä he haalivat lähimaista kenet saavat. Lähinnä halpistyövoimaa (siivous, vanhusten hoito). Huono palkkaus ja ei mitään oikeuksia. Working poor. 

Viimeiset 2 hallitusta muuttivat tekniikkaa. Lisää ulkom. Työntekijöitä koska omat ei riitä.

Japanin kansalaisuus on toki kiven alla. Mutta tuo pieni köyhä ulkkisjoukko kasvaa. 

Vierailija
164/266 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asutko Japanissa vai miksi asia sua liikuttaa? 

Ainoat oikeat ystäväni on Japanilaisia.

Tuntemattomat Japanilaiset ovat auttaneet minua enemmän kuin yksikään Suomalainen. Kumma tapa Suomalaisilla että jos tippuu työttömäksi köyhäksi niin häviävät. Kun kerran tulin maininneeksi Japanilaisille tutuille että paska nakki, kela ei auta ja tili tyhjä niin lähettivät tölkkimuonaa, nuudeleita ym. että pärjään. Ei Suomalainen tälläistä tee, mieluummin potkisi lisää että siitäs saat työtön köyhä.

P.S. Japanilainen tölkkitonnikala on helvetin paljon paremman makuista kuin Suomalainen laiha lahna tölkissä.

Sitä heitti nuudelikupin joukkoon niin selviytyminen muuttui herkutteluksi. Se on jopa punaista eikä harmaata klönttiä.

En tuedä mitä tonnikalaa ostat mutta jos ostaa sitä laadukkaampaa (ei halpishöttöä) niin se on hyvää Suomessakin.

Vierailija
165/266 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Japanissa on väestökato. 
Sata vuotta tätä ja Japanilaisia ei enää ole enää olemassa.


Itseaiheutettua.

Tämä. 
Ei siinä mittään. Saari tyhjenee jos ei oteta ympäriltä työväkeä ja nuoria perheitä sisään. Se on valinta.

100 vuotta ja viimeinen sammuttaa valon. Se on japanilaisten valinta.

Japani on laskevan auringon maa.

Ennen Euroopan mutavyöryä puhuttiin Japanista huonona esimerkkinä talouskasvun suhteen. Japani oli väestön ikääntymisen vuoksi pitkän taantuman maa. Eurooppaan päätettin viisaina ottaa maamuja, jottei sama toistuisi. Nyt olisi kiva nähdä vaikka Sitran tms (veroeuroilla kustannettavan) raportti nyky tilanteesta. 

Eurooppa pissi omat murot pilalle, talous on kuralla. Japanilla pyyhkii paremmin ja murot ovat puhtaat. Japanilaiset ovat viisaita! Eurooppalaiset päättäjät tyhmiä!

Japanin valtion velat ovat silmittömät. Ei Suomella ole mitään velkoja kun noihin vertaa. 

Työväkeä otetaan ains mistä saadaan. Jos on rahaa niin Euroopasta (jos suostuvst), jos ei ole niin sitten mistä saadaan.


Japanin väestöstä ulkkiksia on  häviävän pieni määrä. Yrittävät nyt värvätä enemmän työntekijöitä ympäri Aasiaa mutta too little, too late.

Jenkkien velka Japanille on tähtitieteellinen. Japani voisi halutessaan pistää koko Jenkkilän talouden polvilleen vaatimalla velan maksua.

Toisinpäin myös kun USA:n talous menee kuralle niin nuo Japanin velkapaperit menettävät arvoaan.


Korttitalo.

Vierailija
166/266 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin ottaisin muslimit kuin juutalaiset. Mutta sinänsä hyvä, että Japani suojaa omaa kulttuuriaan. Suurin riski sille on nenäkansan vaikutus, joten ei heitä minnekään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
167/266 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Japanissa on väestökato. 
Sata vuotta tätä ja Japanilaisia ei enää ole enää olemassa.


Itseaiheutettua.

Tämä. 
Ei siinä mittään. Saari tyhjenee jos ei oteta ympäriltä työväkeä ja nuoria perheitä sisään. Se on valinta.

100 vuotta ja viimeinen sammuttaa valon. Se on japanilaisten valinta.

Japani on laskevan auringon maa.

Sama kohta Suomessa.🌄

Vierailija
168/266 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asutko Japanissa vai miksi asia sua liikuttaa? 

Ainoat oikeat ystäväni on Japanilaisia.

Tuntemattomat Japanilaiset ovat auttaneet minua enemmän kuin yksikään Suomalainen. Kumma tapa Suomalaisilla että jos tippuu työttömäksi köyhäksi niin häviävät. Kun kerran tulin maininneeksi Japanilaisille tutuille että paska nakki, kela ei auta ja tili tyhjä niin lähettivät tölkkimuonaa, nuudeleita ym. että pärjään. Ei Suomalainen tälläistä tee, mieluummin potkisi lisää että siitäs saat työtön köyhä.

P.S. Japanilainen tölkkitonnikala on helvetin paljon paremman makuista kuin Suomalainen laiha lahna tölkissä.

Sitä heitti nuudelikupin joukkoon niin selviytyminen muuttui herkutteluksi. Se on jopa punaista eikä harmaata klönttiä.

En tuedä mitä tonnikalaa ostat mutta jos ostaa sitä laadukkaampaa (ei halpishöttöä) niin se on hyvää Suomessakin.

Harmaata paskaa sekin on kun tonnikala Japanista saaduissa tölkeissä oli punaista ja voimakkaamman makuista.

Jos et ole parempaa päässyt maistamaan, et voi tietää miten hyvältä tonnikala maistuu. Se kallein tonnikalan cut sushin päällä on.... Foodgasm!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
169/266 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2070 Japanissa on työikäistä väkeä -30% nykyisestä. Aikamoinen lasti hoitaa se kasvava vanhusväestö. Japanilaiset vielä elää ikuisesti.

Talous kuralla, massiivinen vanhusväestö,  työväki loppuu, eikä työläisiä oteta muualta Aasiasta=katastrofin ainekset.

Eu:ssa tilanne sikäli parempi että oli kauan mistä ottaa. Itä-Euroopasta saatiin paikkausta omaan tyhjenevään työväestöön. Mutta nyt on aitat tyhjät sielläkin. Lisäksi niillä mailla (Puola!) menee taloudellisesti paremmin kuin meillä. Nuoriso voi jäädä omaan maahan. Nyt pitää hakea väkeä kauempaa. 

Vierailija
170/266 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nyt ei hirveästi liity topicciin mutta kun menty sivuraiteille niin kai se on ok.

Ottakaa huumorilla.

Selittää komedian kera miten erilaisia ihmisiä on eri Japanin osissa.

Ei saa ottaa liian vakavasti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
171/266 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuonna 2020 Japanin väestö oli 126miljoonaa; vuonna 2070 se tulee olemaan noin 87 miljoonaa. Työtä tekevien määrä puolittuu, vanhusten määrä pysyy suunnilleen samana. Aika hurjia lukuja vain 50 vuodessa.


Jännä nähdä miten tuon kanssa pärjäävät.

Vierailija
172/266 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä nyt ei hirveästi liity topicciin mutta kun menty sivuraiteille niin kai se on ok.

Ottakaa huumorilla.

Selittää komedian kera miten erilaisia ihmisiä on eri Japanin osissa.

Ei saa ottaa liian vakavasti!

Fukuosassa tuli tavattua pari Yakuzan jäsentä sekä heidän baarista löyty aitoa Absinthia mikä on laiton Japanissa wormwood takia.

Tokiossa myös olen tavannut Yakuzan jäseniä kylpylässä mihin sai mennä tatuointien kera. Hienoja kokemuksia, hienoja keskusteluja. ^^

Be brave, be wild.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
173/266 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yrittävät haalia työväkeä mistä vain voivat.. hah.

Lapseni on siellä juuri nyt. Valmistautuu toisen asteen japanin kielen kokeeseen, josta on päästävä läpi, jos aikoo hakea töitä Japanissa.

Tasoja on viisi, ja ensimmäinen aste on kovin.

Eli ei tunnu ollenkaan siltä, että haluavat haalia sinne ketään. Haluavat sen sijaan japaninkielen taitoisia yliopistokoulutettuja.

Hyvin siellä tuntuu yhteiskunta pyörivän ja tosiaan; ei ollut paljoa eri värisiä ihmisiä. Ainakaan Tokio-Kioto suunnalla.

Erittäin viihdyttävä ja ystävällinen paikka, oikeastaan salaa toivon, että lapsi jää sinne, niin on ”syy” matkustaa useammin.

Vanhuusköyhyys on Japanissa nousussa. Vanhukset joutuvat jatkamaan työn tekoa koska rahat ei riitä. 

Kyllä he haalivat lähimaista kenet saavat. Lähinnä halpistyövoimaa (siivous, vanhusten hoito). Huono palkkaus ja ei mitään oikeuksia. Working poor. 

Viimeiset 2 hallitusta muuttivat tekniikkaa. Lisää ulkom. Työntekijöitä koska omat ei riitä.

Japanin kansalaisuus on toki kiven alla. Mutta tuo pieni köyhä ulkkisjoukko kasvaa. 

Tämä

Vierailija
174/266 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuonna 2020 Japanin väestö oli 126miljoonaa; vuonna 2070 se tulee olemaan noin 87 miljoonaa. Työtä tekevien määrä puolittuu, vanhusten määrä pysyy suunnilleen samana. Aika hurjia lukuja vain 50 vuodessa.


Jännä nähdä miten tuon kanssa pärjäävät.

Mites Suomessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
175/266 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Japanissa asuva englantilainen kertoo Youtubessa mitä Japanissa oikein tapahtuu tämän asian teemoilta. 

Hauska ja fiksu mies, tietää mistä puhuu.


Kyllä! Tuo mies tietää Japanista helvetin paljon. Hienoja videoita Youtubessa. Ei kyllä koske mielellään poliittisiin asioihin mutta silti hyvin informatiivisia videoita. Kertoo rehellisesti positiiviset ja negatiiviset asiat.

Vierailija
176/266 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2070 Japanissa on työikäistä väkeä -30% nykyisestä. Aikamoinen lasti hoitaa se kasvava vanhusväestö. Japanilaiset vielä elää ikuisesti.

Talous kuralla, massiivinen vanhusväestö,  työväki loppuu, eikä työläisiä oteta muualta Aasiasta=katastrofin ainekset.

Eu:ssa tilanne sikäli parempi että oli kauan mistä ottaa. Itä-Euroopasta saatiin paikkausta omaan tyhjenevään työväestöön. Mutta nyt on aitat tyhjät sielläkin. Lisäksi niillä mailla (Puola!) menee taloudellisesti paremmin kuin meillä. Nuoriso voi jäädä omaan maahan. Nyt pitää hakea väkeä kauempaa. 

Sama tilanne joka lähes paikassa. Japanissa, Koreassa, Kiinassa erityisen paha koska eivät halua tai saa ulkom. Työväkeä.


Toisaalta hyvä niin, pallo säästyy kun vähenemme👍

Vierailija
177/266 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Japanissa asuva englantilainen kertoo Youtubessa mitä Japanissa oikein tapahtuu tämän asian teemoilta. 

Hauska ja fiksu mies, tietää mistä puhuu.


Kyllä! Tuo mies tietää Japanista helvetin paljon. Hienoja videoita Youtubessa. Ei kyllä koske mielellään poliittisiin asioihin mutta silti hyvin informatiivisia videoita. Kertoo rehellisesti positiiviset ja negatiiviset asiat.

Seuraan Abroad in Japan:ia jo monta vuotta. Hauskoja ja informatiivisia pätkiä.


Osa perus turistimatskua (ruoka, matkustelu) mutta osa tälläisiä syvällisempiä pätkiä.


Tyyppi tosiaan asuu Japanissa jo kauan & kulttuurissa vahvasti sisällä. Tietää mitä tapahtuu.

Vierailija
178/266 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2070 Japanissa on työikäistä väkeä -30% nykyisestä. Aikamoinen lasti hoitaa se kasvava vanhusväestö. Japanilaiset vielä elää ikuisesti.

Talous kuralla, massiivinen vanhusväestö,  työväki loppuu, eikä työläisiä oteta muualta Aasiasta=katastrofin ainekset.

Eu:ssa tilanne sikäli parempi että oli kauan mistä ottaa. Itä-Euroopasta saatiin paikkausta omaan tyhjenevään työväestöön. Mutta nyt on aitat tyhjät sielläkin. Lisäksi niillä mailla (Puola!) menee taloudellisesti paremmin kuin meillä. Nuoriso voi jäädä omaan maahan. Nyt pitää hakea väkeä kauempaa. 

Sama tilanne joka lähes paikassa. Japanissa, Koreassa, Kiinassa erityisen paha koska eivät halua tai saa ulkom. Työväkeä.


Toisaalta hyvä niin, pallo säästyy kun vähenemme👍

Säästyy?

Tuollaiseen ihmisvihaan kykenee vain vihervasemmistolainen. Jos ihmisten määrä ahdistaa, aloita harventaminen itsestäsi ja jälkikasvustasi.

Häh?!


Mitä ihmettä. Kyse on siitä, että kansat (mm Japani) tietoisesti  vähenevät luonnollisesti. Se on valinta. Asialle voisi tehdä  jotain mutta eivät halua.


Haluatko siis itse pakottaa Japanilaiset johonkin? Mihin?!


Itse hyväksyn tämä. Elämä on valintoja.

 

Vierailija
179/266 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2070 Japanissa on työikäistä väkeä -30% nykyisestä. Aikamoinen lasti hoitaa se kasvava vanhusväestö. Japanilaiset vielä elää ikuisesti.

Talous kuralla, massiivinen vanhusväestö,  työväki loppuu, eikä työläisiä oteta muualta Aasiasta=katastrofin ainekset.

Eu:ssa tilanne sikäli parempi että oli kauan mistä ottaa. Itä-Euroopasta saatiin paikkausta omaan tyhjenevään työväestöön. Mutta nyt on aitat tyhjät sielläkin. Lisäksi niillä mailla (Puola!) menee taloudellisesti paremmin kuin meillä. Nuoriso voi jäädä omaan maahan. Nyt pitää hakea väkeä kauempaa. 

Sama tilanne joka lähes paikassa. Japanissa, Koreassa, Kiinassa erityisen paha koska eivät halua tai saa ulkom. Työväkeä.


Toisaalta hyvä niin, pallo säästyy kun vähenemme👍

Säästyy?

Tuollaiseen ihmisvihaan kykenee vain vihervasemmistolainen. Jos ihmisten määrä ahdistaa, aloita harventaminen itsestäsi ja jälkikasvustasi.

Wtf. Haluat siis että Japanin pitäisi väestön kasvaa? Miten nyt siis ajattelit heidät siihen pakottaa?

On tärkeää hyväksyä asiat joihin ei voi vaikuttaa. Se tuo sisäisen rauhan.

Vierailija
180/266 |
07.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naruhodo! Omoshiroi seiji wo suru da ne, Nippon desu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi