Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen kahden pojan yksinhuoltaja enkä allekirjoita sitä, että

Vierailija
04.06.2026 |

Isättömistä pojista tulisi huonoja miehiä. 

Yhteensä mulla on neljä lasta, kaksi tyttöä ja kaksi poikaa. Vanhin lapsista, poika, asuu jo yhdessä tyttöystävän kanssa. Tyttö on mullekin kiitellyt sitä miten hyvin poika on kasvatettu ja miten hyvin hän osaa huomioida tytön tunteita ja puhua asioista. 

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä Ihmettelen miksi edelleen joidenkin mielestä lapsella pitäisi olla "miehen malli". Olen eronnut lasten isästä vuosia sitten. Minulla on auto ja rivitaloasunto, joiden kaikki asiat hoidan itse. Hoidan myös kaikki lasten asiat itse. En oikein tiedä mihin tässä tarvittaisiin ns miehen mallia. Eikö lapsille pidä näyttää aikuisen mallia ilman mitään teennäisiä sukupuolirajoja?

Vierailija
22/60 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos tyttö kasvaa yksinhuoltajaisän kanssa ilman naisen mallia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et tietenkään allekirjoita, koska olet itse epämiehekäs soijapoika tai sitten nainen. Miksi muuten jätit sukupuolesi kertomatta? On ihan tunnettu fakta, että sekä pojat, että tytöt tarvitsevat MOLEMMAT vanhemmat eli selvennän vielä autististen vihervassaritransujen varalta eli siis ISÄN ja ÄIDIN. Ja ei, lesbo- ja homovanhempien lapsista kun ei yksinkertaisesti kasva tasapainoisia yksilöitä.

Tässä näyte tasapainoisen yksilön ajatusmaailmasta.

Hienosti argumentoitu, v*tun vammainen. Haluaisitko nyt edes jotenkin yrittää kumota väitteeni ja todistaa, että lepakko- ja homppelivahempien lapsista kasvaisi tasapainoisia yksilöitä? Aivan, et pysty 😘

Tässä toinen näyte tasapainoisen yksilön ajatusmaailmasta.

Eli et siis pysty 🤭 Tulipa yllätyksenä 😘

Vierailija
24/60 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miksi kerroit tämän meille? 

Koska kateellisia kiinnostaa!

Vierailija
25/60 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mö tykkään lapsista. Haluaisin yh äipän itselleni

Vierailija
26/60 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et tietenkään allekirjoita, koska olet itse epämiehekäs soijapoika tai sitten nainen. Miksi muuten jätit sukupuolesi kertomatta? On ihan tunnettu fakta, että sekä pojat, että tytöt tarvitsevat MOLEMMAT vanhemmat eli selvennän vielä autististen vihervassaritransujen varalta eli siis ISÄN ja ÄIDIN. Ja ei, lesbo- ja homovanhempien lapsista kun ei yksinkertaisesti kasva tasapainoisia yksilöitä.

Meinaat että hän olisi isättömien lasten yksinhuoltajaisä? 😂 

AP ei puhunut omista lapsistaan vaan ihan yleisesti isättömistä lapsista, v*tun vammainen.

Vierailija
27/60 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä yksinhuoltajaäidin lapset ovat kylläkin moniongelmaisia tapauksia. Se, että ap koki tarpeelliseksi esittää itsensä poikkeuksena tälle, kertoo jo itsessään, että maine on olemassa syystä. 

Vierailija
28/60 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos tyttö kasvaa yksinhuoltajaisän kanssa ilman naisen mallia?

Minulla oli lapsena kaksi kaveria (tyttöjä), jotka kasvoivat yh-isän ja yh-isoisän kanssa. Mukavia ihmisiä ovat ja olivat.

Vierailija
29/60 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on täyttä roskaa. Mun isäni kuoli kun olin ihan pieni. Toista miestä äiti ei ottanut. Minusta ja veljestäni kasvoi ihan normaaleja ihmisiä eikä veljeni ole epämiehekäs vaan hyvä ja vastuullinen perheenisä.

Niinhän sinä luulet. Käy mittaamassa testotasosi, soijapoika 😘

Vierailija
30/60 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välillä Ihmettelen miksi edelleen joidenkin mielestä lapsella pitäisi olla "miehen malli". Olen eronnut lasten isästä vuosia sitten. Minulla on auto ja rivitaloasunto, joiden kaikki asiat hoidan itse. Hoidan myös kaikki lasten asiat itse. En oikein tiedä mihin tässä tarvittaisiin ns miehen mallia. Eikö lapsille pidä näyttää aikuisen mallia ilman mitään teennäisiä sukupuolirajoja?

Tuoltahan se maailma varmasti näyttää sukupuolettoman vihervassaritransun silmin.

Vierailija
31/60 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Naisten kasvattamista pojista ei tule huonoja miehiä" -YH ÄIPPÄ

Vierailija
32/60 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä yksinhuoltajaäidin lapset ovat kylläkin moniongelmaisia tapauksia. Se, että ap koki tarpeelliseksi esittää itsensä poikkeuksena tälle, kertoo jo itsessään, että maine on olemassa syystä. 

Ai no minä en kyllä tunne sellaisia moniongelmaisia tapauksia, vaikka tunnenkin lukuisia yh-vanhemman kasvattamia naapureita, sukulaisia ja omia kavereita.

Vierailija
33/60 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mö tykkään lapsista. Haluaisin yh äipän itselleni

Sellanen aisankannattaja sieltä.

Vierailija
34/60 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset painukaahan hiiteen mä nussin teidän äitii. Tossa rahaa ostakaa vaikka jätskit

Vierailija
35/60 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yllättänyt. En ole kokoko 40 vuoden elämän aikana tavannut koskaan yhtään naista joka myöntaisi tekevänsä väärin tai että epäonnistuisi mutta jokainen nainen kenet olen koskaan tavannut on aina valehdellut silmät päästään kuinka on aina täydellinen eikä koskaan tee mitään väärää tai aiheuttaisi ongelmia muille

Vierailija
36/60 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miksi kerroit tämän meille? 

Sain tänään tuon ihanan palautteen pojan tyttöystävältä. Itsekin olen aikoinaan kuullut, että olen pilannut poikien elämän eroamalla heidän isästään, mutta tämä osoittaa että ei se niin ole. Saattaisi olla jopa pahemmin, jos olisin edelleen heidän isän kanssa. Siinä ei olisi kovin terve miehen malli ollut. Ap

Just näin!

Vierailija
37/60 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän tapahtuisi, jos aloittajan poika kävisi sanomassa tyttöystävän äidille, että "onpas hyvin kasvatettu!"? 

Vierailija
38/60 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaat että hän olisi isättömien lasten yksinhuoltajaisä? 😂 

AP ei puhunut omista lapsistaan vaan ihan yleisesti isättömistä lapsista, v*tun vammainen.

Omista pojistaan kertoo tää aloittaja ihan selvästi.

Vierailija
39/60 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän tapahtuisi, jos aloittajan poika kävisi sanomassa tyttöystävän äidille, että "onpas hyvin kasvatettu!"? 

Tyttiksen äiti ilahtuisi kovasti.

Vierailija
40/60 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempani erosivat kun olin 5v eikä sitä ennenkään isästä ollut miehen malliksi, ellei perheväkivalta ole jotenkin mallikas arvo. Ihan normaali mies minusta kasvoi.