Mä olen kyllästynyt elämääni
Kommentit (100)
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö tehdä joku muutos?
Ei onnistu.
Pienin askelin toiseen suuntaan jos muutosta haluaa.
Jokainen onnistuu kun tarpeeksi haluaa.
Kenelle tämä tieto on tarkoitettu?
Vierailija kirjoitti:
~
Hyvä kommentti.
Näin minäkin teen.
Kivaa päivää. 🌾🍀💛
~
Ee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei onnistu.
Miksi ei onnistu? Nyt paperille ylös vain toiveita ja haaveita ja mietit miten pääset niitä kohti. Sitten vain toteuttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Hyppäääää kerrostalon katolta! Splätss!!! ( Anna mulle rahasi ensin)
Pelle hyppää ite
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelle hyppää ite
No en varmaan!!! Mutta sut heitän koska vittuilet!!
Joo, hyvin jo tää riittäsi. Jaksaisipa etsiä köyttä, narua tms. Kummitellen olisi varmaan mukavampaa. Helpompaakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelle hyppää ite
Tuu kokeilee onnees pelle
Ketä nämä itsemurha kehotukset jaksaa ketjusta toiseen naurattaa? Kenen mielestä oikeassakin elämässä ihmisille saisi kadulla huudella tapa itsesi?
Kuolemasta kiinnostuneet voivat vierailla ruumishuoneella ja lopettaa tähän paikkaan kehotukset hyppäämään katolta alas.
Vierailija kirjoitti:
Joo, hyvin jo tää riittäsi. Jaksaisipa etsiä köyttä, narua tms. Kummitellen olisi varmaan mukavampaa. Helpompaakin.
Ottaisin sinun sielusi kiinni ja vangitsisin sen pieneen purkkiin. Hautaisin sen syvälle maahan metsään ikuisiksi ajoiksi. Kusisin sun päälle!!! Saisit tulla hulluksi forever maan alla pimeydessä!!!! Hahahahhahahahajhaha!!
Vierailija kirjoitti:
Onhan se niin mutta haluatko sellaista muutosta? Aina on vastaan vänkääjiä vaikka muutos on oikeastaan vakio. Aina on tullut muutoksia. Maailma ei ole sellainen paikallaan pysyvä. Onhan niitäkin jotka uskovat litteään maahan. Ne vastustavat muutosta että maa olisikin pyöreä. Viimeisin iso muutos on kasvava älypuhelinriippuvuus. Saa nähdä mitä se aiheuttaa?
Nämäkin jotka huutelee ovat vanhempia ja heidän vielä kuuluisi olla esikuvana lapsilleen. Koulussa lapsenne oppivat että näin on oikein sanoa kenelle tahansa myös opettajalle.
Tieto että kuolema voi tulla koska tahansa, ravisuttaa minut ulos tuollaisista ajatuksista. Tietämättömyys että yksilön elämä on lyhyt, harvinainen ja voi loppua milloin tahansa ja että kukaan ei ole koskaan selvinnyt elävänä kuolemasta, aiheuttaa tuollaisia ajatuksia minulla.
Äärimmäisen Sairaita ihmisiä. Menkää mielisairaalaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelle hyppää ite
Tuu kokeilee onnees pelle
Sä et lusmu heikko työtön paskakasa.mahda mulle 195cm 150kg nyrkkeilevä ja painia harrastavalle mahtisonniduunarille MITÄÄN!!!! Hakkaan hampaasi kurkuun ja heitän seinän läpi!!!! Pelle!!!!!!!!!!!!!!!!!???? HahahahhahahahhahhahhHahahahahahahhHhHHahahajahahahAaaaaa