Minkä helvetin takia miehet on alkaneet pukeutumaan kuin naiset ja naiset niinkuin miehet?
Kaupungilla näkee ns. miehiä tiukoissa pillifarkuissa joita ennen käyttivät vain naiset ja korkeintaan jotkut muusikkohomot. Naiset puolestaan kulkevat nykyään löysissä korkeavyötäröisissä farkuissa joita näki joskus 80-90-luvun taitteessa jonkun remonttireiskan jalassa. Mikä teitä vaivaa??
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sami Syköllä on eräässä lehtikuvassa naisten röyhelöpusero päällä. Napit ovat selvästi niin päin kuin naisilla.
Omg 😱
Sami Sykkö onkin homo.
Vierailija kirjoitti:
Miksi vaatteiden pitäisi olla niin vahvasti sukupuolittuneita? Onko sinusta sininen poikien ja punainen tyttöjen väri?
Liialliset säännöt tällaisissa lisää sp-dysforiaa. Jos haluankin naisena sinisen puseron, niin se tarkoittaa että olen mies, apua, hormooneja!
Joskus ne värit oli just toisin päin :D "Aggressiivinen" punainen oli pojille ja "rauhallinen" sininen tytöille. Silleen se maailma muuttuu. Toisin sanoen, sillä ei oikeasti ole mitään väliä, muotijuttu, ei mikään synnynnäinen preferenssi.
Pillifarkut olivat muodissa ensin 1950-luvulla, sitten 1960-luvulla, laajasti 1980-luvulla ja uudelleen 2000-luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sami Syköllä on eräässä lehtikuvassa naisten röyhelöpusero päällä. Napit ovat selvästi niin päin kuin naisilla.
Olisiko testosteronivaje syynä miesten naismaiseen pukeutumiseen?
Tai ravinnon lisäaineet, raskasmetallit, mikromuovit. Myös juomavetaeen jää estrogeenia, vaikka käykin puhdistusprosessin läpi.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin tykkään äijänä käyttää sukkahousuja kylmällä. Ihan sama lukeeko paketissa naisten. Kätevä alusasu. Entä sitten?
Sukkahousut olivat n. 700 vuotta miesten asuste ennen 1900-lukua.
Ei niitä pillifarkkuja saa oikea mies edes päälle, pitää olla pieni veltto pippeli ja rusinoiksi surkastuneet kivekset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko testosteronivaje syynä miesten naismaiseen pukeutumiseen?
Tai ravinnon lisäaineet, raskasmetallit, mikromuovit. Myös juomavetaeen jää estrogeenia, vaikka käykin puhdistusprosessin läpi.
Ja kotona pahansisuinen voimaantunut akka alistaa ja väheksyy, ei siinä enää miehisyys pääse nousemaan pintaan
Vierailija kirjoitti:
Miksi vaatteiden pitäisi olla niin vahvasti sukupuolittuneita? Onko sinusta sininen poikien ja punainen tyttöjen väri?
Liialliset säännöt tällaisissa lisää sp-dysforiaa. Jos haluankin naisena sinisen puseron, niin se tarkoittaa että olen mies, apua, hormooneja!
Aikoinaan sininen oli naisten väri (Neitsyt Marian sinisen viitan mukaan) ja punainen varattu miehille mm. kuninkaalliset. Näin ne ajat muuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Hesari kirjoitti että nuorten mielestä keski-ikäisen kuulemma tunnistaa mekosta, pitääkö minun keski-ikäisen miehen nyt pukeutua mekkoon sitten?
Kunhan panet myös rintsikat. Nöpöttävät setänännit löysien roikkutissien kanssa on kamalat.
Miesten ja naisten roolit ja sukupuolet ovat nykyään täysin sekaisin.Meillä ei ole enää naisa,miehiä, tyttöjä,poikia vaan kaikki ovat samaa mössöä????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löysät korkavyötäröiset farkut on mukavat. Siksi.
Näyttävät kauhealta. Pyjamakin on mukava mutta en mä sellaisessa julkisille paikoille lähtisi.
No eikä näytä. Makuaisoita. Minusta taas ne ihonmyötäiset pillifarkut näyttävät suurimmalla osalla kamalilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hesari kirjoitti että nuorten mielestä keski-ikäisen kuulemma tunnistaa mekosta, pitääkö minun keski-ikäisen miehen nyt pukeutua mekkoon sitten?
Älä suotta vaivaudu - olen sinua jo askeleen edellä.
Puin tänään päälleni kiltin ja tämä on mukavan ilmava.
M 51
Vau, kiltit on ihania. Skotlannissa joskus ihailin miehekkäitä miehiä kiltit päällä.
Minkä helvetin takia kenenkään pukeutuminen sinua vaivaa, ap?