Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä helvetin takia miehet on alkaneet pukeutumaan kuin naiset ja naiset niinkuin miehet?

Vierailija
04.06.2026 |

Kaupungilla näkee ns. miehiä tiukoissa pillifarkuissa joita ennen käyttivät vain naiset ja korkeintaan jotkut muusikkohomot. Naiset puolestaan kulkevat nykyään löysissä korkeavyötäröisissä farkuissa joita näki joskus 80-90-luvun taitteessa jonkun remonttireiskan jalassa. Mikä teitä vaivaa??

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sami Syköllä on eräässä lehtikuvassa naisten röyhelöpusero päällä. Napit ovat selvästi niin päin kuin naisilla.

Vierailija
2/73 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vit..tu sua vaivaa? Pidä huoli omista asioista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sami Syköllä on eräässä lehtikuvassa naisten röyhelöpusero päällä. Napit ovat selvästi niin päin kuin naisilla.

Omg 😱

Vierailija
4/73 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesari kirjoitti että nuorten mielestä keski-ikäisen kuulemma tunnistaa mekosta, pitääkö minun keski-ikäisen miehen nyt pukeutua mekkoon sitten?

Vierailija
5/73 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatanan woke!

Vierailija
6/73 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hesari kirjoitti että nuorten mielestä keski-ikäisen kuulemma tunnistaa mekosta, pitääkö minun keski-ikäisen miehen nyt pukeutua mekkoon sitten?

Jos Hesari niin sanoo!

Vierailija
7/73 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui, ihan kamalaa ap, niin kamalaa...

Vierailija
8/73 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tykkää neitimäisistä uroksista enkä äijämäisistä naaraista, näin ihmisten kesken.

Vierailija
9/73 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tykkään äijänä käyttää sukkahousuja kylmällä. Ihan sama lukeeko paketissa naisten. Kätevä alusasu. Entä sitten?

Vierailija
10/73 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma häpeä se kait on.

Itse olen jo aika tottunut kaikenlaisiin, koska outo pukeutuminen on niin tavallista nykyään.

Vierailija
11/73 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No monet varastaa naisilta lentolippu rahat ja tulee Suomeen t paidassa sitten varastaa naisilta takkeja ja verkkareita. Sitten kenkiä kun talvi yllättää.  Silleen ne afrikkaArabit itsensä elättää naisten asunnoissa naisten farkut jalassa. Siirtää rahaa minkä ehtii oman maansa pankkiin. 

Vierailija
12/73 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko testosteronivaje syynä miesten naismaiseen pukeutumiseen?

Vierailija
13/73 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin tykkään äijänä käyttää sukkahousuja kylmällä. Ihan sama lukeeko paketissa naisten. Kätevä alusasu. Entä sitten?

Ei tässä puhuttu alusasuista

Vierailija
14/73 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysät korkavyötäröiset farkut on mukavat. Siksi.

Vierailija
15/73 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittomia kun naiset kasvussa kuskaa niin ne piilottelee näitä rikollisia . Niillä on kaapu päällä vaikka miehiä ja värilliset sukkahousut . Ja on nähty vanhoja ulkonakin kaavun alla piilossa . Niin varastamassa kännyköitä ostareilla ja ihmisten maksamia ostoksia . Ostoskasseja. Siksi ne ikäänkuin katoaa kun ne on piilossa kaavun alla . Ja ihmiset etsii että mihin se kassi katosi. 

Vierailija
16/73 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja taitaa olla aika nuori, koska perspektiivi eri aikakausien pukeutumiseen on noin rajallinen.

Vierailija
17/73 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen joskus sattumalta nähnyt mediasta, että catwalkeilla on jotkut jätkät mekot päällä kävelleet (Vuosia sitten jo). Jostain syystä ei ole juuri katutasolle tänne Suomeen levinnyt. T: Mies 62v

Vierailija
18/73 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Woketushomoseksuaalisuus. Ennen miehet olivat rautaa, sitten niistä tuli puuta ja nykyisin he ovat neitejä. Samaan aikkaa naisista tuli rekkalesboja ja jätkiä.

Vierailija
19/73 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vaatteiden pitäisi olla niin vahvasti sukupuolittuneita? Onko sinusta sininen poikien ja punainen tyttöjen väri?

Liialliset säännöt tällaisissa lisää sp-dysforiaa. Jos haluankin naisena sinisen puseron, niin se tarkoittaa että olen mies, apua, hormooneja!

Vierailija
20/73 |
04.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luovat ja modernit ihmiset eivät koe, että pukeutuminen olisi jotain, missä pitäisi noudattaa tiukkoja miesten ja naisten sääntöjä, vaan se on enemmänkin tapa ilmaista itseään ja pitää hauskaa. Kaikkea ei tarvitse ottaa niin tosissaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän