Minkä helvetin takia miehet on alkaneet pukeutumaan kuin naiset ja naiset niinkuin miehet?
Kaupungilla näkee ns. miehiä tiukoissa pillifarkuissa joita ennen käyttivät vain naiset ja korkeintaan jotkut muusikkohomot. Naiset puolestaan kulkevat nykyään löysissä korkeavyötäröisissä farkuissa joita näki joskus 80-90-luvun taitteessa jonkun remonttireiskan jalassa. Mikä teitä vaivaa??
Kommentit (73)
Miten ihmeessä joku voi opettaa että saa varastaa muilta jos ei ole samaa uskontoa . Mitä saatana sellainen Jumala on ?
Vierailija kirjoitti:
Miksi vaatteiden pitäisi olla niin vahvasti sukupuolittuneita? Onko sinusta sininen poikien ja punainen tyttöjen väri?
Liialliset säännöt tällaisissa lisää sp-dysforiaa. Jos haluankin naisena sinisen puseron, niin se tarkoittaa että olen mies, apua, hormooneja!
Minulle ainakin istuu naisten mitoituksella olevat vaatteet paaaaaljon paremmin päälle. Väreinä käytän niitä, joista itse pidän ja jotka sopivat värivuodenaikapaleettini. Ne oikeasti pukevat minua paremmin kuin jotkut toiset värit.
T. muhkea peräsin ja pulleat purjeet
Vierailija kirjoitti:
Minäkin tykkään äijänä käyttää sukkahousuja kylmällä. Ihan sama lukeeko paketissa naisten. Kätevä alusasu. Entä sitten?
Tykkäät varmaan myös imeskellä kulleja.
Vierailija kirjoitti:
Löysät korkavyötäröiset farkut on mukavat. Siksi.
Näyttävät kauhealta. Pyjamakin on mukava mutta en mä sellaisessa julkisille paikoille lähtisi.
Itse näin tänään naisen jolla oli pienemmät "shortsit" kuin miesten briefit. Tai sit siltä oli aamulla unohtunut housut/shortsit/hame.
Ap on ilmeisesti syväjäädytetty 50-luvulla ja on nyt herätetty syväjäädytyksestä.
Vierailija kirjoitti:
Sami Syköllä on eräässä lehtikuvassa naisten röyhelöpusero päällä. Napit ovat selvästi niin päin kuin naisilla.
James Bondillakin oli
https://www.bondsuits.com/ruffles-this-never-happened-to-the-other-fell…
Ja muutenkin näitä ollut kautta aikojen
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja taitaa olla aika nuori, koska perspektiivi eri aikakausien pukeutumiseen on noin rajallinen.
Ei tällä ole aikakausien kanssa mitään tekemistä. Trendi on huolestuttava jos naiset miehistyvät ja miehet muuttuvat naismaisiksi. Se on ihmiskunnan tuhon alku.
Vierailija kirjoitti:
Ap on ilmeisesti syväjäädytetty 50-luvulla ja on nyt herätetty syväjäädytyksestä.
50-luvulla miehet halusivat ja saivat vielä olla miehiä ja naiset naisia.
Modernin miehen kannattaa leikkauttaa kulli ja pallit pois, mahtuvat paremmin sinne pillifarkkuihin eikä niillä mitään tee muutenkaan kun parisuhdemarkkinatkin on paskottu.
Itse olen pohtinut, miksi miehet yleensäkään käyttävät housuja. Ne eivät sovi heidän mitoitukselleen kovin hyvin ja yleensä joutuvat käyttämään vyötä, kun eivät muuten pysy päällä. Mekko tai hame sopisivat paremmin.
Mutta yksi asia pitäisi saada erityisesti naisten kuin miesten vaatteisiin - syvät, mahdollisesti vetoketjulliset taskut!
Vierailija kirjoitti:
Miksi vaatteiden pitäisi olla niin vahvasti sukupuolittuneita? Onko sinusta sininen poikien ja punainen tyttöjen väri?
Liialliset säännöt tällaisissa lisää sp-dysforiaa. Jos haluankin naisena sinisen puseron, niin se tarkoittaa että olen mies, apua, hormooneja!
Voisiko joku woke- tai MeToo -järjestö alkaa ajamaan asiaa sukupuolettomista vaatteista?
Jokaisella on oikeus valita omat vaatteet.
Vierailija kirjoitti:
Modernin miehen kannattaa leikkauttaa kulli ja pallit pois, mahtuvat paremmin sinne pillifarkkuihin eikä niillä mitään tee muutenkaan kun parisuhdemarkkinatkin on paskottu.
Samalla loppuu myös se inhottava naisten katseleminen baareissa kun ne ei enää kiinnostele. Naiset saavat vihdoin olla rauhassa kun miehet keskittyvät sovittelemaan päälleen sukkahousuja, pillifarkkuja ja muita hepeneitä.
Olet kymmenen vuotta myöhässä. Silloin näitä ihonmyötäisiä ja lahkeista liian lyhyitä housuja varsinkin salilla käyvillä miehillä näki. Koronan jälkeen katosivat aivan kokonaan katukuvasta, ainakin Etelä-Suomessa.
Kuntosalipukeutuminen toki sitten erikseen, mutta siinä onkin muoti mennyt omituisuudesta omituisuuteen ihan 70-luvulta asti. Nyt on tämä ihmeellinen kamelinvarvas ja perävako ryppy naisilla sen osalta muodissa.
Muuten minusta tuntuu että sukupuolierot pukeutumisessa ovat ihan viime vuosina tulleet taas näkyvämmiksi. Nuoria naisia näkee näteissä mekoissa ja miehiä kauluspaidoissa ja asiallisesti istuvissa pitkissä housuissa päivittäin.
Mitä se haittaa jos joku mies pitää mekkoa tai joku nainen miesmäisiä housuja? Eihän kukaan pakota sua deittailemaan näitä ja varmasti jää jäljelle paljon sellaisiakin, jotka pukeutuu perinteisemmällä tavalla.
'Kaupungilla näkee ns. miehiä tiukoissa pillifarkuissa joita ennen käyttivät vain naiset ja korkeintaan jotkut muusikkohomot"
Niillä on myös punainen metsuripaita, metsuriparta tai teräväksi vahatut viiksenpäät ja beanie.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin tykkään äijänä käyttää sukkahousuja kylmällä. Ihan sama lukeeko paketissa naisten. Kätevä alusasu. Entä sitten?
Tarkistuta testosteroniarvosi.
Vierailija kirjoitti:
Johtuu siitä, ettei ehkäisypillereiden jäämiä saada täysin jätevedestä poistettua, vaan ne pääsee luontoon, josta jossain vaiheessa palautuu juomaveteen. Vesi on siitä erikoinen aine ettei sitä voida valmistaa lisää, sitä on maapallolla se tietty määrä.
Vesi on vedyn palotuote. Sitä siis teoriassa pystyy valmistamaan niin paljon kuin vetyä vain on. Kyseessä on maailmankaikkeuden yleisin alkuaine. Toki tuollainen keinotekoinen valmistaminen on todella tehotonta, mutta ei mitenkään mahdotonta.
Lasten ruumiillinen kiduttaminen uskontoväkivallalla on kiellettävä koko maapallolla . Niistä tulee vain vammaisia vihaaja.