Minkä helvetin takia miehet on alkaneet pukeutumaan kuin naiset ja naiset niinkuin miehet?
Kaupungilla näkee ns. miehiä tiukoissa pillifarkuissa joita ennen käyttivät vain naiset ja korkeintaan jotkut muusikkohomot. Naiset puolestaan kulkevat nykyään löysissä korkeavyötäröisissä farkuissa joita näki joskus 80-90-luvun taitteessa jonkun remonttireiskan jalassa. Mikä teitä vaivaa??
Kommentit (73)
Vähintään naurettavaa kun turistikohteissa liikutaan uikkareissa ja shortseissa . Niin ukot tulee rahan perässä tänne shortseissa .....ja laittaa sitten alle naisten trikoot. Vaikka laskettelumäkeen , shortsit päällä . Niiden maassa kun on hellettä .
Vierailija kirjoitti:
Löysät korkavyötäröiset farkut on mukavat. Siksi.
Olen jo ihan tippunut näistä trendeistä. Eikö vasta jossain ollut että matalavyötäröiset farkut olisivat tekemässä paluuta? (Vai näinköhän unta?)
Sellaista. Älkää antako silti rahaa tai ostako niiltä mitään . Varastavat kuitenkin .
Vierailija kirjoitti:
Mikä vit..tu sua vaivaa? Pidä huoli omista asioista.
Pystytkö nyt olemaan vai tarvitaanko ambulanssia?
Vierailija kirjoitti:
Sami Syköllä on eräässä lehtikuvassa naisten röyhelöpusero päällä. Napit ovat selvästi niin päin kuin naisilla.
Sami Sykkö on mummo. Ei mies.
Kun ne käyttää rahat huumeisiin niillä ei ole rahaa ostaa uikkareita gigoloksilla . Kirppiksiltä kyllä löytyy parilla eurolla 2-3€ miesten uikkareita ja lasten.
Vierailija kirjoitti:
Sami Syköllä on eräässä lehtikuvassa naisten röyhelöpusero päällä. Napit ovat selvästi niin päin kuin naisilla.
Taitoluistelukin oli nuorempana aika erikoista.
Älkää nyt antako huijareille mitään. Niitä on ostareilla kuin kaduilla. Ammattivarkaita. Sä maksat ja varas vie.
Johtuu siitä, ettei ehkäisypillereiden jäämiä saada täysin jätevedestä poistettua, vaan ne pääsee luontoon, josta jossain vaiheessa palautuu juomaveteen. Vesi on siitä erikoinen aine ettei sitä voida valmistaa lisää, sitä on maapallolla se tietty määrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löysät korkavyötäröiset farkut on mukavat. Siksi.
Olen jo ihan tippunut näistä trendeistä. Eikö vasta jossain ollut että matalavyötäröiset farkut olisivat tekemässä paluuta? (Vai näinköhän unta?)
Eiköhän nykyään lähes kaikkea ole saatavilla. Trendaistä en tiedä, kun en niitä sauraa vaan joskus huomaan, ettei oman makuisia vaatteita olekaan juuri kaikissa kaupoissa. Onneksi ei usein tarvitse vaatteita edes ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse en tykkää neitimäisistä uroksista enkä äijämäisistä naaraista, näin ihmisten kesken.
Ja tämä tieto piti kertoa meille syystä että, niin, miksi?
Gigolot on tunkeutunut naisten muodostelma luisteluun joten kyllä pridemiehillä pitää olla ihan omat muodostelma luistelu ryhmät . Oikeasti. Ja uimahallissa ihan oma allas bridegigoloksille!!!
Kun niillä ei ole tota kielitaitoa niin käyvät muiden päälle ja eivät tunne sääntöjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitoluistelukin oli nuorempana aika erikoista.
Tässä tyypillinen taitoluistelija:
Vierailija kirjoitti:
Hesari kirjoitti että nuorten mielestä keski-ikäisen kuulemma tunnistaa mekosta, pitääkö minun keski-ikäisen miehen nyt pukeutua mekkoon sitten?
Älä suotta vaivaudu - olen sinua jo askeleen edellä.
Puin tänään päälleni kiltin ja tämä on mukavan ilmava.
M 51
Jossain Aasia maissa otetaan vaatteet päältä . Ei väliä . Turkissa myös voi näin sattua että joku nappaa toisen takin tai villatakin tai uikkarit tai topin. Riivattuja niin. Omituista käytöstä . Kerran oltiin lomalla niin joku mies otti naiselta rahat ja käsilaukun . Sitten Suomesta joku nainen soitteli synnytyksestä ja tällä oli toinen nainen . ÄLKÄÄ NYT ANTAKO ENÄÄ HUIJATA EIKÄ MITÄÄN.
Mekkomiestä en halua. Enkä karvatonta.
Teet vain yhden lapsen niin pystyt kasvattamaan sen hyvät käytöstavat ja kohtelias kuin ettei varastele ja hyvä ammatti.
Antaa pukeutua. Ihmiset on onnellisia kun ne pukeutuu miten haluaa.
On se varmaan yksi syy. Sitten jotkut vain kasvaa "tyttömäisiksi". Se on varmaan synnynäinen piirre ja jos vielä kasvuolosuhteet sitä vahvistaa (esim. itse olen vain naisten ympäröimänä kasvanut varhaislapsuudessa), niin tällaiset syyt voivat osin selittää (?).