Vauva palstalle perustettava deittipalvelu!
Täällä on paljon sinkkumiehiä mutta myös paljon sinkkunaisia. Heille pitäisi antaa mahdollisuus kohdata reaalimaailmassakin. Tässä sinkkupalvelussa on kaksi osastoa. Toinen on aidosti sinkuille eli naimattomille ja lapsettomille. Toinen on yhäreille, velanaisille, parinvaihtajille, lesboille yms.
Kommentit (88)
Ei tarvita!
Ollaan jo naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Eivätkö velat ja lesbot ole "aidosti sinkkuja"? Itse ainakin olen.
Eivät ole vaimomateriaalia. Palvelu on kristittyjä heteromiehiä ja naisia varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät ole vaimomateriaalia. Palvelu on kristittyjä heteromiehiä ja naisia varten.
Anteeksi nyt vaan, koen itseni täydelliseksi vaimomateriaaliksi. Kuka tahansa nainen olisi onnekas, jos saisi minut vaimokseen!
Kyllä mutta palstarunkut tarvii sinne oman limbon missä ne voi keskenään huokaila ja syytellä muita omasta saamattomuudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä? Täällä olevat naiset vihaavat miehiä eikä halua olla miehien kanssa missää tekemisissä ellei siihen liity miehen rahojen siirtyminen naiselle
Niin no täällä miehet haluavat naisia joille siirtää rahansa... kuhan ei ole suomesta se nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä ei ole yhtään miestä josta edes olisi deittailemaan. Muutenhan he eivät olisi joka ilta täällä jankuttamassa.
Ei ole jäänyt deittailusta käteen kuin nippu kahviloiden ja ravintoloiden kuitteja.
No opettele sanomaan ei kuittia kiitos.
Eli seuraavat deittiryhmät:
-Suomimies ja thaikkunainen
-Suominainen ja Suominainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli palvelu olisi vain miehille, jotka voivat napata itselleen sopivan naisen. Miksi muuten puhuisit vain "vaimomateriaalista" ja sen puute on selitys miksi he eivät siellä olisi?
Ap:lla on outo logiikka. Onko aidompaa lapsetonta kuin vela?
Vierailija kirjoitti:
Jep ja me suominaiset aletaankin matkustamaan. Kokoonnutaan kahvilaan ja suunnitellaan matkaa. Jes!
Vierailija kirjoitti:
Täällä on yksi sinkku-muusu!
Nusu anna pusu!
Pera55 kirjoitti:
Minä olen aidosti sinkku
Tarkoitin kai aidosti r unkku?
Vierailija kirjoitti:
Tissit pitää näyttää
Etenkin miesten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep ja me suominaiset aletaankin matkustamaan. Kokoonnutaan kahvilaan ja suunnitellaan matkaa. Jes!
No jep. Naistenhan se pitää tehdä.
Kerran yritettiin palstamatkaa kilttisten kanssa laivalle, mutta ei ne saamarit pystyneet osallistumaan edes virtuaaliseen keskusteluun. Keskenämme saatiin lähteä.
Täältäkö kiltti poiku löytää niitä jännämiehiä? 🥹👉👈
Oon sinkku, vaikka mulla on vaimo. Aina salaseura kelpaa!
AP, Ei auta lääke joka on ottamatta!