Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vauva palstalle perustettava deittipalvelu!

Vierailija
03.06.2026 |

Täällä on paljon sinkkumiehiä mutta myös paljon sinkkunaisia. Heille pitäisi antaa mahdollisuus kohdata reaalimaailmassakin. Tässä sinkkupalvelussa on kaksi osastoa. Toinen on aidosti sinkuille eli naimattomille ja lapsettomille. Toinen on yhäreille, velanaisille, parinvaihtajille, lesboille yms.

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei täällä ole miehiä, jotka osaisi keskustella.

Täällä ei ylipäänsä ole miehiä, vaan molopääpersuja ja vinkuvia inkkeleitä.

Vierailija
82/88 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katso minä en keskustele kommareiden kanssa, olen toiminnan mies, ja voisin lähettää sinutkin pikku Anne Frankin johonkin sellaiseen virkistyspaikkaan toipumaan.

Ei mulla muuta.

Tässä tulikin hyvä esimerkki. 

Juu, ei ikinä seurustella noin törkeästi puhuvan miehen kanssa.

Eikö vosut haluakaan jänniksiä? Minä sentään yritän leikkiä sellaista.

Minä haluan! Kaikkia!

Lyyli-täti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvita!

Ollaan jo naimisissa.

Aina sitä yksi poikaystävä voisi lisäksi olla.

Vierailija
84/88 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katso minä en keskustele kommareiden kanssa, olen toiminnan mies, ja voisin lähettää sinutkin pikku Anne Frankin johonkin sellaiseen virkistyspaikkaan toipumaan.

Ei mulla muuta.

Tässä tulikin hyvä esimerkki. 

Juu, ei ikinä seurustella noin törkeästi puhuvan miehen kanssa.

Eikö vosut haluakaan jänniksiä? Minä sentään yritän leikkiä sellaista.

Minä haluan! Kaikkia!

Lyyli-täti

V*tun h...

Vierailija
85/88 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:lla on outo logiikka. Onko aidompaa lapsetonta kuin vela? 

Nainen joka ei halua ei lapsia ei ole oikea nainen vaan kieroutuneen itsekeskeisen luonteeen omaava.

Nainen, joka ei halua lapsia, on aivan yhtä normaali kuin se, joka ei halua. Ei lastenteko ole mikään naisen velvollisuus.

Arvosteletko samalla kiukulla myös miehiä, jotka eivät halua lapsia, vai ovatko naiset erityine kohteesi?

Lapsenteko on naiselle oikeus ja myös velvollisuus koska kyse on valtion huoltosuhteesta. Valtio myös käyttää verorahoja naisen ollessa lapsi jotta hän turvaisi huoltosuhteen terveyden. Nainen joka ei halua lapsia ei ole millään mittarilla normaali vaan minusta voidaan puhua itsekeskeisyyden persoonallisuushäiriöistä. Myös miehet jotka eivät halua lapsia ovat yhtä halveksittavia itsekeskeisessä hedonismissaan piehtaroijia.

Mitä se persoonallisuushäiriöinen persu siellä sönköttää? 🤣 

Normaalinaiselle tahaton lapsettomuus on koko elämän suurin suru. Luulen velojen luonnevian olevan sukua psykopatialle.

Minä taas en luule vaan tiedän että tekstisi on muhevaa paskaa.

Vierailija
86/88 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:lla on outo logiikka. Onko aidompaa lapsetonta kuin vela? 

Nainen joka ei halua ei lapsia ei ole oikea nainen vaan kieroutuneen itsekeskeisen luonteeen omaava.

Nainen, joka ei halua lapsia, on aivan yhtä normaali kuin se, joka ei halua. Ei lastenteko ole mikään naisen velvollisuus.

Arvosteletko samalla kiukulla myös miehiä, jotka eivät halua lapsia, vai ovatko naiset erityine kohteesi?

Lapsenteko on naiselle oikeus ja myös velvollisuus koska kyse on valtion huoltosuhteesta. Valtio myös käyttää verorahoja naisen ollessa lapsi jotta hän turvaisi huoltosuhteen terveyden. Nainen joka ei halua lapsia ei ole millään mittarilla normaali vaan minusta voidaan puhua itsekeskeisyyden persoonallisuushäiriöistä. Myös miehet jotka eivät halua lapsia ovat yhtä halveksittavia itsekeskeisessä hedonismissaan piehtaroijia.

Mitä se persoonallisuushäiriöinen persu siellä sönköttää? 🤣 

Normaalinaiselle tahaton lapsettomuus on koko elämän suurin suru. Luulen velojen luonnevian olevan sukua psykopatialle.

Et oikeasti ymmärrä tahattoman ja vapaaehtoisen lapsettomuuden eroa? 

Mitä et ymmärtänyt? Normaali nainen haluaa lapsia ja jos ei biologisen vian vuoksi voikaan saada niitä. On se hänelle suuri suru. 

Vela nainen on luonnehäiriöinen joka ei halua itsekeskeisyytensä vuoksi lapsia. Tälle kieroutuneelle naiselle lapsettomuus on ilo.

Tahattomasti lapsettomat miehet ovat varnasti niitä jotka parhaiten ymmärtävät. Biologisen vian vuoksi lapsia haluavan lapsettomaksi jääneen naisen tuskan ja surun. Vela naiset ovat paras esimerkki nykykulttuurin rappiosta ja itsekkyydestä 

Vierailija
87/88 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä ei ole yhtään miestä josta edes olisi deittailemaan. Muutenhan he eivät olisi joka ilta täällä jankuttamassa.

En mä deittailla haluakaan. Haluan sinulta ainoastaan persettä.

ja noille oma osasto myös...

No jos kerran perce on vaan mielessä niin nuo miehet voi ihan hyvin pariutua keskenään. Perce kuin perce.  Oma osasto niille, todellakin.

Vierailija
88/88 |
03.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ehkä olisi parempi perustaa av parituspalvelu, jossa av-mammat voisivat myydä itseään.

rahaa ne kuitenkin vain miehiltä haluavat

Ei teillä tuhkamunilla ole edes sitä rahaa.