Ihanaa kun tulee juhannus
Kommentit (578)
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa juhannusta kaikille, mökillä juhlitaan järven rannalla, ihan unelmaa on. Grillataan ja herkkuja pöydät notkuu. Kuoharit poksahtelee. Sauna ja olutta, jospa kävisi uimassakin saunomisen lomassa. Vastat tietty tuoksuu saunassa ihanasti. Radio raikaa ja tunnelma korkealla.
Se on vihta.
Vierailija kirjoitti:
Vasta se on.
Voihan vihtahousu ja vastamäki. Ikinä en muista, onko se vihta vai vasta, ehkä siksi en ruoski itseäni saunassa.
Vierailija kirjoitti:
Tietäsittepä paljonko varasin rahaa juhannuksen viettoon, niin joku varmaan kommentoisi jotain.ap
Mikse se meitä kiinnostaisi? Ei sulla kuitenkaan ole siihen varaa, oot PA-ap.
Vierailija kirjoitti:
Vasta se on.
"Ensin saunotaan ja sitten syödään vasta"
:D
Juhannuksena voin juhlia Suomen kesän ihanuutta. Joka toinen päivä satanut, joten luonto todella rehevä ja vihreä. Samoin juhlin jääkiekon mestaruutta, vaikka kai sekin oli monen mielestä turhaa. Hyvä mielihän ei ole suomalaiselle hyväksyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietäsittepä paljonko varasin rahaa juhannuksen viettoon, niin joku varmaan kommentoisi jotain.ap
Kyllä mä ihan hyvän juhannuksen saan .ap
Kivako muka ei voi olla ainakin nytten olet miettin ihan väärin kaikki :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä ihan hyvän juhannuksen saan .ap
Hyvää juhannusta.
Te ette kestäisi minuuttiakaan kaverittoman, yksinäisen, parisuhteettoman ja huonotuloisen miehen ahdistavaa kaupunkijuhannusta. Alkoholikaan ei maistu.
t. kokemusasiantuntija
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa juhannusta kaikille, mökillä juhlitaan järven rannalla, ihan unelmaa on. Grillataan ja herkkuja pöydät notkuu. Kuoharit poksahtelee. Sauna ja olutta, jospa kävisi uimassakin saunomisen lomassa. Vastat tietty tuoksuu saunassa ihanasti. Radio raikaa ja tunnelma korkealla.
Se on vihta.
Se on vasta tai vihta, molemmat ihan yhtä oikein. Vasta on Itä-ja keski-Suomessa ja vihta Länsi-ja Pohjois-Suomessa.
Vasta on tuore ja vihta kuiva, sanoohan sen kielikorvakin.
Eilen meni kauppaan 220 euroa.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenna illalla varmaan pääsen kauppaan. Tuskin on silloin enää ruuhkia.ap
Mitä palstalaiset tekevät tällä tiedolla?
Ei mitään, mutta tyhjänpäiväisillä kommenteilla Valis saa nostettua omaa aloitustaan ja käännettyä taas puheen itseensä. Vanha kikka.
Juhannus aloituksia on useita.
Vierailija kirjoitti:
Jotain viiniä pitää ostaa.
Mulla on punkkua jääkaapissa mutta taidan olla selvinpäin, en viitsi yksin juoda.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenna illalla varmaan pääsen kauppaan. Tuskin on silloin enää ruuhkia.ap
Mitä palstalaiset tekevät tällä tiedolla?
Ei mitään, mutta tyhjänpäiväisillä kommenteilla Valis saa nostettua omaa aloitustaan ja käännettyä taas puheen itseensä. Vanha kikka.
Juhannus aloituksia on useita.
Niin on. Eikä ne muut ole mun.ap
Eipä näissä juhannuksissa, jouluissa ja pääsiäisissä ole sen kummempaa juhlimista, hienoa tietysti on, että tulee ylimääräisiä vapaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain viiniä pitää ostaa.
Mulla on punkkua jääkaapissa mutta taidan olla selvinpäin, en viitsi yksin juoda.
Ei punkkua jääkaapissa säilytetä 🤯