Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa kun tulee juhannus

Vierailija
03.06.2026 |

Odotan sitä kovasti

Kommentit (406)

Vierailija
241/406 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö hahmota rahaa vai miksi suunnitelit ostavasi kalliin mekon? Et ostanut, mutta miksi ihmeessä edes suunnitella jotain, jonka tietää olevan mahdotonta?

Saa kai sitä haaveilla. Ei tietenkään näin perheellisenä ole siihen varaa.

Kyllä se aika varmalta suunnitelmalta jo vaikutti. Ja sinun perheesi elättää miehesi, ainakin suurimmalta osin. Lapselle on mies ostanut ainakin isommat hankinnat ja nyt se elättää teinin lisäksi erikseen vielä sinutkin. On sitä varaa ollut "pienituloisiksi" yllättävän paljonkin kaikenlaiseen, ainakin väittämäsi mukaan ( teinin kalliisiin joululahjoihin, synttäreihin meni joskus jopa 500€?, lisäksi paljut sun muut...). Sitten väität, että rahanne riittävät "perusarkeen"/ perusasioihin. Ei ihan perusarkea tuollainen tuhlailu tai sitten et ymmärrä, mitä sillä tarkoitetaan.

Vierailija
242/406 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä alan valmistautumaan juhannukseen.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/406 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä alan valmistautumaan juhannukseen.ap

Viikkoko siinä menee? 

Vierailija
244/406 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla ap, mitään harrastuksia tms. joiden avulla se arkikin tuntuisi kivalta? Ettei aina odota pelkkää juhlimista ja masennu ihan täysin siinä arjessa. Miksi arki ylipäänsä on niin kamalaa, kuin täällä olet kertonut? 

Siksi kun en pääse mihinkään.  Toki voisin autolla ajaa, mutta onko se järkevää huimauskohtausten takia? Taksin saaminen on hankalaa ja maksaa, niin sitäkään ei viitsi käyttää. Voihan sitä täällä kotona toki jotain harrastaa mm lukea kirjoja tai maalata, leipoa tms.ap

Mä olen jo vuosia sitten ehdottanut sulle, että hankkisit sellaisen kolmipyörän, millä voisit pyöräillä kauppaan ja kylille. Saisit liikuntaa, raitista ilmaa, etkä olisi riippuvainen kyydeistä. Tämä, kuten kaikki muutkin ehdotukset sun elämäsi kohentamiseen, sä aina hylkäät saman tien. Mikään ei koskaan kelpaa, koska sä haluat vain marinoitua liemissäsi ja jatkaa uhriutumistasi.

Ne on aika kalliita.

Ota rahat siihen sun eutanasia-tililtä. Hyvin riittää ja jää vielä jäljellekin.

Ei mulla enää rahaa ole.

Jaa? Pari päivää sitten olit vielä ostamassa yli 100€ mekkoa, ihan siitä vaan, että jos jossain tulisi tänä kesänä käytyä. Nyt ei ole sitten taas yhtäään rahaa. Eutanasiatililläkin oli vielä muutama viikko sitten toista tonnia. 

Tajuatko sä yhtään, kuinka pöpi sä oot?

No sittenhän mä pääsen eläkkeelle. 

Mutta sähän olet JO eläkkeellä! Tai niin väitit jo vuosia sitten.

Valis on aikamoinen valehtelija.

Vierailija
245/406 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattivalittaja ei saakaan mieleisiään kommentteja ja liukenee paikalta...Pian poistuu myös ketju.

Vierailija
246/406 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla ap, mitään harrastuksia tms. joiden avulla se arkikin tuntuisi kivalta? Ettei aina odota pelkkää juhlimista ja masennu ihan täysin siinä arjessa. Miksi arki ylipäänsä on niin kamalaa, kuin täällä olet kertonut? 

Siksi kun en pääse mihinkään.  Toki voisin autolla ajaa, mutta onko se järkevää huimauskohtausten takia? Taksin saaminen on hankalaa ja maksaa, niin sitäkään ei viitsi käyttää. Voihan sitä täällä kotona toki jotain harrastaa mm lukea kirjoja tai maalata, leipoa tms.ap

Mä olen jo vuosia sitten ehdottanut sulle, että hankkisit sellaisen kolmipyörän, millä voisit pyöräillä kauppaan ja kylille. Saisit liikuntaa, raitista ilmaa, etkä olisi riippuvainen kyydeistä. Tämä, kuten kaikki muutkin ehdotukset sun elämäsi kohentamiseen, sä aina hylkäät saman tien. Mikään ei koskaan kelpaa, koska sä haluat vain marinoitua liemissäsi ja jatkaa uhriutumistasi.

Ne on aika kalliita.

Ei mulla enää rahaa ole.

Jaa? Pari päivää sitten olit vielä ostamassa yli 100€ mekkoa, ihan siitä vaan, että jos jossain tulisi tänä kesänä käytyä. Nyt ei ole sitten taas yhtäään rahaa. Eutanasiatililläkin oli vielä muutama viikko sitten toista tonnia. 

Miksi ihmeessä aikuinen ihminen tekee jotain tällaista? Vuosia.

Vierailija
247/406 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan usko, että valittaja oikeasti lähtee juhannuksena kotoaan? Kuhan lämpimikseen höpöttelee.

Vierailija
248/406 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne on aika kalliita.

Ei mulla enää rahaa ole.

Liikaa aikaa, ei kavereita. Jos valiksella olisi juttuseuraa, niin jäisi palstailu ja huomion hakeminen vähemmälle.

Vierailija
249/406 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan usko, että valittaja oikeasti lähtee juhannuksena kotoaan? Kuhan lämpimikseen höpöttelee.

Ja vielä, että mies maksaisi juhlimisen? Sama mies, joka aiemmin ei ole pitänyt siitä, että Valis kävisi yksin jossain juhlimassa tai joisi alkoholia edes kotona. Vai miten se menikään? Aivan yllättäen Valis ei välitä yhtään, mitä mies asiasta ajattelee tai sanoo. Nämäkin asiat ovat muuttuneet nopeammin, kuin kissa sanoo mauuu! Eivätkä ole ainoita asioita, jotka muuttuvat alta sekunnin. Ihmekös tuo, ettei sitten enää millään muista mitä on tullut tänne kerrottua😄

Vierailija
250/406 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne on aika kalliita.

Ei mulla enää rahaa ole.

Liikaa aikaa, ei kavereita. Jos valiksella olisi juttuseuraa, niin jäisi palstailu ja huomion hakeminen vähemmälle.

Mahtaisko se puhua niille kavereillekaan totta? Jokin taipumus/ häiriö tms. sepitellä omiaan? Harmi vaan, kun sellaisesta pakkaa jäämään kiinni. Tai siis omalle kohdalleen harmi.

Vierailija
251/406 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan se Allu- ketjukin Valiksen? Se, missä ihmetteli kuinka "erityisaikuismiehet" haluavat naisen. Valishan on aiemminkin höpissyt tästä "erityisaikuudesta" palstalla. Mietiskellyt ja kysellyt, onko hän "erityisaikuinen"?

Vierailija
252/406 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi päivä muiden joukossa,ei sen kummempaa.

Vierailija
253/406 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kotonakin voi viettää mukavaa juhannusta. 

Vierailija
254/406 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole kivaa.

Vierailija
255/406 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä kivaa. Juhannusruuat on parhaita ja kesän valo, kukat, vehreys.

Vierailija
256/406 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä kivaa. Juhannusruuat on parhaita ja kesän valo, kukat, vehreys.

Niin on.

Vierailija
257/406 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää tekin juhannuksena bilettämään 

Vierailija
258/406 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole kivaa.

Sinäkö päätät, mikä on kenenkin mielestä kivaa? 

Vierailija
259/406 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bilettäminen ja ihmisten örveltäminen on ihan hemmetin rasittavaa pelkästään ajatuksen tasolla. 

Vierailija
260/406 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bilettäminen ja ihmisten örveltäminen on ihan hemmetin rasittavaa pelkästään ajatuksen tasolla. 

Minusta ei ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän