Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanaa kun tulee juhannus

Vierailija
03.06.2026 |

Odotan sitä kovasti

Kommentit (409)

Vierailija
221/409 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kevään aikana talousasiat muuttuneet. En mä enempää kerro.ap

Vierailija
222/409 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kevään aikana talousasiat muuttuneet. En mä enempää kerro.ap

Just sanoit, ettei ole rahaa. Eikö se ole talousasioista kertomista? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/409 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan sinulla on olla rahaa! Haaveilit ostavasi viiniä, kalliin mekon ja nyt aiot mennä jonnekin, oletettavasti maksulliseen paikkaan kuuntelemaan musiikkia? Ja hyvä toki, jos on rahaa mutta silloin ei voi väittää, etteikö sitä olisi. Se on valehtelua, ymmärrätkö?

Vierailija
224/409 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakkohan sinulla on olla rahaa! Haaveilit ostavasi viiniä, kalliin mekon ja nyt aiot mennä jonnekin, oletettavasti maksulliseen paikkaan kuuntelemaan musiikkia? Ja hyvä toki, jos on rahaa mutta silloin ei voi väittää, etteikö sitä olisi. Se on valehtelua, ymmärrätkö?

No mä päätin pitää vanhan mekkoni, en siis osta mitään uutta mekkoa ja mies ystävällisesti suostuu ostamaan viinin ja maksamaan illan.ap

Vierailija
225/409 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo näin on mielensäpahoittajilla oma jono,menkää itkemään suomen säätä, sääskiä kalleutta , kusipääihmisiä eli siis teitä, koittakaa pärjätä.

Vierailija
226/409 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahajutut tuntuu kiinnostavan.

Vierailija
227/409 |
12.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta kertaa tätäkin pitää hokea, kuin papukaija? Ja kuten sanottu, ihan ITSE olet niitä tänne tuutannut. Ei hyvää päivää! Eikö se kerro siitä, että haluat niille jotain huomiota? Taisi olla myös joskus joku aloitus, jossa oli ihan aiheena raha. Mutta eihän kohdallasi ikinä tiedä, haluatko jostakin keskustella vai et. Ihan kaikki tosin on ensin näin ja sitten ihan tuosta vaan ihan toisin! Toki mieltään saa muuttaa, mutta onhan se nyt vähintään hieman erikoista, jos muuttaa mieltään ihan epätodellisen äkkiä. Ja tekee tällaista vielä vuosikaudet.

Vierailija
228/409 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka monta kertaa tätäkin pitää hokea, kuin papukaija? Ja kuten sanottu, ihan ITSE olet niitä tänne tuutannut. Ei hyvää päivää! Eikö se kerro siitä, että haluat niille jotain huomiota? Taisi olla myös joskus joku aloitus, jossa oli ihan aiheena raha. Mutta eihän kohdallasi ikinä tiedä, haluatko jostakin keskustella vai et. Ihan kaikki tosin on ensin näin ja sitten ihan tuosta vaan ihan toisin! Toki mieltään saa muuttaa, mutta onhan se nyt vähintään hieman erikoista, jos muuttaa mieltään ihan epätodellisen äkkiä. Ja tekee tällaista vielä vuosikaudet.

No täällä ei tunnuta sitä tajuavan että tilanteet muuttuu. Mun rahajutut on muuttuneet tosi paljon tämän kevään aikana.ap

Vierailija
229/409 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi olkoon sitä örvellystä vitunhuudantaa... Kuuluu korpeen asti ;(

Vierailija
230/409 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahajutut ovat muuttuneet kevään aikana ja silti vielä sen jälkeen kerroit, mitä aiot ostaa. Eli muuttuvat nopeammin, kuin sää. Ja ensin kerrot raha- asioistasi, mutta samalla ilmoitat, että et kerro. 

Vierailija
231/409 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä eläke- asia? Kun Valis aina odottaa, että pääsisi eläkkeelle. Sitten täältä löytyy ainakin yksi ketju, jossa kertoo saavansa pientä eläkettä ( Ketju, jossa puhutaan kotiäitiydestä). Että onko nyt eläkkeellä vai ei, onko ollut välillä jonkinlaisella eläkkeellä, onko tuo edes mahdollista? Olla eläkkeellä ja jostain syystä palata työelämään? Todella, todella omituista.

Vierailija
232/409 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas jää moni kiltti ja kunnollinen mies yksin kotiin tänäkin juhannuksena kun ei naisille kelpaa...

Häh? Mitä tekemistä on juhannuksella ja naisilla. Uskonnollinen juhla varmasti löytyy jotain hartaushetkiä jostain. Sinne vaan rukoilemaan. Ei kannata kotona murjottaa.

Vierailija
233/409 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kohta on taas öisin pimeää.

Vierailija
234/409 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole rahaa, niin mieskö sitten elättää? 

Vierailija
235/409 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hieman eri asia sanoa, että on vähän rahaa, kuin ettei sitä ole lainkaan. 

Vierailija
236/409 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole rahaa, niin mieskö sitten elättää? 

Niin.

Vierailija
237/409 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ole ollut eläkkeellä jo vuosia, kun olet aiemmin kertonut saavasi pientä eläkettä? 

Vierailija
238/409 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö hahmota rahaa vai miksi suunnitelit ostavasi kalliin mekon? Et ostanut, mutta miksi ihmeessä edes suunnitella jotain, jonka tietää olevan mahdotonta?

Vierailija
239/409 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö hahmota rahaa vai miksi suunnitelit ostavasi kalliin mekon? Et ostanut, mutta miksi ihmeessä edes suunnitella jotain, jonka tietää olevan mahdotonta?

Saa kai sitä haaveilla. Ei tietenkään näin perheellisenä ole siihen varaa.

Vierailija
240/409 |
13.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla ap, mitään harrastuksia tms. joiden avulla se arkikin tuntuisi kivalta? Ettei aina odota pelkkää juhlimista ja masennu ihan täysin siinä arjessa. Miksi arki ylipäänsä on niin kamalaa, kuin täällä olet kertonut? 

Siksi kun en pääse mihinkään.  Toki voisin autolla ajaa, mutta onko se järkevää huimauskohtausten takia? Taksin saaminen on hankalaa ja maksaa, niin sitäkään ei viitsi käyttää. Voihan sitä täällä kotona toki jotain harrastaa mm lukea kirjoja tai maalata, leipoa tms.ap

Mä olen jo vuosia sitten ehdottanut sulle, että hankkisit sellaisen kolmipyörän, millä voisit pyöräillä kauppaan ja kylille. Saisit liikuntaa, raitista ilmaa, etkä olisi riippuvainen kyydeistä. Tämä, kuten kaikki muutkin ehdotukset sun elämäsi kohentamiseen, sä aina hylkäät saman tien. Mikään ei koskaan kelpaa, koska sä haluat vain marinoitua liemissäsi ja jatkaa uhriutumistasi.

Ne on aika kalliita.

Ota rahat siihen sun eutanasia-tililtä. Hyvin riittää ja jää vielä jäljellekin.

Ei mulla enää rahaa ole.

Jaa? Pari päivää sitten olit vielä ostamassa yli 100€ mekkoa, ihan siitä vaan, että jos jossain tulisi tänä kesänä käytyä. Nyt ei ole sitten taas yhtäään rahaa. Eutanasiatililläkin oli vielä muutama viikko sitten toista tonnia. 

Tajuatko sä yhtään, kuinka pöpi sä oot?

No sittenhän mä pääsen eläkkeelle. 

Mutta sähän olet JO eläkkeellä! Tai niin väitit jo vuosia sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan