Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset! Olisitteko mieluummin 150cm, vai 180cm pitkiä?

Vierailija
03.06.2026 |

Siis maximipituus. Ja minkä takia?

Kommentit (322)

Vierailija
301/322 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

150cm. Pätkät elää pidempään.

Vierailija
302/322 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähänkö olisi kätevää, että ihminen voisi olla omanpituisensa, ja tarvittaessa venyä 30 senttiä pidemmäksi tai kutistua 30cm lyhyemmäksi..

Ei ole koskaan tullut tarvetta kummallekaan :D Ei ylipäätään ole tullut koskaan eteen tilannetta, jossa haluaisin olla lyhyempi tai pidempi.

No, joissain tilaisuuksissa en halua herättää ylimääräistä huomiota, joten valitsen matalammat korot kuin muutoin valitsisin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/322 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

180 cm, jotta yltäisin ottamaan tavaroita ylähyllyltä ja siivoamaan myös kaapin päälliset. Olisi myös pidemmät käsivarret, joten olisi helpompi kantaa isoja tavarakuormia. 

-165 cm

Sitä varten on miehiä ja tuoleja!

Vierailija
304/322 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin lyhyet miehet ja pitkät naiset jää ilman kun pitkät miehet haluaa sen taskuvenuksen.

Tämän oon huomannut, että moni 190cm mies on ollut ihastunut minuun. Itse siis olen vähän päälle 150cm. Mutta miksei pitkät naiset ja lyhyet miehet ota sitten toisiaan?

Vierailija
305/322 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin lyhyet miehet ja pitkät naiset jää ilman kun pitkät miehet haluaa sen taskuvenuksen.

Tämän oon huomannut, että moni 190cm mies on ollut ihastunut minuun. Itse siis olen vähän päälle 150cm. Mutta miksei pitkät naiset ja lyhyet miehet ota sitten toisiaan?

Miksi luulet, että ne ihastuvat vain sinuun? Eihän tuo liity pituuteen. Yhtälailla minuunkin on ollut ihastunut moni 190cm mies, ja on nytkin. 

Ei kai nuo asiat ole mitenkään joko/tai. Toiset pariutuu 40cm lyhyemmän kanssa, toiset vain 10-20cm lyhyemmän.. 

Vierailija
306/322 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi luulet, että ne ihastuvat vain sinuun? Eihän tuo liity pituuteen. Yhtälailla minuunkin on ollut ihastunut moni 190cm mies, ja on nytkin. 

Ei kai nuo asiat ole mitenkään joko/tai. Toiset pariutuu 40cm lyhyemmän kanssa, toiset vain 10-20cm lyhyemmän.. 

Mistä sinä tiedät mihin se noiden miesten ihastus on liittynyt..?

Vierailija
307/322 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä tiedät mihin se noiden miesten ihastus on liittynyt..?

Enhän minä tiedäkään, mutta tuo, että "monet 190cm miehet ovat ihastuneet minuun" ei liity pituuteen, kun vastaava kokemus on monilla ei-lyhyilläkin.

Tai joo, voihan se juuri hänen kohdalla liittyä - jos pituus on hänessä erityisen kiinnostavaa yli kaiken muun; kasvojen, persoonan, tavan olla olemassa jne.. mutta ei se sitä tarkoita, että 190cm miehet ihastuisivat yleisesti vain lyhyisiin. Kyllä niistä monet ihastuu kaiken pituisiin naisiin.

Vierailija
308/322 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä muuten liity vehkeen kokokaan aina pituuteen :D

173cm miehellä oli selvästi isompi, kuin nykyisellä 190 senttisellä. 

Vierailija
309/322 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

''180 cm ja 80 kg nainen on normaalipainoinen, siitä minä sen keksin. Kummallista inttämistä että paino ja pituus ei vaikuttaisi seksiin. Vaikuttahan se urheilulajeihinkin. Eri lajeissa on erilaiset ruumiinrakenteet hyviä. Jos pariskunnalla on painoa tuntuvasti enemmän niin tietenkin jotkut Ikean huonekalut voivat olla vaarassa. En minä ainakaan uskaltaisi paiskata jotain amatzonia kiihkoissani jollekin Ikean keittiönpöydälle. Pieni, notkea, vahva nainen jolla on vielä aerobista jaksamista on jokaisen unelma. Jaksaa kyykätä vaikka.''

Ikean pöydät ovat muutenkin nykyään niin huteria ja kiikeriä, että voisivat romahtaa kovin pienestäkin painosta. Pöydälle paiskaaminen ei kyllä kuulosta kovin nautinnolliselta naisen näkökulmasta, enemmänkin väkivaltafetissiltä.

Vierailija
310/322 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituudelleen ei kukaan ei voi mitään. Pölhö ap. 

Vierailija
311/322 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pituudelleen ei kukaan ei voi mitään. Pölhö ap. 

Lopeta. 

Olet vastenmielinen ja inha. 

Vierailija
312/322 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut on joskus mitattu 190 cm nykyään 188cm olen siis nainen. En kyllä milliäkään antaisi pois. Ainoa miinus, että ruokaan menee paljon rahaa ja lentokoneessa ahdasta. Muuta huonoa en keksi. No kengänkoko on 44 että se tietty rajoittaa.

Vierailija
313/322 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähänkö olisi kätevää, että ihminen voisi olla omanpituisensa, ja tarvittaessa venyä 30 senttiä pidemmäksi tai kutistua 30cm lyhyemmäksi..

Ei ole koskaan tullut tarvetta kummallekaan :D Ei ylipäätään ole tullut koskaan eteen tilannetta, jossa haluaisin olla lyhyempi tai pidempi.

No, joissain tilaisuuksissa en halua herättää ylimääräistä huomiota, joten valitsen matalammat korot kuin muutoin valitsisin. 

Olen 160cm ja olisin välillä mieluusti pidempi, jotta yltäisin ylähyllyille.

Vierailija
314/322 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on noin iso pituusero, on vaikea pussailla ja harrastaa seksiä.

Vierailija
315/322 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 160cm ja olisin välillä mieluusti pidempi, jotta yltäisin ylähyllyille.

Jakkara auttaa, jos toista ihmistä auttamassa ei ole. Tuskin sinäkään kuitenkaan 30cm lyhentymistä tarvisit mihinkään?

Vierailija
316/322 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

150. Miehet ovat palvelualttiimpia lyhyemmälle naiselle. Lyhyenä naisena voin hyötyä heistä enemmän kuin pitkänä.

Minä pärjään mielummin itse itsenäisenä naisena olematta riippuvainen kenenkään avusta. Se on todellista vapautta. Ei tarvitse olla kerjäämässä ja odottelemassa kenenkään apua. En muutenkaan halua käyttää ihmisiä hyväkseni.

En halua perustaa elämääni muiden auttamishaluun.

Ai, minä otan mielelläni vastaan palvelua ja lisää suosittelijoita CV:hen.

4200€/brutto.

Vierailija
317/322 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

150. Miehet ovat palvelualttiimpia lyhyemmälle naiselle. Lyhyenä naisena voin hyötyä heistä enemmän kuin pitkänä.

Minä pärjään mielummin itse itsenäisenä naisena olematta riippuvainen kenenkään avusta. Se on todellista vapautta. Ei tarvitse olla kerjäämässä ja odottelemassa kenenkään apua. En muutenkaan halua käyttää ihmisiä hyväkseni.

4200€/brutto.

Eihän toi ole paljon. Mun tuntemat pitkät naiset tienaa 6000-8500e/kk.

Vierailija
318/322 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

4200€/brutto.

No netto on noissa sama kuitenkin. Toiset vaan maksaa suurempaa eläkemaksuja vieraille eläkeläisille kuin toiset. Sijoitusasunnosta saan 850€/kk kyllä. Ei velkaa.

Vierailija
319/322 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

4200€/brutto.

No netto on noissa sama kuitenkin. Toiset vaan maksaa suurempaa eläkemaksuja vieraille eläkeläisille kuin toiset. Sijoitusasunnosta saan 850€/kk kyllä. Ei velkaa.

Siis miten saat 8500e/kk saman neton kuin 4200e/kk? 

Vierailija
320/322 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä painolla 180 cm, mutta ei taitaisi sekään riittää... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan