Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En käsitä naisia, jotka antaa tuuhean poskinukan vaan rehottaa naamassa

Vierailija
02.06.2026 |

Näyttää ihan kauhealta.

Kommentit (115)

Vierailija
101/115 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vermossakin näkee sileämpiä turpia ja sääriä. Hommatkaa nyt lopultakin edes kertakäyttöterä. 

Niin just, helvetin pulisonkiset haahkat🤣

Mikä sinä sintti luulet olevasi puuttumaan toisten pulisonkeihin?

Vierailija
102/115 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä annan rehoittaa monen muunkin paikan, haluatko yksityiskohtia, kuvia?

Niin minäkin, mutta kasvojen ulkonäön pidän silti aina siistinä.

Ap

Ahaa, eli olet itse tällainen naamakarvainen nainen? Ja ulkoistat itseinhosi tällä avauksella? Vain otettu lääke auttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/115 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Mä uskon, ettet sä käsitä paljon mitään muutakaan. Teet sen ainoan mahdollisen palveluksen, kun pysyt kaukana muista ihmisistä, etkä varsinkaan tunge ketään niin lähelle, että pystyisit mitään nukkaa hänen poskellaan näkemään.

Jos aloitus kuormittaa ja aiheuttaa tuollaisen reaktion, sitä ei kannata klikata eikä ainakaan kommentoida.

- Terapeuttisi

Miksi tällainen aloitus pitää tehdä alun alkaenkaan?

sivusta

Vierailija
104/115 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Niin pitävät useimmat muutkin. Joko sinä olet joku pervo, joka tulee suurennuslasilla tuijottamaan toisten ihohuokosia tai sitten sinulla on joku haukan näkö. Muuten et jaksaisi valittaa olemattoman pienistä karvoista tai nukasta jonkun naamassa.

Vierailija
105/115 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ahaa, eli olet itse tällainen naamakarvainen nainen? Ja ulkoistat itseinhosi tällä avauksella? Vain otettu lääke auttaa.

Kaikki naiset on "naamakarvaisia". Itselläni ei mitään megatuuheaa karvaa kasva, mutta ajan sen silti pois suunnilleen kerran viikossa. Varsinkin ruskettunutta ihoa vasten sellainen vaalea pörrö on ihan kauhean näköinen.

Ap

Vierailija
106/115 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt oliko 100v naisen  nukka kasvot.Eihän niitä karvoja mitä on  nukkua poisiaan saa ,ne voi alkaa kasvaa paksumpana ja tuuheanpana tummana..Mitä sitten voi tehdä?jatkuva sheivaus.Eikö nuo asiat ole aika hklökoht.asiota toisten kasvot.Jos et tykkää mee metsään susia laskemaan 

Vierailija
107/115 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kaikki naiset on "naamakarvaisia". Itselläni ei mitään megatuuheaa karvaa kasva, mutta ajan sen silti pois suunnilleen kerran viikossa. Varsinkin ruskettunutta ihoa vasten sellainen vaalea pörrö on ihan kauhean näköinen.

Ap

Ihminen on aina "naamakarvainen", koska ihmisen ihossa on ihan luonnostaan ihokarvoja. Naisilla ne kuitenkin ovat keskimäärin huomaamattomampia kuin miehillä. Jos sinulla on tarve ajaa omiasi pois viikoittain, niin ole hyvä vain. Mutta useimmilla muilla naisilla ei ole samaa tarvetta. Kyse on nyt enemmän sinun omista neurooseistasi, joiden varjolla yrität saada myös muut naiset ajelemaan itseään enemmän kuin olisi tarpeen. Ihan selvällä enemmistöllä naisista ne naamakarvat eivät näy niin hyvin kuin luulet, eikä niitä ole tarvetta olla ajamassa. Sinä ihan itse kiinnität tarpeettomasti huomiota yksityiskohtiin, joilla on väliä vain sinulle. Opettele mieluummin elämään sen kanssa että suurinta osaa naisista ei karvat haittaa ja keskity vain omiisi.

Vierailija
108/115 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt oliko 100v naisen  nukka kasvot.Eihän niitä karvoja mitä on  nukkua poisiaan saa ,ne voi alkaa kasvaa paksumpana ja tuuheanpana tummana..Mitä sitten voi tehdä?jatkuva sheivaus.Eikö nuo asiat ole aika hklökoht.asiota toisten kasvot.Jos et tykkää mee metsään susia laskemaan 

Uskooko joku vielä 2026, että sheivaaminen paksuntaa ja tummentaa karvoja? :D

Vierailija
109/115 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan ne karvat naamassa ihan järkyttäviä. Mikä ihme siinä on että ei voi siihen peiliin katsoa.

Joillakin voi vaikka olla ihan oikeitakin ongelmia, tai jotain tärkeämpiä asioita mietittävänä.

Vierailija
110/115 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ihminen on aina "naamakarvainen", koska ihmisen ihossa on ihan luonnostaan ihokarvoja. Naisilla ne kuitenkin ovat keskimäärin huomaamattomampia kuin miehillä. Jos sinulla on tarve ajaa omiasi pois viikoittain, niin ole hyvä vain. Mutta useimmilla muilla naisilla ei ole samaa tarvetta. Kyse on nyt enemmän sinun omista neurooseistasi, joiden varjolla yrität saada myös muut naiset ajelemaan itseään enemmän kuin olisi tarpeen. Ihan selvällä enemmistöllä naisista ne naamakarvat eivät näy niin hyvin kuin luulet, eikä niitä ole tarvetta olla ajamassa. Sinä ihan itse kiinnität tarpeettomasti huomiota yksityiskohtiin, joilla on väliä vain sinulle. Opettele mieluummin elämään sen kanssa että suurinta osaa naisista ei karvat haittaa ja keskity vain omiisi.

Otsikossa puhuttiin tuuheista naamakarvoista, ei suinkaan mistään huomaamattomasta kasvustosta.

Ap

Vierailija
111/115 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin tulla tänne kauhistuttamaan miehiä, että en minä aja säärikarvojakaan kuin pari kertaa vuodessa jos laitan mekon juhliin.

Vierailija
112/115 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä voin tulla tänne kauhistuttamaan miehiä, että en minä aja säärikarvojakaan kuin pari kertaa vuodessa jos laitan mekon juhliin.

Ap on nainen.

Vierailija
113/115 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Mä uskon, ettet sä käsitä paljon mitään muutakaan. Teet sen ainoan mahdollisen palveluksen, kun pysyt kaukana muista ihmisistä, etkä varsinkaan tunge ketään niin lähelle, että pystyisit mitään nukkaa hänen poskellaan näkemään.

Eipä tarvitse mennä erityisen lähelle nähdäkseen tuollaisen kasvuston.

Ap

Mun poskinukka onnistu mun oma asia. Se ei kuulu sulle pätkääkään. Kato muualle jos et käsitä mun nukkaisia poskia. 

Vierailija
114/115 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä siitä tulee vahva WTF? (mitä vittua?) fiilis, kun joskus näkee naisia, jolla selvät viiksikarvat tai partakarvat. Harvinaisia onneksi ovat.

Vierailija
115/115 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi niitä kakkaisia perskarvoja naisilla, yöks!

Onko ne miehen tapauksessa yhtään sen parempia? Miksi vain naisten kohdalla pitää valittaa?

Naiset eivät ikinä tee alapesua. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän