Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En käsitä naisia, jotka antaa tuuhean poskinukan vaan rehottaa naamassa

Vierailija
02.06.2026 |

Näyttää ihan kauhealta.

Kommentit (148)

Vierailija
121/148 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä annan rehoittaa monen muunkin paikan, haluatko yksityiskohtia, kuvia?

Niin minäkin, mutta kasvojen ulkonäön pidän silti aina siistinä.

Ap

Ahaa, eli olet itse tällainen naamakarvainen nainen? Ja ulkoistat itseinhosi tällä avauksella? Vain otettu lääke auttaa.

Kaikki naiset on "naamakarvaisia". Itselläni ei mitään megatuuheaa karvaa kasva, mutta ajan sen silti pois suunnilleen kerran viikossa. Varsinkin ruskettunutta ihoa vasten sellainen vaalea pörrö on ihan kauhean näköinen.

Ap

Ihminen on aina "naamakarvainen", koska ihmisen ihossa on ihan luonnostaan ihokarvoja. Naisilla ne kuitenkin ovat keskimäärin huomaamattomampia kuin miehillä. Jos sinulla on tarve ajaa omiasi pois viikoittain, niin ole hyvä vain. Mutta useimmilla muilla naisilla ei ole samaa tarvetta. Kyse on nyt enemmän sinun omista neurooseistasi, joiden varjolla yrität saada myös muut naiset ajelemaan itseään enemmän kuin olisi tarpeen. Ihan selvällä enemmistöllä naisista ne naamakarvat eivät näy niin hyvin kuin luulet, eikä niitä ole tarvetta olla ajamassa. Sinä ihan itse kiinnität tarpeettomasti huomiota yksityiskohtiin, joilla on väliä vain sinulle. Opettele mieluummin elämään sen kanssa että suurinta osaa naisista ei karvat haittaa ja keskity vain omiisi.

Otsikossa puhuttiin tuuheista naamakarvoista, ei suinkaan mistään huomaamattomasta kasvustosta.

Ap

No miten monia niin tuuheita naamakarvoja muka oikeasti näet naisilla? Et kovinkaan monilla, ellet mene iholle asti katsomaan ja vaikka näkisitkin, niin millä perusteella on sinun asiasi puuttua niihin? Jos ne eivät kantajaansa häiritse mitenkään niin sitten älä puutu niihin. Ne eivät kuulu sinulle eikä kukaan kaipaa sinun mielipidettäsi niistä. Useimmilla on paljon muitakin asioita kuin karvat naamassa.

Vierailija
122/148 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin sanoa, että Aspa-hommissa on välillä vaikeaa hoitaa työtään, kun on hyvin karvainen naisen naama vastassa. Kun miehetkin sheivaa, niin miksei naiset siisti itseään ennen kuin lähtevät kylille? Siinä vaan on se, että muiden ihmisten huomio keskittyy sitten vääriin asioihin. Halusitte tai ette. Ja olen todellakin pahoillani, mutten voi sille mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/148 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä siitä tulee vahva WTF? (mitä vittua?) fiilis, kun joskus näkee naisia, jolla selvät viiksikarvat tai partakarvat. Harvinaisia onneksi ovat.

No voi voi, sitten tulee. Katso pois päin jos noin häiritsee.

Vierailija
124/148 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi niitä kakkaisia perskarvoja naisilla, yöks!

Onko ne miehen tapauksessa yhtään sen parempia? Miksi vain naisten kohdalla pitää valittaa?

Naiset eivät ikinä tee alapesua. 

Ja väitteesi perustuu mihin? Naiset myös pesevät itseään, mutta koko ulina nimenomaan naisten karvoista on vain seksististä puuttumista naisten olemukseen.

Vierailija
125/148 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä voin tulla tänne kauhistuttamaan miehiä, että en minä aja säärikarvojakaan kuin pari kertaa vuodessa jos laitan mekon juhliin.

Ap on nainen.

Ap on typerys, joka puuttuu asioihin vaikka ne eivät hänelle kuulu.

Vierailija
126/148 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painu helvettiin, ap! Suomalaisen naisen poskinukka on vaaleaa, hentoa ja tuntuu ihanalta sormenpäissä. M35

Vierailija
127/148 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka päivä tämä tyyppi avautuu asioista, joita hän ei käsitä. Niitä vaikuttaa olevan rajattomasti. 

Olisi Ap:lle paljon helpompaa mainita MITÄ hän tajuaa/ymmärtää?! 
Se lista tulisi olemaan erittäin lyhyt 😂🤣😂

Vierailija
128/148 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on paksu poskinukka ja vähän viiksiäkin. Harmi kun mua ei vain yhtään kiinnosta, mitä muut ulkonäöstäni ajattelevat. Teen asiantuntijatyötä ja tienaan hyvin, niin ei ole esimerkiksi toimeentulo ulkonäöstä kiinni. Suosittelen muillekin tätä, upea ulkonäkö ei kenelläkään kauhean pitkälle kanna 🙂

Upea ulkonäkö ja tienaaminen eivät myöskään sulje toisiaan pois. Vai meinaatko, että menetät työpaikkasi sillä hetkellä, kun sheivaat naamasi?

Ap

Eivät sulje, mutta katsos kun me kaikki emme ole yhtä neuroottisia ulkonäön suhteen kuin sinä. Sinua voi häiritä karvat naamassa, mutta monia muita ei voisi vähempää kiinnostaa.

ohis

Vierailija
129/148 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on p o r n o addikti.

Vierailija
130/148 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin sanoa, että Aspa-hommissa on välillä vaikeaa hoitaa työtään, kun on hyvin karvainen naisen naama vastassa. Kun miehetkin sheivaa, niin miksei naiset siisti itseään ennen kuin lähtevät kylille? Siinä vaan on se, että muiden ihmisten huomio keskittyy sitten vääriin asioihin. Halusitte tai ette. Ja olen todellakin pahoillani, mutten voi sille mitään.

Voin sanoa, että todella paska olet työssäsi, jos muutama haiven naisen leuassa meinaa saada sinut tolaltasi. Useimpia muita ei todellakaan kiinnosta.

Vierailija
131/148 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajakaa miehet ensin ne onnettomat häpyhaivenet leuasta. Naurettavan näköistä, kun ei ees kunnon parta kasva 🤣

Minä ajelen leuan päivittäin, koska jo vuorokaudessa on kasvanut oikein kunnon sänki. Ei tulisi kuitenkaan mieleenkään alkaa vaimolle motkottaa parista lähes läpinäkyvästä haivenesta poskissaan.

M46

Vierailija
132/148 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihotautilääkäri:

"Karvojen ajelu tai epilointi eivät mitenkään järkevästi kuori ihon pintaa, vaan ennemminkin altistavat karvatuppien tulehduksille, joista voi pahimmillaan jäädä arpia kasvoille."

Vierailija
133/148 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka usein siellä kaupassa näet parrakkaita naisia oikein?? 😂

Vierailija
134/148 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihotautilääkäri:

"Karvojen ajelu tai epilointi eivät mitenkään järkevästi kuori ihon pintaa, vaan ennemminkin altistavat karvatuppien tulehduksille, joista voi pahimmillaan jäädä arpia kasvoille."

Ja alapääkarvojahan ei taidettu suositella sheivaamaan kokonaan, koska suojelevat.

Vierailija
135/148 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka usein siellä kaupassa näet parrakkaita naisia oikein?? 😂

Peilissä. Eikä se suostu häipymään vaikka käsken.

Vierailija
136/148 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisella on vaaleat ja hennot kasvokarvat, niin mitä väliä oikeesti ajaako ne pois? Ketä se oikeesti häiritsee?

Vierailija
137/148 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon itekin tehny aspahommia useamman vuoden... ja en kyllä muista edes YHTÄ kertaa että olisin kiinnittänyt huomiota/huomannut mitään karvaisia naisten naamoja. Ihan normaaleja naamoja ollu.. :D Taidat puhua palturia, tai olla jotenkin neuroottinen karvoista ja omasta/sekä muiden ulkonäöstä.

Vierailija
138/148 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en näe vaimoni kasvojen karvoitusta muuten, kuin suurennuslasilla. Hänen ihonsa on valkoinen ja hänen karvoituksensa kaikkialla on valkoista, vaikka hiukset ovat ruskeat. Nyt vasta rupesimme tarkistamaan asiaa hupimielessä. Ei missään nimessä naisten kannata ajella ihokarvoitusta. Minä ajan kesäisin parran ja nenäkarvat, sekä korvakarvat, mutta vaimo saa pitää kaikki karvansa. Ne ovat suojaksi. Minäkin talvisin jätän parran ajamatta, koska siten kasvoni pysyvät paremmin lämpiminä pakkasella ulkotöitä tehdessä. M35, naimisissa

Vierailija
139/148 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoista hentoa nukkaa ei tartte poistaa. Siinä on se riski, että tilalle kasvaa tummempaa ja paksumpaa. Ja sänki. Jaiks. 

Vierailija
140/148 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marilyn Monroe vaali tarkasti omaa nukkakarvoitustaan kasvoissaan.