Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En käsitä naisia, jotka antaa tuuhean poskinukan vaan rehottaa naamassa

Vierailija
02.06.2026 |

Näyttää ihan kauhealta.

Kommentit (148)

Vierailija
141/148 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miettikää "oikeiston" pimputtajaa, jolla karmeat karvat joka paikassa, yöks!

Vierailija
142/148 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poskinukka ei estä mua menemästä aamulla töihin. Suoriudun töistä yhtä hyvin nurkalla ja ilman.

Se ei estä mua harrastamasta liikuntaa.

Se ei estä mua rakastamasta mun läheisiä. Mun läheiset ei rakasta mua vähempää nukalla tai ilman.

Miksi käyttäisin omasta vähäisestä ajasta hetkeäkään sen miettimiseen tai poistamiseen? On tärkeämpiä tapoja käyttää ne hetket 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/148 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla kyllä tosi hyvä valaistus, että tuota edes näkee. Tavallisessa kylppärin valossa ei näe. Kokeilin just. 

Vierailija
144/148 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin sanoa, että Aspa-hommissa on välillä vaikeaa hoitaa työtään, kun on hyvin karvainen naisen naama vastassa. Kun miehetkin sheivaa, niin miksei naiset siisti itseään ennen kuin lähtevät kylille? Siinä vaan on se, että muiden ihmisten huomio keskittyy sitten vääriin asioihin. Halusitte tai ette. Ja olen todellakin pahoillani, mutten voi sille mitään.

Harvinaisen ärsyttävä trolli tämä ap. 

Vierailija
145/148 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP. Suosittelen sinulle terapiaa. Rauhoittava lääkityskin voisi auttaa.

veikkaan, että ap on ollut suljetulla osastolla jo vuosia. kunpa ne pian katkaisisivat siltä netin.

Vierailija
146/148 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun poskinukka ei estä mua menemästä aamulla töihin. Suoriudun töistä yhtä hyvin nurkalla ja ilman.

Se ei estä mua harrastamasta liikuntaa.

Se ei estä mua rakastamasta mun läheisiä. Mun läheiset ei rakasta mua vähempää nukalla tai ilman.

Miksi käyttäisin omasta vähäisestä ajasta hetkeäkään sen miettimiseen tai poistamiseen? On tärkeämpiä tapoja käyttää ne hetket 

Kuten palstalla jonninjoutaviin keskusteluihin osallistuminen? Todella tärkeää.

Vierailija
147/148 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.instagram.com/empoweringhairywomenofficial/p/DZT6cgEjGIU/?i… Hyvästä on kaikki karva, joka estää tatujen rehotuksen

Vierailija
148/148 |
08.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, no sitten sinä et varmaan naisena anna omasi rehottaa. Muu ei sinulle sitten kuulukaan