Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vasurit eivät ymmärrä, että oikeistoa äänestetään arvojen mukaan eikä henkilökohtaisen hyödyn?

Vierailija
02.06.2026 |

Ei ole tarkoituskaan saada itselle välttämättä mitään välitöntä etua, mutta halutaan rakentaa arvojen mukaista yhteiskuntaa. 

Kommentit (628)

Vierailija
501/628 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vassarit itsekeskeisiä ja narsistisia naisia jotka ajattelee että kun minä olen tunteiden hallinnassa niin kaikkien muidenkin oitää olla kun minä olen täydellinen joka määrittää millaisia muutkin on eikä todellakaan hyväksy sitä että itse on aika marginaalinen ja muut ei todellakaan kannata vassarin ideologiaa. Kaiken lisäksi nämä vassari naiset vielä avoimesti puhuu että kaikki pitää pakottaa vaikka väkivalloin kannattamaan heidän ideologiaa. Kaikki vassarit ei ole mellakoivia, väkivaltaisi ja anarkistejä mutta aina kun uutisoidaan luvattomista mielenilmauksista ja käytännössä mellakoista niin aina poliisit joutuu pidättämään näitä vassareita. Vassarit vihaa demokratiaa kun heidän kannatus on käytännössä marginaalista niin vassarit vaatii diktatuuri jolla pakotetaan kaikki kannattamaan heidän ideologiaa. Kaiken lisäksi vassarit on ainoita jotka hyväksyy poliittiset murhat ja poliittisen väkivallan kunhan se kohdistetaan heidän vastustajiin ja jollain sairaalla itsekkyydellä nämä vassarit ajattelee että heitä pitää kohdella kuin kukkaa kämmenellä 

Kyllä. Se on juuri näin epäloogista. Että poliittinen väkivalta on ookoo, jos sitä harjoitetaan hyvän asian eteen. Mutta jos oikeistolainen käyttää väkivaltaa hyvän asian eteen, niin ei enää olekaan ookoo.

Oikeistolaisia hyviä asioita ei ole.

Vierailija
502/628 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan rakentaa arvojeni mukaista yhteiskuntaa. Siksi SDP. On tullut aika lopettaa työläisten päälle paskanteminen.

=oot kateellinen ku jollaki joka on ollu sua ahkerampi koulussa on isompi palkka. Ja verhoat sen tommosen taakse.

En minäkään ymmärrä kuka muka työläisten päälle paskantaa. Työnantaja tarjoaa työtä, työntekijä ottaa työn vastaan, ja työehdoissa ja palkassa noudatetaan lakia. Kaikki ovat tyytyväisiä: Työnantaja saa tarvitsemaansa työvoimaa ja työntekijä saa itselleen elannon.

Missä tässä oli se työläisten päälle paskantaminen.

Kuulostaa, että toistetaan vain jotain 50 vuotta vanhaa SDP:n populistista slogania ymmärtämättä edes mitä sen pitäisi tarkoittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/628 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koti, uskonto ja isänmaa!

Vierailija
504/628 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä ainakin äänestän oikeistoa nimenomaan oman ja perheeni edun vuoksi. Olemme yrittäjiä, ja haluamme vielä joskus palkata työntekijöitä. Vielä se on kuitenkin aivan liian kallista ja riskialtista. Haluan maksaa työsuorituksesta, en lomista, saikuista tai terveydenhuollosta. Haluan myös voida vaihtaa työntekijän toiseen, jos vastaan tulee parempi. Minusta täysin kohtuullisia toiveita. 

Vasemmiston työntekijän etu -haihattelu ei ota lainkaan huomioon meitä, jotka lystin maksamme.

Eli haluat työntekijöitä mutta et halua maksaa heille?

Haluan maksaa työsuorituksesta, en lomailuista tai erikseen vielä lisää jostain sunnuntaista. En minäkään siitä mitään lisiä saa, vaan töitä tehdään tarvittaessa vaikka kellon ympäri. Nykyinen pullamössökansa luulee jonkun lomailun olevan kaikkien oikeus. Ei kun lomailet, jos maksat sen itse. Ei ole työnantajan tehtävä. Duunarit ovat pahimpia loisia. Eikä siinä ole mitään oikeudenmukaista. Siksi oikeisto.

Parasta olisi jo monessa paikassa oleva käytäntö, että kaikki työ tehdään vain yrittäjänä. Jokaisella on vähintään toiminimi ja itse myydään omaa työsuoritusta. Työntekijää tarvitseva sitten valitsee tekijän juuri haluamakseen ajaksi, yhdessä sovitulla hinnalla. Tätä vasemmisto tietysti vastustaa, kun pitää olla tessit ja säädökset, vakituiset työsuhteet ja ties mitkä irtisanomishankaluudet heillekin reppanoille, jotka eivät muuten työmarkkinoilla pärjäisi. Saisi tosiaan loppua työnantajien kuppaaminen. Tehdään kunnolla ja maksetaan tehdystä. Eläkemaksut, vakuutukset, työvälineet sun muut työntekijä hoitaa ihan itse.

Kyllä ja isot mittavat yritystuet siihen päälle. Isoilta jättiyrityksiltä voitaisi poistaa tukia kokonaan pois, ne pärjää ilmankin ja tuettaisi yksityistä pienyrittäjyyttä. Pankeile pakotteita lainojen myöntämiseen tai sitten pankkeja voisi myös kiristää kovalla kädellä siten että ihmiset voisi vapauttaa pankkipakosta ja maksaa jatkossa ihan käteisenä yrittäjälle tehdystä työstä. Jokainen voisi olla oma pankkinsa nykyaikana. Pankit pois kuppaamasta välistä!

Vierailija
505/628 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheltä ylös niiku jari sanoo! -juti

Vierailija
506/628 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ei tuollaiset ole kenenkään arvoja. Miksi jankkaatte tällaista soopaa."

Varmaan ihan aidosti kuvittelet että ne eivät ole sinun arvojasi. Mutta jos arvojesi mukainen politiikka johtaa vaikka köyhyyden ja asunnottomuuden kasvuun niin et voi vain teeskennellä että ne eivät liittyisi mitenkään arvoihisi.

Jokainen toki haluaa kannattaa kaikkea hyvää ja kaunista eikä halua muille pahaa. Mutta ei se riitä että sanoo niin, sen pitäsi myös käytännössä toteutua.

En minä teeskentele. Vaan pidän ikävänä sitä, että hallituksen työ tuomitaan jo ennen kuin kausi on lopuillaan. Mitkään näistä negatiivisista vaikutuksista ei ole tulleet yllätyksenä, sillä hallitus sanoi jo kauden alussa, että tie parempaan ei ole ihan mutkaton. Ja sanoivat myös, että Suomi-laivan oikaisuun ei riitä yksi hallituskausi. Mutta jos tämä hallitus ei saa jatkoa, niin emme tule koskaan tietämään miten hyvälle tolalle asiat olisi saatu, jos hallitus olisi saanut tehdä työnsä loppuun.

Nyt toki jo käännettä parempaan on nähty. Siitä kyllä ihan isosti uutisoitiinkin, jos satuit juuri sinä päivänä katsomaan uutisia.

Onneksi sitä ei tulla näkemään. Vaikka talouskasvua tulisikin, se on revitty toisten selkänahasta. Joillain menee varmasti hyvin, mutta monilla todella huonosti - se on tullut selväksi jo. Joten hyvästi vaan hallitus, seuraavan vuoro on ihan kohta.

Minä olen arvostanut tässä hallituksessa juurikin sitä, että työssäkävijöitä ei ole riistetty niinkuin yleensä, vaan on saatu jopa verohelpotuksia. En muista koska olisi sellaista onnea osunut kohdalle aikaisemmin. Ja kerrankin myös muiden lompakoilla eli tuilla elävät ovat joutuneet osallistumaan huonoon suhdanteeseen. 

Olen pienituloinen ja mun verotus kiristyi - ja siihen lisäksi kaikki muut työntekijöiden oikeuksien heikennykset . Tämä hallitus ei todellakaan ole duunarin puolella. 

Hassua. Olen pienituloinen, ja minun verotukseni keventyi. Eikä minun oikeudet työntekijänä heikentyneet mitenkään. 

Ei ole moitittavaa tästä hallituksesta.

Et siis tarvitse lisiä ja paria pyhääkään? Toivottavasti et ole hoitoalalla.

Mitkä lisät ja pyhät tämä hallitus on vienyt?

Mm. pääsiäisen, vapun, helatorstain ja jouluakin yrittivät, tarvitseeko vielä luetella muita?

Ylityökorvaukset ja sunnuntailisät. Hoitajakatoa lupailee, ratkaisu vanhukset sukulaisten luokse vkloppuna ja iltaisin? Sehän on sitä hoitovastuuta mitä tämä hallitus halusi nyt kaikille vanhemmistaan!

Vierailija
507/628 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paradoksaalista.  Oikeistofassareilla oma hyöty on ainut arvo ;)

Mikään tässäkään ketjussa ei ole viitannut siihen. Se että vasemmisto huutelee omia ennakkoluulojaan tai valheellisia käsityksiään, ei viittaa oikeiston arvoihin vaan vasemmiston omiin arvoihin.

Vierailija
508/628 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koti, uskonto ja isänmaa!

Koti meni alta, uskoa ei ole ja isänmaa on ikuinen tietyömaa.

Vierailija
509/628 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan ihan aidosti kuvittelet että ne eivät ole sinun arvojasi. Mutta jos arvojesi mukainen politiikka johtaa vaikka köyhyyden ja asunnottomuuden kasvuun niin et voi vain teeskennellä että ne eivät liittyisi mitenkään arvoihisi.

Jokainen toki haluaa kannattaa kaikkea hyvää ja kaunista eikä halua muille pahaa. Mutta ei se riitä että sanoo niin, sen pitäsi myös käytännössä toteutua.

En minä teeskentele. Vaan pidän ikävänä sitä, että hallituksen työ tuomitaan jo ennen kuin kausi on lopuillaan. Mitkään näistä negatiivisista vaikutuksista ei ole tulleet yllätyksenä, sillä hallitus sanoi jo kauden alussa, että tie parempaan ei ole ihan mutkaton. Ja sanoivat myös, että Suomi-laivan oikaisuun ei riitä yksi hallituskausi. Mutta jos tämä hallitus ei saa jatkoa, niin emme tule koskaan tietämään miten hyvälle tolalle asiat olisi saatu, jos hallitus olisi saanut tehdä työnsä loppuun.

Nyt toki jo käännettä parempaan on nähty. Siitä kyllä ihan isosti uutisoitiinkin, jos satuit juuri sinä päivänä katsomaan uutisia.

Onneksi sitä ei tulla näkemään. Vaikka talouskasvua tulisikin, se on revitty toisten selkänahasta. Joillain menee varmasti hyvin, mutta monilla todella huonosti - se on tullut selväksi jo. Joten hyvästi vaan hallitus, seuraavan vuoro on ihan kohta.

Minä olen arvostanut tässä hallituksessa juurikin sitä, että työssäkävijöitä ei ole riistetty niinkuin yleensä, vaan on saatu jopa verohelpotuksia. En muista koska olisi sellaista onnea osunut kohdalle aikaisemmin. Ja kerrankin myös muiden lompakoilla eli tuilla elävät ovat joutuneet osallistumaan huonoon suhdanteeseen. 

Muiden lompakoilla? Kyllä se on ihan YHTEINEN lompakko. Jolla sinäkin käyt kun on tarvetta. Juuri tuon takia kiinnosta kokoomus ja persut kun täynnä kaltaisiasi. 

Ei ole mitään yhteistä lompakkoa. On verovaroja, jotka otetaan työssäkäyviltä ihmisiltä heidän työnsä tuloksesta ja niistä jaetaan osa persaukisille, jotka eivät mitenkään osallistu tämän yhteiskunnan rahoittamiseen. Se, että olet saamapuolella ei tee sinusta yhtä lompakon omistajaa. 

Pitäisikö yhteiskunnan heikot jättää kadulle kuolemaan? Suurin arvo on heikommista huolta pitäminen.

Ei ole kaduilla näkynyt kuolevia ihmisiä. Sillä ei kukaan ole ketään jättämässä minnekään. Vasemmisto taas vääristelee.

Varmaan ne kauppakeskuksissa tai lentokentällä asuvat tekivät vain taloudellisen valinnan. Kuka nyt omaa asuntoa kaipaisi.

Ei niissä voi Suomessa asua.

Vierailija
510/628 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä ainakin äänestän oikeistoa nimenomaan oman ja perheeni edun vuoksi. Olemme yrittäjiä, ja haluamme vielä joskus palkata työntekijöitä. Vielä se on kuitenkin aivan liian kallista ja riskialtista. Haluan maksaa työsuorituksesta, en lomista, saikuista tai terveydenhuollosta. Haluan myös voida vaihtaa työntekijän toiseen, jos vastaan tulee parempi. Minusta täysin kohtuullisia toiveita. 

Vasemmiston työntekijän etu -haihattelu ei ota lainkaan huomioon meitä, jotka lystin maksamme.

Eihän tuo niin sanonut. Älä vääristele.

Vierailija
511/628 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan rakentaa arvojeni mukaista yhteiskuntaa. Siksi SDP. On tullut aika lopettaa työläisten päälle paskanteminen.

=oot kateellinen ku jollaki joka on ollu sua ahkerampi koulussa on isompi palkka. Ja verhoat sen tommosen taakse.

Kyllä me ollaan sitä mieltä että myös lievästi kehitysvammaisia ja vammaisia pitäisi työllistää ja antaa heille oikeus tehdä töitä ja tehdä töitä siten että se palkitsisi. Tosi monet haluaisi tehdä töitä, mutta nyt on niin että siitä lähtee sitten jopa eläkettä pois tai asumistukia. Eli henkilö raahautuu töihin, koska ei halua olla yksin ja on sosiaalienn luonteeltaan, niin siitä sitten rangaistaan. Miten lievästi kehitysvammainen opiskelisi esimerkiksi itsensä lääkäriksi?

Miksi lääkärin tasoisia ihmisiä erikseen palkitaan rahallisesti siitä hyvästä että ovat älyllisesti ihan eri tasolla. 

Vähemmän älykkäitä rangaistaan taloudellisesti siitä että että ovat perimältään muita hitaampia? Miksi ei kannusteta ihmisiä? 

Vierailija
512/628 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vassarit itsekeskeisiä ja narsistisia naisia jotka ajattelee että kun minä olen tunteiden hallinnassa niin kaikkien muidenkin oitää olla kun minä olen täydellinen joka määrittää millaisia muutkin on eikä todellakaan hyväksy sitä että itse on aika marginaalinen ja muut ei todellakaan kannata vassarin ideologiaa. Kaiken lisäksi nämä vassari naiset vielä avoimesti puhuu että kaikki pitää pakottaa vaikka väkivalloin kannattamaan heidän ideologiaa. Kaikki vassarit ei ole mellakoivia, väkivaltaisi ja anarkistejä mutta aina kun uutisoidaan luvattomista mielenilmauksista ja käytännössä mellakoista niin aina poliisit joutuu pidättämään näitä vassareita. Vassarit vihaa demokratiaa kun heidän kannatus on käytännössä marginaalista niin vassarit vaatii diktatuuri jolla pakotetaan kaikki kannattamaan heidän ideologiaa. Kaiken lisäksi vassarit on ainoita jotka hyväksyy poliittiset murhat ja poliittisen väkivallan kunhan se kohdistetaan heidän vastustajiin ja jollain sairaalla itsekkyydellä nämä vassarit ajattelee että heitä pitää kohdella kuin kukkaa kämmenellä 

Kyllä. Se on juuri näin epäloogista. Että poliittinen väkivalta on ookoo, jos sitä harjoitetaan hyvän asian eteen. Mutta jos oikeistolainen käyttää väkivaltaa hyvän asian eteen, niin ei enää olekaan ookoo.

Oikeistolaisia hyviä asioita ei ole.

Riippuu mistä katsoo, vasemmiston mielestähän oikeistoa on mm.

- islamisaation, jihadismin ja kunniakulttuurien vastustaminen

- pakkoavioliittojen ja kunniaväkivallan vastustaminen

- islamilaisten arvojen vastustaminen

- kehitysmaalaisten seksirikollisten ja muiden rikollisten karkoituksen sekä maahantuonnin vastustaminen

Vierailija
513/628 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä me ollaan sitä mieltä että myös lievästi kehitysvammaisia ja vammaisia pitäisi työllistää ja antaa heille oikeus tehdä töitä ja tehdä töitä siten että se palkitsisi. Tosi monet haluaisi tehdä töitä, mutta nyt on niin että siitä lähtee sitten jopa eläkettä pois tai asumistukia. Eli henkilö raahautuu töihin, koska ei halua olla yksin ja on sosiaalienn luonteeltaan, niin siitä sitten rangaistaan. Miten lievästi kehitysvammainen opiskelisi esimerkiksi itsensä lääkäriksi?

Miksi lääkärin tasoisia ihmisiä erikseen palkitaan rahallisesti siitä hyvästä että ovat älyllisesti ihan eri tasolla. 

Vähemmän älykkäitä rangaistaan taloudellisesti siitä että että ovat perimältään muita hitaampia? Miksi ei kannusteta ihmisiä? 

Koska oikeiston arvomaailmassa he ei ole yhtä arvokkaita ihmisiä kuin lääkäriksi itsensä opiskellut on. Arvo näkyy numeroina tilillä.

Vierailija
514/628 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan maksaa työsuorituksesta, en lomailuista tai erikseen vielä lisää jostain sunnuntaista. En minäkään siitä mitään lisiä saa, vaan töitä tehdään tarvittaessa vaikka kellon ympäri. Nykyinen pullamössökansa luulee jonkun lomailun olevan kaikkien oikeus. Ei kun lomailet, jos maksat sen itse. Ei ole työnantajan tehtävä. Duunarit ovat pahimpia loisia. Eikä siinä ole mitään oikeudenmukaista. Siksi oikeisto.

Hyvä esimerkki oikeistolaisesta. Myös duunarit ovat siis loisia teille. Kiitos kun kirjoitit tämän. Toivottavasti joku oikeiston äänestäjä havahtuu. No onneksi ainakin persuduunarit on pitkälti tajunneet kuinka heitä viilattiin linssiin.

Vierailija
515/628 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ymmärretään. Onhan se ahneus, itsekkyys ja kusipäisyyskin jonkinlaisia arvoja. 

Vierailija
516/628 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muiden lompakoilla? Kyllä se on ihan YHTEINEN lompakko. Jolla sinäkin käyt kun on tarvetta. Juuri tuon takia kiinnosta kokoomus ja persut kun täynnä kaltaisiasi. 

Ei ole mitään yhteistä lompakkoa. On verovaroja, jotka otetaan työssäkäyviltä ihmisiltä heidän työnsä tuloksesta ja niistä jaetaan osa persaukisille, jotka eivät mitenkään osallistu tämän yhteiskunnan rahoittamiseen. Se, että olet saamapuolella ei tee sinusta yhtä lompakon omistajaa. 

Pitäisikö yhteiskunnan heikot jättää kadulle kuolemaan? Suurin arvo on heikommista huolta pitäminen.

Miksi se olisi suurin arvo? Eikö esim. luontoarvot ole tärkeitä? Ja mikä se heikko on? Minulle yhteiskunnan heikkoja, jotka tarvitsevat erityistä tukea ovat lapset eivätkä tuilla eläjät. 

Mitenkäs tämä hallitus on lapsiperheitä muistanut? Alvia on korotettu, erityisen tuen järjestelmä kouluissa romutettu, työttömyysturvan lapsikorotus poistettu, suojaosia poistettu, asiakasmaksuja korotettu.

Haluatko joku jatkaa listaa?

Opiskelijoiden tukia leikattu

Ei itse asiassa ole. Asumisen leveyttä on rajoitettu, mutta tukia ei ole pienennetty.

- Opiskelijan äiti, jonka lapselta tuet eivät ole pienentyneet senttiäkään

Väärin. 

Vierailija
517/628 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kenestä ei ole pidetty riittävässä määrin huolta?"

Selvässä kasvussa ovat olleet mm. asunnottomuus ja lapsiperheköyhyys.

"Heikompi asema ei enää riitä hyysäämisen perusteeksi. Heikoimmassa asemassa olevistä pidetään kyllä huoli."

Ei oikein vakuuta jos ensin leimaat sen lähtökohtaisesti hyysäämiseski.

" Mutta heikommassa asemassa olevien pitää ottaa vastuuta omasta elämästä."

Kykyjensä ja mahdollisuuksiensa mukaan. Mutta vastuun hokeminen ei oikein auta niitä joille esim. töitä ei vain ole kun työttömyys kasvaa.

Kadut eivät edelleenkään ole pullollaan asunnottomia. Se yksi asunnoton, joka täällä kaupungilla pyörii, on istunut siinä bussipysäkillään jo edellisen hallituksen aikana.

Lapsilla on ollut kaikilla koulussa ihan siistit vaatteet päällä ja puhtaat hiukset. Samoin tällä hallituskaudella ei ole tarvinnut aamutunneilla hakea ruokalasta näkkäriä aamupalattomille lapsille. Kaikki näyttävät saaneen aamupalan kotona. Eli ei mikään ongelma ole räjähtänyt. Päinvastoin, aiemmin vanhempia kiinnosti saada talviliikuntavälineitä koteihin. Nyt ensimmäistä kertaa niitä jäi koululle, ja monet jäikin.

Jos töitä ei löydä, ja jos rahat ei riitä, niin työn perässä voi siirtyä sinne missä töitä on. Omilla lapsillani on kaksi kesätyötä, koska töitä on paljon tarjolla. Itsekin teen kahta työtä - en niinkään rahan takia, vaan mielekkyyden vuoksi ja koska kysyntää on.

Mulle satasella samaa! 

Sitten vain muutat sinne missä töitä on. Kyllä tänne mahtuu.

Ei, kun ainetta, mitä oot vetäny! 

No se aine on työn tekeminen. Edelleen, tänne mahtuu. Tervetuloa!

Vierailija
518/628 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paradoksaalista.  Oikeistofassareilla oma hyöty on ainut arvo ;)

Mikään tässäkään ketjussa ei ole viitannut siihen. Se että vasemmisto huutelee omia ennakkoluulojaan tai valheellisia käsityksiään, ei viittaa oikeiston arvoihin vaan vasemmiston omiin arvoihin.

Ei vasemmisto pysty elämään ilman kuviteltuja rasistifasisti-vihollisiansa. Niitä on kehitettävä vaikka tyhjästä.

Vierailija
519/628 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä esimerkki oikeistolaisesta. Myös duunarit ovat siis loisia teille. Kiitos kun kirjoitit tämän. Toivottavasti joku oikeiston äänestäjä havahtuu. No onneksi ainakin persuduunarit on pitkälti tajunneet kuinka heitä viilattiin linssiin.

Mähän sanoin, oikeistossa on vain homeista leipää. Kyllä ne madot luikertelee esiin kun tarpeeksi tömisyttää maata.

Vierailija
520/628 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska oikeiston arvomaailmassa he ei ole yhtä arvokkaita ihmisiä kuin lääkäriksi itsensä opiskellut on. Arvo näkyy numeroina tilillä.

Lääkärillä on yhteiskunnassa paljon enemmän käyttöä kuin kehitysvammaisella. Sitä käyttöä kutsutaan työntekemiseksi ja lääkäri luonnollisesti saa käyvän palkan työstään. Jos kehitysvammainen kykenee tekemään työtä, hän saa tehdä, mutta silloin tietenkään hän ei voi saada työkyvyttömyyseläkettä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi