Haittaako jos mieheltä poistettu kaksi hammasta
Reikien takia
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, ettei hoida hampaitaan, haittaa paljon!
Mitä se sinua haittaa
Suusi haisee raadolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se sinua haittaa
Haittaamistahan tässä kysyttiin
Vierailija kirjoitti:
Yleensä se on merkki runsaasta päihteiden käytöstä jos hampaat on huonot. En ikinä tapailisi huumausaineisiin sekaantuvaa henkilöä, sehän on ällöittävää ja likaista.
En juo alkoholia. En edes kaljaa
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän ne reijät todellakaan kaikilla johdu mistään huonosta hygieniasta. Mulla on aina ollut myös hammashygienia kunnossa ja silti reikiintynyt kun on karies bakteeri jonka olen saanut kakarana varmasti äidiltäni. Omalla lapsella ei ole koskaan ollu reikiä yli 20 vuoteen, kun on oppinut minulta hampaiden hoidon eikö saanut kyseistä bakteeria. (kun minä en samalla lusikalla syöttänyt, en pussaillut suulle, en käyttänyt omassa suussani mitään mikä meni lapsen suuhun yms)
Reikiä tulee likimain kaikille, mutta jos hampaita pitää poistaa reikiintymisen takia, on elämässä tehty huonoja valintoja.
Joo, kukapa ei huonoja valintoja tee yhtään???
Harva kieltämättä tekee noin huonoja valintoja :D jos hampaita hoitaa ja käy edes kerran kolmeen vuoteen hammastarkastuksessa, saa kariesvauriot paikattua eikä tarvitse hampaita poistella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se sinua haittaa
Suusi haisee raadolta.
Ei haise millekkään
Pesen hampaat kyllä kahdesti päivässä
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haittaa, jos on näkyvällä paikalla. Nykyisin on eri vaihtoja korjata tilanne.
Kallista on.
Sekin kertoo minulle paljon ettei ole varaa korjata. Ystävällä vielä menee, mutta parisuhteessa ei.
Varaa korjata? Leukaan porataan reikä. Se on vaarallista
Muitakin mahdollisuuksia on ja implanttienkin laitto on ihan nykypäivää. Toki pieni riski on, mutta itse ottaisin sen, jos näkyviä hampaita puuttuu tai hammas on purennan kannalta tärkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kai sillä on jotain niiden tilalla vai puhaltaako tuuli aukosta läpi? Sitten ei kyllä tule mitään.
Miks tilalle miittee tarvii?
Ei tarvii pelekköö velliä lapioia. Hävettää, jos jossain hienossa ravintolassa mies tilaa aina velliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä se on merkki runsaasta päihteiden käytöstä jos hampaat on huonot. En ikinä tapailisi huumausaineisiin sekaantuvaa henkilöä, sehän on ällöittävää ja likaista.
Ap
Eräs mies kehui myös lopettaneensa alkoholin käytön kokonaan. Oli siirtynyt amfetamiiniin.
Multa on poistettu neljä. Hampaista on yleensäkin maltillisesti paikattu reikiä, jatkuvasti tulehtuvista viisureista eivät lähteneet paikkaamaan.
Jos ihan takana, niin ei kauheasti haittaa; jos aukko kalustossa, niin todellakin haittaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haittaa, jos on näkyvällä paikalla. Nykyisin on eri vaihtoja korjata tilanne.
Kallista on.
Sekin kertoo minulle paljon ettei ole varaa korjata. Ystävällä vielä menee, mutta parisuhteessa ei.
Varaa korjata? Leukaan porataan reikä. Se on vaarallista
Muitakin mahdollisuuksia on ja implanttienkin laitto on ihan nykypäivää. Toki pieni riski on, mutta itse ottaisin sen, jos näkyviä hampaita puuttuu tai hammas on purennan kannalta tärkeä.
Mulla on kaksi implanttia. Ovat takana, mutta laitoin kuitenkin implantit poistettujen hampaiden tilalle. Hampaat piti poistaa siksi, että vanha amalgaamipaikka halkaisi hampaan siten, että jäljelle jäi liian vähän tavaraa kruunua varten.
Minultakin puuttuu muutama hammas. Ne ovat täysin perseellään olevan purennan takia olleet aina sellainen riesa, etten ole halunnut mitään implantteja tilalle. Rikki olisivat varmaan menneet nekin.
Puhtaudesta ja säännöllisistä tarkastus- ja puhdistuskäynneistä sen sijaan huolehdin todella tunnollisesti, ja samaa odotan myös mieheltä. Eli jos on reikien takia poistettu, voi olla että se olisi liikaa, vaikka itse hammaspuutokset eivät haittaisi.
Hampaiden tilalle pitäisi asentaa keinotekoiset hampaat tai viilata kaikki rotanhanpaiksi ja laittaa laminaatit päälle. Hygienia näiden ylläpidossa ????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Etkä pese hampaitasi. Yök.
Seurustelin miehen kanssa, jolta puuttui etuhammas. Itse hampaan puuttuminen ei haitannut, mutta se syy haittasi: ei koskaan pessyt hampaitaan, poltti ketjussa ja joi alkoholia. Hengitys haisi kuolemalle.
Kukaan nainen edes kysyisi tuollaista! Vaan menisi hammaslääkäriin ja ennen kuin saisi asian kuntoon, hymyilisikin vain ihan vähän, jottei hampaiden puuttuminen näkyisi.
Samojen ihmisten mielestä akne johtuu huonosta hygieniasta jne jne. Identiteetti ei horju, kun pitää kiinni uskomuksesta, että huonoja asioita tapahtuu vain huonoille ihmisille.