Haittaako jos mieheltä poistettu kaksi hammasta
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, ettei hoida hampaitaan, haittaa paljon!
Mitä se sinua haittaa
Suusi haisee raadolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se sinua haittaa
Haittaamistahan tässä kysyttiin
Vierailija kirjoitti:
Yleensä se on merkki runsaasta päihteiden käytöstä jos hampaat on huonot. En ikinä tapailisi huumausaineisiin sekaantuvaa henkilöä, sehän on ällöittävää ja likaista.
En juo alkoholia. En edes kaljaa
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän ne reijät todellakaan kaikilla johdu mistään huonosta hygieniasta. Mulla on aina ollut myös hammashygienia kunnossa ja silti reikiintynyt kun on karies bakteeri jonka olen saanut kakarana varmasti äidiltäni. Omalla lapsella ei ole koskaan ollu reikiä yli 20 vuoteen, kun on oppinut minulta hampaiden hoidon eikö saanut kyseistä bakteeria. (kun minä en samalla lusikalla syöttänyt, en pussaillut suulle, en käyttänyt omassa suussani mitään mikä meni lapsen suuhun yms)
Reikiä tulee likimain kaikille, mutta jos hampaita pitää poistaa reikiintymisen takia, on elämässä tehty huonoja valintoja.
Joo, kukapa ei huonoja valintoja tee yhtään???
Harva kieltämättä tekee noin huonoja valintoja :D jos hampaita hoitaa ja käy edes kerran kolmeen vuoteen hammastarkastuksessa, saa kariesvauriot paikattua eikä tarvitse hampaita poistella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se sinua haittaa
Suusi haisee raadolta.
Ei haise millekkään
Pesen hampaat kyllä kahdesti päivässä
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haittaa, jos on näkyvällä paikalla. Nykyisin on eri vaihtoja korjata tilanne.
Kallista on.
Sekin kertoo minulle paljon ettei ole varaa korjata. Ystävällä vielä menee, mutta parisuhteessa ei.
Varaa korjata? Leukaan porataan reikä. Se on vaarallista
Muitakin mahdollisuuksia on ja implanttienkin laitto on ihan nykypäivää. Toki pieni riski on, mutta itse ottaisin sen, jos näkyviä hampaita puuttuu tai hammas on purennan kannalta tärkeä.
Kyll maar mää sano se o moro ja näkemii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kai sillä on jotain niiden tilalla vai puhaltaako tuuli aukosta läpi? Sitten ei kyllä tule mitään.
Miks tilalle miittee tarvii?
Ei tarvii pelekköö velliä lapioia. Hävettää, jos jossain hienossa ravintolassa mies tilaa aina velliä.
Mikset uskalla käydä hammaslääkärissä luuseri?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä se on merkki runsaasta päihteiden käytöstä jos hampaat on huonot. En ikinä tapailisi huumausaineisiin sekaantuvaa henkilöä, sehän on ällöittävää ja likaista.
En juo alkoholia. En edes kaljaa
Ap
Eräs mies kehui myös lopettaneensa alkoholin käytön kokonaan. Oli siirtynyt amfetamiiniin.
Samojen ihmisten mielestä akne johtuu huonosta hygieniasta jne jne. Identiteetti ei horju, kun pitää kiinni uskomuksesta, että huonoja asioita tapahtuu vain huonoille ihmisille.