Haittaako jos mieheltä poistettu kaksi hammasta
Kommentit (51)
Kyllä aatu oli oikeassa tyhmät kusipäät idiootit pitää poistaa.
Jääkiekkopelaajat kelpaavat hyvin naisille, vaikka monelta puuttuu hampaita. Raha kompensoi?
Vierailija kirjoitti:
Ei, jos kaksi pallia on poistettu se haittaisi.
Kivessyövän sairastaneillakin on oikeus onneen.
Jos on varaa hankkia kultahammas siihen tilalle niin ei haittaa
Vierailija kirjoitti:
No jos on niin huonosti huolehtinut hygieniastaan, niin kyllä haittaa. En uskalla edes kuvitella, miltä ukko haisee.
Miten hampaiden puuttuminen hygieniaan liittyy? Multa lähti kaksi kun vedin fillarilla nurin, pappa kääntyi yhtäkkiä eteen ja tapahtui törmäys. Hampaista kaksi otti ja lähtii johonkin siinä volttia heittäessä. Laitoin tosin turvan toivuttua uutta tilalle Meinaat olisivat varmaan pysyneet suussa jos pyöräilyn sijaan olis menny vaikka suihkuun...? Totta toki. Muuten en ymmärrä miten sait vedettyä hampaan puuttumisen suoraan hygienia ongelmaksi.
Muutama gramma luunpalasia, sata kiloa läskiä ja täällä itketään onko elämä pilalla, menkää hankkimaan aivot.
Vierailija kirjoitti:
No jos on niin huonosti huolehtinut hygieniastaan, niin kyllä haittaa. En uskalla edes kuvitella, miltä ukko haisee.
Todennäköisyyksiä: likaiset, pitkät paksuuntuneet sormien ja varpaitten kynnet, kantapäät kuivat halkeilevat, karstaiset, hautuneet varpaitten välit. Sotkuinen rehottava parta, hiukset. Likaisen rasvainen tai hiutaleina leijuvan kuiva iho. Vaatteista enkä kengistä nyt sano mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten hampaiden puuttuminen hygieniaan liittyy? Multa lähti kaksi kun vedin fillarilla nurin, pappa kääntyi yhtäkkiä eteen ja tapahtui törmäys. Hampaista kaksi otti ja lähtii johonkin siinä volttia heittäessä. Laitoin tosin turvan toivuttua uutta tilalle Meinaat olisivat varmaan pysyneet suussa jos pyöräilyn sijaan olis menny vaikka suihkuun...? Totta toki. Muuten en ymmärrä miten sait vedettyä hampaan puuttumisen suoraan hygienia ongelmaksi.
Aloittaja laittoi, että reikien takia. Se tarkoittaa yleensä huonoa hygieniaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset on ihmeen hienohelmoja
Nirppanokka prinsessat
No sitten valitsette toisenne! Onneksi olkoon, passeli valinta.
Eihän ne reijät todellakaan kaikilla johdu mistään huonosta hygieniasta. Mulla on aina ollut myös hammashygienia kunnossa ja silti reikiintynyt kun on karies bakteeri jonka olen saanut kakarana varmasti äidiltäni. Omalla lapsella ei ole koskaan ollu reikiä yli 20 vuoteen, kun on oppinut minulta hampaiden hoidon eikö saanut kyseistä bakteeria. (kun minä en samalla lusikalla syöttänyt, en pussaillut suulle, en käyttänyt omassa suussani mitään mikä meni lapsen suuhun yms)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja laittoi, että reikien takia. Se tarkoittaa yleensä huonoa hygieniaa.
Se kyllä tarkoittaa yleensä ihan vain kariesbakteeria eikä mitään muuta. Hyvällä tuurilla asiaan voi vaikuttaa vähän, vaikeassa tapauksessa ei pätkääkään. Huonossa tapauksessa reikiä tulee vaikka huolehtisi hygieniastasta pilkulleen. Ettekö te oikeasti muka tätä tiedä? Mä oikeasti yllätyin että miten tietämättömiä täällä ollaan. Ettekö te ole koskaan käyneet hammaslääkärissä? Saaneet asiasta tietoa? Lukeneet aiheesta mitään? Kuunnelleet ylipäätään yhtään mitään mitä hammaslääkärit sanoo?
Vierailija kirjoitti:
Haittaa, jos on näkyvällä paikalla. Nykyisin on eri vaihtoja korjata tilanne.
Kallista on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kallista on.
Sekin kertoo minulle paljon ettei ole varaa korjata. Ystävällä vielä menee, mutta parisuhteessa ei.
Joillakin vaan on huonot hampaat ja vaikka kävisi hoidossa pari kertaa vuodessa, voi ne silti olla hetkessä taas samanlaiset. Anopillani on todella heikot hampaat, käy useasti vuodessa korjaamassa lohkeamia, värjäymiä yms. Ja todella sosiaalinen, se juoksee maailmalla enemmän kuin me nuorempi sukupolvi!
Vierailija kirjoitti:
Eihän ne reijät todellakaan kaikilla johdu mistään huonosta hygieniasta. Mulla on aina ollut myös hammashygienia kunnossa ja silti reikiintynyt kun on karies bakteeri jonka olen saanut kakarana varmasti äidiltäni. Omalla lapsella ei ole koskaan ollu reikiä yli 20 vuoteen, kun on oppinut minulta hampaiden hoidon eikö saanut kyseistä bakteeria. (kun minä en samalla lusikalla syöttänyt, en pussaillut suulle, en käyttänyt omassa suussani mitään mikä meni lapsen suuhun yms)
Reikiä tulee likimain kaikille, mutta jos hampaita pitää poistaa reikiintymisen takia, on elämässä tehty huonoja valintoja.
Hampaiden kunto ei korreloi mitenkään yhteiskunnallisen aseman kanssa.
Köyhällä duunarilla voi olla täydelliset hampaat ja vastaavasti poliitikolla aivan karseat....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reikiä tulee likimain kaikille, mutta jos hampaita pitää poistaa reikiintymisen takia, on elämässä tehty huonoja valintoja.
Joo, kukapa ei huonoja valintoja tee yhtään???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kallista on.
Sekin kertoo minulle paljon ettei ole varaa korjata. Ystävällä vielä menee, mutta parisuhteessa ei.
Varaa korjata? Leukaan porataan reikä. Se on vaarallista
Yleensä se on merkki runsaasta päihteiden käytöstä jos hampaat on huonot. En ikinä tapailisi huumausaineisiin sekaantuvaa henkilöä, sehän on ällöittävää ja likaista.
On teillä murheet , taas kuoli yksi lapsi nälkään.