Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rintojen helliminen ja aikuisimetys kiinnostaa

Vierailija
01.06.2026 |

Moikka :)

Kaikessa yksinkertaisuudessaan rakastan rintoja. Mulle parasta seksissä on aina ollut se kun voi hyvällä, suukotella ja imeä tissejä oikein pitkään ja hartaasti, ilman mitään kiirettä. Se on vaan niin ihanan intiimiä ja kiihottavaa. Etsinkin siis naista joka nauttii paljon kun hänen rintojaan huomioidaan, voisimme viettää yhdessä pitkiä ja mukavia hetkiä joissa nautimme toistemme lämmöstä. Mieluiten löytäisin vakituista seuraa jota voisin tavata usein samoissa merkeissä.

Oon 36-vuotias mies, persoonaltani iloinen, puhelias, huomioiva ja nauravainen. Asun Pirkanmaalla, mutta olisin valmis matkaamaan muutamankin tunnin päähän jos sopivaa seuraa löytyy.

Jos kiinnostuit ja uskot että tulisimme hyvin juttuun niin laita ihmeessä mailia veniuth34@gmail.com

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suuririntainen kaunis bbw, ai että..

Semmoset luonnolliset vähän roikkuvat ja mahdollisimman suuret😋

Mukava nähdä etten oo ainoa tissimies

Multa taitaa löytyä just tollaset rinnat. Joskus oon epävarma, ettei oma varustus oo kauheen viehättävä, kun suurina ne just hiukan roikkuvat. Mut hyvä kuulla ettei kaikki miehet viehätys pelkästään kiinteistä pallukoista. (Semmosia oon itelle joskus haaveillut, mutta aina oon kuitenkin mennyt sillä mitä on annettu, eli luomuna).

Ei ole itselle uponnut koskaan kiinteät pallukat, olen aina pitänyt mahdollisimman suurista luomurinnoista mitä leipoa kaksin käsin samalla kun antaa nänneille kielihoitoa🙂

Mutta älä turhaan koe epävarmuutta niistä, väittäisin että suurin osa miehistä ilahtuu suurista luomurinnoista!

Kiitos kommentistasi. Se lämmittää mua naisena. 

On tärkeä kuulla, että mun kaltaiset rinnat on viehättävät. Yritän uskoa sen itsekin. Liivit päällä, kun ne on jotenkin ryhdissä ja hallinnassa oon niistä ylpeä, mut alastomana tarvitsen paljon vakuutuksia ja tekoja että uskon niiden kauneuteen.

Luultavasti siinä kohtaa uskoisit kun viettäisimme pitkän tovin lähekkäin, huomaisit etten saa tarpeekseni niiden puristelusta ja suukottelusta. Painaisin mun kasvoni niitä vasten ja kertoisin nauttivani niiden pehmeydestä, huulet sinetöityisi vuorotellen kummankin nännin ympärille uudestaan ja uudestaan...

Kyllä uskoisin. Pakkohan se olisi. Tommosesta tykkäisin.

Vierailija
22/25 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Multa taitaa löytyä just tollaset rinnat. Joskus oon epävarma, ettei oma varustus oo kauheen viehättävä, kun suurina ne just hiukan roikkuvat. Mut hyvä kuulla ettei kaikki miehet viehätys pelkästään kiinteistä pallukoista. (Semmosia oon itelle joskus haaveillut, mutta aina oon kuitenkin mennyt sillä mitä on annettu, eli luomuna).

Suurien rintojen kuuluukin roikkua, sillon ne tuntuu parhailta käsissä kun niitä puristelee ja hieroo. Isot luomurinnat on juuri se mistä ite haaveilen :)

Usko pois, oot monille miehille juurikin unelma!

Totta, roikkumista ei voi estää, kun kokoa löytyy. Rintaliiveihin palaa paljon rahaa, sillä laadukkaat ja tukevat liivit maksavat paljon ja tykkään käyttää sellasia.

Ihan kuulla sun sanovan, että isot ja roikkuvatkin ovat miesten mieleen.  Mun rinnoissa riittää puristeltavaa.

Puristelen hellin niitä itsekin. 

Liivit ovat kyllä yksi niistä asioista joissa ei kannata säästellä, varsinkaan jos on isot rinnat.

Se näyttää niin upealta kun nainen itse pitelee kiinni rinnoistaan ja puristelee hellästi. Sytyn sen katselemisesta aivan välittömästi, tekee heti mieli itsekin puristella ja imeä.

Samaa mieltä ja rahat laitan hyvillä mielin kauniisiin ja laadukkaisiin liiveihin. Tuntuu hyvältä pitää niitä vaikka piilossa vaatteiden alla ovatkin. 

Ihana että sä noin sytyt katsellessa naista. Kyllähän se parhaimmalta tuntuu kun joku muu niitä hyväilee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole itselle uponnut koskaan kiinteät pallukat, olen aina pitänyt mahdollisimman suurista luomurinnoista mitä leipoa kaksin käsin samalla kun antaa nänneille kielihoitoa🙂

Mutta älä turhaan koe epävarmuutta niistä, väittäisin että suurin osa miehistä ilahtuu suurista luomurinnoista!

Kiitos kommentistasi. Se lämmittää mua naisena. 

On tärkeä kuulla, että mun kaltaiset rinnat on viehättävät. Yritän uskoa sen itsekin. Liivit päällä, kun ne on jotenkin ryhdissä ja hallinnassa oon niistä ylpeä, mut alastomana tarvitsen paljon vakuutuksia ja tekoja että uskon niiden kauneuteen.

Luultavasti siinä kohtaa uskoisit kun viettäisimme pitkän tovin lähekkäin, huomaisit etten saa tarpeekseni niiden puristelusta ja suukottelusta. Painaisin mun kasvoni niitä vasten ja kertoisin nauttivani niiden pehmeydestä, huulet sinetöityisi vuorotellen kummankin nännin ympärille uudestaan ja uudestaan...

Kyllä uskoisin. Pakkohan se olisi. Tommosesta tykkäisin.

Jos kiinnostaa tutustua ja pohtia tapaamista niin laita ihmeessä mailia :)

Vierailija
24/25 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissien puristeluun ja imemiseen ei vaan kyllästy ikinä. Tuntuu että usein nainen käy itse jo niin kuumana että täytyy käydä itse asiaan vaikka mun tekisi vielä mieli imeä.

Vierailija
25/25 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin maitoa olis upeeta saada, vaikea löytää naista joka antaisi imeä